Wat je even kwijt wil #42

Mijn vriend heeft overduidelijk niet gekocht voor mijn verjaardag wat hij allemaal zei eerst. Ik krijg dus echt allemaal vage hints (1 is: ral 3022 en een verzameling waterdruppeltjes) en hij is er echt zeker van dat ik het supervet ga vinden enz. Poeh ik voel me echt een klein kind nu en hij snapt niet dat ik zijn hint niet begrijp. Ik ben echt al 24 uur aan het nadenken wat dit kan zijn maar ik heb echt geen idee. :joy:

Hij heeft mij echt helemaal opgefokt hoor want de verwachtingen zijn best hoog nu door hem (heb ik ook gezegd tegen hem haha en dat begrijpt hij). :joy: Uiteraard post ik zaterdag (dan komt het hier binnen) ook wel wat het is hahaha.

4 likes

Ik ben al paar keer naar fysio geweest en moet ook gewoon die oefeningen doen. Maar tijd niet gedaan.
Kijk even aan of het werkt als ik die oefeningen ga doen en anders terug fysio

1 like

Morgen naar het ziekenhuis voor controle, kan nu al niet meer normaal denken zo nerveus ben ik

2 likes

Het is zo vies stil in huis. Heb zin om nu gewoon al naar bed te gaan.

Alles is oké heb net pizza besteld

7 likes

Hebben meer mensen zojuist het interview met Rebecca Gomperts bij de vooravond gezien? Ligt het aan mij, of was het een heel vreemd interview?

Mijn huid is opeens zo slecht.Whyyyyyyyy

Misschien gaan jullie vissen?

1 like

Nee haha

Nee ahahhaha meestal is het kots :joy: Nu was het poep en kwam er net achter ook pis. Dus al mijn sportkleding moet in de was nu :disappointed_relieved:

4 likes

:revolving_hearts:

1 like

Ah wat vervelend dat je zo nerveus bent. Kun je iets doen/regelen om een beetje afleiding te zoeken? Een luchtige serie of leuke film ofzo kijken (ik heb laatst in een soortgelijke bui allebei de Princess Diaries films opnieuw gekeken, heeft me zo ontspannen, of bijv Chateau meiland ofzo?) Of even lekker douchen/badderen en een beetje tutten?
Het helpt mij soms ook om me te realiseren dat wel/geen zenuwen geen invloed gaat hebben op hoe het zal lopen verder, maar da’s makkelijker gezegd dan gedaan wel.
Veel succes in het ziekenhuis morgen en ik hoop dat je je zenuwen een beetje van je af kunt zetten :kissing_heart:

2 likes

Is het te vroeg om al naar bed te gaan?

Het is nooit te vroeg om naar bed te gaan

9 likes

Omfg. Schoonmoeder appt opeens een foto van een rond gat in haar ruit. Alsof er een kogel doorheen is geschoten. Ze kan alleen geen kogel vinden. Facking eng :frowning:

Ik heb een leuke naam voor mijn hond gezien, maar ik denk niet dat hij er op gaat reageren :persevere:
Dus moet ik ze voor een volgende hond maar onthouden

@anon44347600 oh wat eng! Heeft ze de politie al gebeld?

1 like

Politie is echt kut, ze willen morgen pas komen
Schoonmoeders is heel bang nu, echt sneu. We zitten nu 200 km verderop …

De dag is nog niet voorbij

1 like

Mijn dag wel! Heb ze achtergelaten bij hun moeder byeeeee tot volgende week

1 like

Dit vind ik een hele goede uitspraak, ga lekker meedoen

1 like