Love it dat ik al 3x thee aan het zetten ben met een noise cancelling koptelefoon op, door de koptelefoon niet hoor dat de waterkoker aan staat en zo vergeet dat ik thee aan het zetten ben en me dit telkens pas realiseer een half uur na het aandoen van de waterkoker.
Is eerste keer eigenlijk haha dus weet het allemaal niet. Daarom weet ik ook niet of het normaal is .
Ik geef een training vandaag, maar iedereen werkt al de hele dag heel braaf uit de cursushandleiding. Ik geloof dat ik vandaag 10 korte vragen beantwoord heb, en max 10 minuten iets klassikaals gedaan heb, maar thatâs it. Heb voor de rest alleen maar loos lopen internetten
Ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht en ik geniet zoooo van hoe snel alles gaat Mijn vorige is 4 jaar intensief gebruikt dus die was zo traag met opstarten al, programmaâs laden duurde lang en zelfs een foto openen moest ik lang wachten tot die eindelijk tevoorschijn kwam. Het is zoân verademing om je niet constant te ergeren aan dat alles zo traag is hahaha
Mijn vriend appt me 5 minuten van tevoren dat zijn baas meekomt naar boven om het appartement te bekijken
Huh wat heeft zijn baas nou bij jullie thuis te zoeken?
Wat een saaie gast
Ik.word.gek. Disclaimer: ben waarschijnlijk ook extra prikkelbaar door mân hele situatie, maar goed; waarom denken mensen dat ze overal âgoedbedoeldâ advies over aan me moeten geven en overal op reageren etc., ook op alles wat ik vooral NIET vraag. Man man man, als je me niet kan helpen zeg dan even niks? Heb via insta de vraag staan voor het lenen of overkopen van Spaanse leerboeken voor een normale prijs omdat ik nu heel lang thuis kom te zitten. Heb al zeker 3 hihaho heb geen boeken reacties maar kan je wel Spaans leren koken / simpele zin leren. En zeker ook al 4 mensen die me wijzen op het bestaan van online cursussen. Ja thanks? Vraag toch om boeken, dat heeft voor mij een reden. En zit echt niet op je semi grappige reactie te wachten op dit moment zeg.
Dus probeer het nog 1x hier; iemand hier waarvan ik wellicht wat boeken kan overkopen om mee te leren? Uiteraard tegen betaling dan! Maakt niet uit als ze niet recent meer zijn.
En sinds eergisteren is hier ook nog iemand aan het leren piano en/of trompet spelen. Woon in een fucking appartementencomplex Einde rant, hopelijk is diegene zo klaar en is het morgen weer allemaal beter.
Ik heb dat klote WAP-nummer in mijn hoofd en krijg het niet uit mijn kop.
Ik doe dit ook zonder koptelefoon op, heb al 2x de waterkoker aangezet voor hetzelfde kopje en wordt er door je post aan herinnerd dat ik hem weer ben vergeten en voor de derde keer kan aanzetten
Hele dag weggeweest. Zat een van de katten vast op mijn kledingkamer. Beste plek om je schijt dan in te graven is dus blijkbaar de legging afdeling
Vaak komt het dan wel terug, zou voor het onderhoud naar een retinoid bij de huisarts vragen. Zorgt ervoor dat de huid zich sneller vernieuwd en er minder snel nieuwe (micro)comedonen ontstaan.
Migraineaanval nummer 2949 dit jaar.
Ik word echt niet goed
Ik ben hier na jaren tegenaan hikken (hele erge rugpijn met ongesteldheid) toch maar mee begonnen. Volgens fysio moet ik aan een sterkere âcoreâ werken, we doen kwartiertje oefeningen en ze masseert een kwartiertje
Waar slaat ineens die hype van âlaw of attractionâ op? Dat heet al jaaaarenlang âwet van universumâ toch. Of je er nou in gelooft of niet. Wvu/loa. Wat een grap.
In het Engels klinkt het cewler.
Ik heb vandaag een tweeling van 3,5e maand in leven gehouden en ik ben trots op mezelf
thereâs some whores in this house
Waarom zijn porties altijd te groot. Een portie in mn rijstkoker, kan ik ongeveer drie keer van eten.
Ze waren vanmorgen gaan carpoolen en hij was wel benieuwd naar ons nieuwe appartement. Ik vind het prima als hij iemand een rondleiding wil geven, maar ik zou dat wel graag een uur van tevoren willen weten. De keuken was ook nog super smerig.