Wat je even kwijt wil #42

Mijn vriend vindt dat ik hierop lijk en hij is nu een foto van me hierin aan het editten om dat te bewijzen. Thanks mate :thumbsup:

IMG_20200924_201611_286

19 likes

Geeft de huisarts zomaar retinoids?

Ja! Gaan we doen. Zo sneu! De politie heb ik ook geen vertrouwen meer in

Iemand hier raadde isey skyr creme brulee aan, vandaag gekocht maar echt no ma’am. Bah. Smaakt echt naar verrotte verzuurde creme brulee. Nope.

Lief! Ja heb net gedoucht, nagels zijn nu aan het drogen en ik ben half gtst aant kijken dus leidt wel een beetje af gelukkig

3 likes

Wat zijn nou de beste oven frikandellen, vind alles tot nu toe net niet. Niks kan een frietpan evenaren maarja die wil ik niet kopen

Lieverd support de locals frikandellen moet je bij de snackbar halen hahah

14 likes

Ja i knowwwwww maar wil gewoon in mn pyjama op de bank frikandellen vretten zonder naar buiten te moeten

2 likes

We gaan morgen een bedrijf bellen, ik weet het gewoon echt niet meer. Denk dat ze ergens in de spouw muren zitten en gewoon door een gaatje naar binnen komen.

1 like

Ik zou verhuizen en je huis in de fik steken hoor

10 likes

Gebakken appel vond ik heel lekker!

2 likes

Ik vond die van de Lidl best wel erg lekker. Beetje pittig.

Oh Wulf die Nederlands zingt bij de beste zangers. Wat is hij goed :heart_eyes:

1 like

Ja eens!! Dat debat was niet aan de orde en doet er ook niet toe. Verder vond ik de presentatoren teveel bezig met zichzelf en hun eigen verhaal en vragen dan met de gast. Ik had wel meer over haar drijfveren etc willen weten, maar daar werd nauwelijks diep op ingegaan. Vond het erg ongemakkelijk.

Edit: Ik vond trouwens ook dat ze er bijzonder goed mee omging inderdaad! Waarschijnlijk zat ze zich van binnen ook op te vreten.

2 likes

Dat appte ik al naar mijn man :sob:

Ik las gebakken aardappel en had echt even een wtf-momentje toen ik over gebakken aardappel skyr nadacht :nauseated_face:

2 likes

Als het iets is waarvan je denkt dat het je uiteindelijk gelukkiger maakt, als je hart daar ligt, ga je dat wel volhouden. Je zult zien dat het je dan ook allemaal minder moeite kost.

2 likes

hahaha wtf is dit voor artikel
vrouw: doet iets normaals en noodzakelijks in de situatie
grunberg: begint erotische gevoelens voor haar te ontwikkelen

ik ben nu wel benieuwd naar zijn huidprobleem though

1 like

Ohhh ze hebben hier in Italië bij de Burger King kleine kaassoufleetjes, cheese pillows zooo lekker
Beter komen die ook naar NL of hebben we die al, nee toch

Ik ben altijd zo dom trots op mezelf als ik na 20 keer proberen een Sporcle quiz eindelijk foutloos kan, terwijl ik weet dat ik het over een week alweer vergeten ben en het eigenlijk niet telt als je m zo vaak achter elkaar moet doen voor je m hebt.

8 likes