Het is nooit te vroeg om naar bed te gaan
Omfg. Schoonmoeder appt opeens een foto van een rond gat in haar ruit. Alsof er een kogel doorheen is geschoten. Ze kan alleen geen kogel vinden. Facking eng 
Ik heb een leuke naam voor mijn hond gezien, maar ik denk niet dat hij er op gaat reageren 
Dus moet ik ze voor een volgende hond maar onthouden
@anon44347600 oh wat eng! Heeft ze de politie al gebeld?
Politie is echt kut, ze willen morgen pas komen
Schoonmoeders is heel bang nu, echt sneu. We zitten nu 200 km verderop …
De dag is nog niet voorbij
Mijn dag wel! Heb ze achtergelaten bij hun moeder byeeeee tot volgende week
Dit vind ik een hele goede uitspraak, ga lekker meedoen
Mijn vriend vindt dat ik hierop lijk en hij is nu een foto van me hierin aan het editten om dat te bewijzen. Thanks mate 

Geeft de huisarts zomaar retinoids?
Ja! Gaan we doen. Zo sneu! De politie heb ik ook geen vertrouwen meer in
Iemand hier raadde isey skyr creme brulee aan, vandaag gekocht maar echt no ma’am. Bah. Smaakt echt naar verrotte verzuurde creme brulee. Nope.
Lief! Ja heb net gedoucht, nagels zijn nu aan het drogen en ik ben half gtst aant kijken dus leidt wel een beetje af gelukkig
Wat zijn nou de beste oven frikandellen, vind alles tot nu toe net niet. Niks kan een frietpan evenaren maarja die wil ik niet kopen
Lieverd support de locals frikandellen moet je bij de snackbar halen hahah
Ja i knowwwwww maar wil gewoon in mn pyjama op de bank frikandellen vretten zonder naar buiten te moeten
We gaan morgen een bedrijf bellen, ik weet het gewoon echt niet meer. Denk dat ze ergens in de spouw muren zitten en gewoon door een gaatje naar binnen komen.
Ik zou verhuizen en je huis in de fik steken hoor
Gebakken appel vond ik heel lekker!
Ik vond die van de Lidl best wel erg lekker. Beetje pittig.
Oh Wulf die Nederlands zingt bij de beste zangers. Wat is hij goed