Wat je even kwijt wil #42

Ja eens!! Dat debat was niet aan de orde en doet er ook niet toe. Verder vond ik de presentatoren teveel bezig met zichzelf en hun eigen verhaal en vragen dan met de gast. Ik had wel meer over haar drijfveren etc willen weten, maar daar werd nauwelijks diep op ingegaan. Vond het erg ongemakkelijk.

Edit: Ik vond trouwens ook dat ze er bijzonder goed mee omging inderdaad! Waarschijnlijk zat ze zich van binnen ook op te vreten.

2 likes

Dat appte ik al naar mijn man :sob:

Ik las gebakken aardappel en had echt even een wtf-momentje toen ik over gebakken aardappel skyr nadacht :nauseated_face:

2 likes

Als het iets is waarvan je denkt dat het je uiteindelijk gelukkiger maakt, als je hart daar ligt, ga je dat wel volhouden. Je zult zien dat het je dan ook allemaal minder moeite kost.

2 likes

hahaha wtf is dit voor artikel
vrouw: doet iets normaals en noodzakelijks in de situatie
grunberg: begint erotische gevoelens voor haar te ontwikkelen

ik ben nu wel benieuwd naar zijn huidprobleem though

1 like

Ohhh ze hebben hier in Italië bij de Burger King kleine kaassoufleetjes, cheese pillows zooo lekker
Beter komen die ook naar NL of hebben we die al, nee toch

Ik ben altijd zo dom trots op mezelf als ik na 20 keer proberen een Sporcle quiz eindelijk foutloos kan, terwijl ik weet dat ik het over een week alweer vergeten ben en het eigenlijk niet telt als je m zo vaak achter elkaar moet doen voor je m hebt.

8 likes

Oh, goede reminder wel om even m’n staten van Amerika weer op te frissen ;p

1 like

Here we go again! laatste nachtdienst :smiley:

5 likes

Jaa snicker repen, van die kleine. Daar liepen ze bij mij toen allemaal voor in de val :joy: (en sorry @GEEZ maar muizen komen nooit alleen
)

2 likes

Ik kan niet slapen en zit ouderwets een glas warme melk te drinken en een boterham te eten.
Voelt echt als vroeger, dat ik als ik niet kon slapen bij hoge uitzondering uit bed mocht komen om iets te eten en nog ‘volwassen’ tv mee te kijken ofzo. Sterk als ik me nu bedenk dat het toen gewoon 10u ofzo was. Snapte ook half nooit waarom mn moeder dan nog wakker was want voelde echt als diep in de nacht.

13 likes

Love de reacties onder corona & carnaval nieuwsberichten :heart::heart::heart:

1 like

Carnaval mag van mij ook worden afgeschaft. Zolang Vastelaovend maar blijft :no_mouth::nerd_face:

Edit: ik bedoel dus in zijn algemeenheid. Beter cancellen ze aankomend jaar gewoon alles

1 like

Toen ik in Amerika woonde, vond ik bijna alles verschrikkelijk
Maar er is één ding wat ik echt mis:
De Starbucks drive (of Dunkin of any other place waar je koffie kunt halen)
Lekker in je auto, op weg naar werk, een iced latte bestellen en opdrinken, als goed begin van de dag

26 likes

Nu het kouder wordt buiten vind ik het heeerlijk om thuis te werken. Trui aan, lekkere kop thee, kaarsjes
 Kommaar door met de herfst.

5 likes

Is dat 11 november? Te lui om te googelen

Mijn huis is een troep en ik erger me er aan en zit niet echt relaxed thuis zo, maar ben te moe/ziek om het op te ruimen :unamused:

Mijn opa blijkt geen uitzaaiingen te hebben! Krijgt wel een heftige operatie nu, maar eindelijk een beetje positief nieuws!

67 likes

Haha nee was een flauwe grap. Hier in de omgeving vinden we carnaval iets wat ze in Brabant vieren (en dus ook ander ‘carnaval’ van wat wij vieren) :yum:

1 like

Ooohh haha, ik snap m

1 like

Om 8:15 ging m’n wekker, om 8:30 heb ik verplicht college. Zo doen we dat :ok_hand:t3:

11 likes