Wat je even kwijt wil #42

Oh, goede reminder wel om even m’n staten van Amerika weer op te frissen ;p

1 like

Here we go again! laatste nachtdienst :smiley:

5 likes

Jaa snicker repen, van die kleine. Daar liepen ze bij mij toen allemaal voor in de val :joy: (en sorry @GEEZ maar muizen komen nooit alleen…)

2 likes

Ik kan niet slapen en zit ouderwets een glas warme melk te drinken en een boterham te eten.
Voelt echt als vroeger, dat ik als ik niet kon slapen bij hoge uitzondering uit bed mocht komen om iets te eten en nog ‘volwassen’ tv mee te kijken ofzo. Sterk als ik me nu bedenk dat het toen gewoon 10u ofzo was. Snapte ook half nooit waarom mn moeder dan nog wakker was want voelde echt als diep in de nacht.

13 likes

Love de reacties onder corona & carnaval nieuwsberichten :heart::heart::heart:

1 like

Carnaval mag van mij ook worden afgeschaft. Zolang Vastelaovend maar blijft :no_mouth::nerd_face:

Edit: ik bedoel dus in zijn algemeenheid. Beter cancellen ze aankomend jaar gewoon alles

1 like

Toen ik in Amerika woonde, vond ik bijna alles verschrikkelijk
Maar er is één ding wat ik echt mis:
De Starbucks drive (of Dunkin of any other place waar je koffie kunt halen)
Lekker in je auto, op weg naar werk, een iced latte bestellen en opdrinken, als goed begin van de dag

26 likes

Nu het kouder wordt buiten vind ik het heeerlijk om thuis te werken. Trui aan, lekkere kop thee, kaarsjes… Kommaar door met de herfst.

5 likes

Is dat 11 november? Te lui om te googelen

Mijn huis is een troep en ik erger me er aan en zit niet echt relaxed thuis zo, maar ben te moe/ziek om het op te ruimen :unamused:

Mijn opa blijkt geen uitzaaiingen te hebben! Krijgt wel een heftige operatie nu, maar eindelijk een beetje positief nieuws!

67 likes

Haha nee was een flauwe grap. Hier in de omgeving vinden we carnaval iets wat ze in Brabant vieren (en dus ook ander ‘carnaval’ van wat wij vieren) :yum:

1 like

Ooohh haha, ik snap m

1 like

Om 8:15 ging m’n wekker, om 8:30 heb ik verplicht college. Zo doen we dat :ok_hand:t3:

11 likes

Ah stom, was er al beetje bang voor! Daarom wilde ik zelf niet meedoen, zou me die antwoorden ook veel te veel aantrekken. Maar ik miste juist je posts over hoe blij je wordt van hardlopen en de mooie ochtendwandelingen! Hopelijk gaat het verder goed met je!

1 like

Er stond echt heel random een fiets in mijn voortuin toen ik net wakker werd. :face_with_raised_eyebrow: (Heb hem maar op de stoep neergezet)

2 likes

Was het geen cadeau voor je?:rofl:

7 likes

Wat vond je verschrikkelijk?

Heb eindelijk al m’n moed bij elkaar geraapt en de huisarts gebeld net, loop alweer maaaaanden met een ontstoken teen/ingegroeide nagel en het begint een beetje uit de hand te lopen, gisteren was ik echt even bang dat ‘ie op den duur gewoon af gaat sterven als ik er niks mee doe dus ergens wel blij dat ik gebeld heb :sweat_smile:.

Hahaha nee

Even snel een vraag: weet iemand waar ik een wegwerpmondmasker kan kopen voor een redelijke prijs? In de supermarkten liggen hier meestal zo van die boxen met 50 mondmaskers voor 30 euro, of in de Kruidvat 20 mondmaskers voor 15 euro, maar dat vind ik veel geld aangezien ik er eigenlijk maar eentje nodig heb (ga naar de kapper straks om mijn haar te laten verven, anders gebruik ik wasbare).