Wat je even kwijt wil #42

Bij een metro/bus/treinstation in een kiosk? Hier bij het winkeltje verkopen ze mondkapjes per 2 geloof ik. Weet niet hoe duur het is maar dan zit je niet met een hele doos

1 like

Action, 10 voor 3,99

1 like

Pff ik wil uit bed maar mijn vriend heeft weer een skype meeting ofzo.

Ik gooide net yoghurt in mijn koffie in plaats van havermelk. Hoe begon jullie dag? :thumbsup:

19 likes

Ik vind het bij Vinted soms zo raar dat twee mensen exact hetzelfde item aanbieden in dezelfde staat en de ene persoon vraagt er iets meer dan 10 euro voor en de ander 40+. Wat een gek ervoor geeft :upside_down_face:

2 likes

Of de Lidl. Volgens mij vijf stuks voor 2,50 ofzo

1 like

Dirk vd broek! 50 voor 6,99

1 like

De hele week op kantoor gewerkt en vond dat echt zo vermoeiend. Ik heb dus voor mijzelf besloten om weg te gaan bij het bedrijf (is nog niet bekend binnen mijn bedrijf) en kreeg dus gisteren voor het eerst in die 9 maanden dat ik er werk echt een mega leuk compliment dat ik het project heel goed heb gestuurd. Tegelijkertijd had ik gesprek voor mijn leerdoelen van komende jaar en dan wordt ik daarin gewoon zo erg gekleineerd en verwachten ze dat ik mezelf helemaal ga veranderen tot een persoon die ik totaal niet ben.
Ik moet vandaag dus ook een heel rapport gaan corrigeren, waar ik gewoon ECHT GEEN MOTIVATIE meer voor heb, dat rapport is dan wel iets van mijzelf dus ik moet het wel echt doen maar ik vind het zooooooo moeilijk om nog echt mijn best te doen nu terwijl ik weet dat ik gewoon weg wil.

2 likes

Bedankt voor jullie tips!

We hebben ineens geen water meer terwijl niemand ons heeft gewaarschuwd. Wij huren, maar onze huisbaas geeft dit soort best wel heel belangrijke info van de vve ook nooit door. Heel handig, want ik mag niet naar buiten omdat ik wacht op de uitslag van een coronatest, en mijn man moet gewoon werken. Ik had een flesje water met nog een halve slok erin. Dat wordt dorst lijden want verder hebben we alleen wijn en bier in huis.
We moeten ook allebei nog douchen :’) ik heb even de buren geappt of zij weten of het de hele dag duurt of niet.

Edit: oké fijn het duurt tot 2 uur. Hopelijk kan mijn man snel water kopen want ik heb nu al dorst.

1 like

Ik denk erover om te solliciteren op wat functies als hotelreceptioniste, maar kun je dan wel één weekenddag vrij krijgen per week? Anders zie ik m’n vriend nauwelijks meer.

1 like

Ik heb de verwarming aangezet, was het beu om in de kou te werken.

3 likes

Wat vervelend! Kan me helemaal een voorstelling maken van al die spullen, want mijn vriend heeft ook een hele zolder vol geluidsapparatuur (werk & hobby). Echt te veel om een andere plek voor te zoeken. Maar gebruikt je vriend al zijn apparatuur op wekelijkse basis? Zo niet, kan hij misschien wat apparatuur die hij niet zo vaak gebruikt toch in de woonkamer zetten met een kleedje erover? En misschien de gitaren? Dan hoeft hij ze niet te gebruiken in de woonkamer, maar kan hij er wel snel bij.

1 like

Bijna Alles? Jeetje doordenkertje hoor

2 likes

Hahaha kak, ik ben jarig vandaag en had gister bedacht om niet te trakteren op m’n werk. Dat weet toch niemand dacht ik.
Ben ik vandaag al door 2 afdelingen toegezongen en heb meerdere mailtjes en appjes van collega’s die niet werken vandaag. Toch maar even naar de supermarkt zometeen.

11 likes

Iemand tips voor me wat ik kan doen vandaag die heel erg afleidend zijn?
Ben er net achter gekomen dat mijn ex (het is uit sinds januari) een nieuwe vriendin heeft en heb hem een bericht gestuurd (gewoon dat ik een afsluitend gesprek wil, that’s all). En ik weet gewoon dat ik de hele dag naar m’n whatsapp ga willen staren maar ik mag mezelf dat echt niet aandoen. Wat kan ik doen?

Bedankt voor je bericht, dat heeft me echt nog veel beter doen voelen nu. Jij denkt het jouwe erover, ik het mijne.

4 likes

Voor mij helpt Sims spelen goed ter afleiding
 misschien dat of een ander spel waar je helemaal in kan duiken?
Je badkamer of keuken een grote schoonmaakbeurt geven?

1 like

Ik twijfel om te gaan zwemmen. Ik heb wel zin maar zwemmen vind ik altijd zo’n onderneming. En ik heb gisteren mijn haar gewassen

Laten we zeggen dat het plan wel was dat hij me nog een bericht zou sturen voor hij een nieuwe relatie zou aangaan omdat het voorheen echt niet goed (depressie etc) met hem ging en het daarom geëindigd is tussen ons. Ik heb hem dan met rust gelaten maar wel blijven hopen dat hij me op een dag een bericht zou sturen omdat ik graag nog een gesprek wou en het me zo zou helpen afsluiten. Ik heb de laatste weken al steeds bijna een bericht gestuurd maar niet gedaan, maar nu ik zie dat hij een nieuwe vriendin heeft, lijkt me dit een laatste poging voor mezelf om het te kunnen afsluiten en dan alles van hem te verwijderen (dat kon ik niet tot nu toe).