Ik hoop het ook, en anders weet ik genoeg en verwijder ik hem/onze berichten overal zodat het volledig achter me ligt.
Controle was goed
Stress daarvoor was hels.
Heb de hele dag “vrij” gekregen voor deze afspraak, maar nu voelt het als spijbelen nu ik met mn dekentje op de bank taart zit te eten
Ik heb mijn bureau anders gezet zodat je een witte muur ziet ipv de kasten met troep en daardoor net niet dicht ging.
Ik irriteerde mij eraan tijdens videobellen en dit geeft heel stom, mij veel rust. Troep ligt er nog.
En bureau schuif als ik klaar ben tegen de muur aan heb dan in de kamer zelf ook meer ruimte.
En sluit ik zo de werkdag af.
Wel fijn dat hij het nu aan het uitzoeken is.
Vooral genieten van je taart. Zeker na deze stress!
En wat fijn deze controle.
Dat verdien je!! Smakelijk
Die kattenfilmijes/foto’s zijn zeker welkom
Ik eert normaal havermout sochtends maar ik dacht good old twee boterhammen met pindakaas. 2,5u geleden en ik heb hongerrr.
Kan je er zometeen al heen en dan op zaterdagavond terug? Of toch tot maandagochtend blijven, als dat lukt qua werk. Een sterfgeval is ook niet niks, logisch dus dat je je daar rot om voelt en ik zou dan ook graag bij familie willen zijn. Sterkte in ieder geval
Ik eet dan meestal tot het middageten niks meer! Eet dan pas rond 1330 weer. En nu ben ik wel echt op zoek naar eten maar het wordt een banaan.
Ik verwacht zelf maar een lauwe of geen reactie, maar ja, geen reactie is ook een reactie. Ik heb er afgelopen maanden zoveel over gedroomd (altijd hetzelfde, dat ik hem voor het eerst terug zie en we ‘het’ gesprek hebben, laatst zelfs de eerste keer gedroomd dat hij een nieuwe vriendin had) en de gedachten blijven me maar achtervolgen omdat de deur naar hem altijd op een heel klein kiertje bleef open staat voor mijn gevoel. En ik doe zo mijn best die deur dicht te krijgen maar dat lukte niet zolang ik wist dat ik nog iets van hem kon horen. Ik weet dat ik het vooral zelf moet doen, maar puntje bij paaltje snap ik nog steeds niet waar het exact verkeerd gelopen is tussen ons en dat frustreert me. Toen het uit raakte, waren we wel nog beide verliefd op elkaar en hielden we van elkaar en heeft hij nog allerlei ophemelende dingen over me gezegd dus ik had echt gehoopt iets van hem te horen als hij er klaar voor was. Niet omdat ik hem terug wil, maar om alles beter te kunnen kaderen.
Dankjewel voor je reactie ook, ik weet wel dat je gelijk hebt maar iets ‘weten’ en alles wat in je gedachten omgaat/je voelt, is toch nog iets anders. Ik heb daarnet ook gebeld met mijn therapeut om het met hem te bespreken, dus ik doe echt mijn best hier zo goed mogelijk mee proberen mee om te gaan. Ik kon hiervoor niks van hem verwijderen en ik heb het gevoel dat er nog een stap voor nodig was om hier te geraken. Ik denk dat weten dat ik nooit meer iets van hem ga horen (na een gesprek of geen reactie op mijn bericht) me daar toe in staat maakt.
Wow ik had dit net getypt toen hij me stuurde dat hij dat ook fijn zou vinden en hij komt straks langs, holy shit
09u meestal. Maar ik zit thuis achter een computer dus beweeg amper Toen ik nog naar kantoor ging en 07u ontbeet had ik altijd 1030 al honger
Oh en ik verheug me hele week al op naar mijn vriend gaan vanavond. Grootste reden: we gaan naar mijn favoriete snackbar
Shittie, volgens mij word ik verkouden
By the way, koop geen vlees bij de Lidl hier, want er heeft een vrouw lekker in de koelbakken geniest
Ik heb voor m’n masterscriptie onderzoek een groep kinderen nodig, dus had contact opgenomen met mijn oude juf van groep 5. En ze is zoooo lief Dat ze trots is op wat ik nu doe, ze hoopt dat het goed gaat met mijn ouders (moeder was heel actief in de ouderraad en activiteiten op school etc.) en ze heeft gelijk een superleuk mailtje naar collega’s gestuurd of zij iets voor mij kunnen betekenen. Word er helemaal vrolijk van.
Ik zit een ochtend thuis ipv op kantoor en ik die meteen echt helemaal niks. Nou had ik gelukkig ook niet echt veel werk liggen voor vandaag maar ik zit gewoon echt nog steeds in m’n ochtendjas te niksen.
Echt fijn om even niet aan te staan. Ik bedacht me wel net dat ik alvast de verjaardag van m’n sChaTjuh kan plannen, het eerste jaar dat we samen waren had ik een zieke speurtocht naar z’n cadeautje gemaakt en dat was zo leuk, wil ik dit jaar weer doen.
Ik heb mijn externe toetsenbord erbij gepakt omdat ik nu een laptophouder heb gekocht, maar er kroop een insect onder een van de toetsen. Nu durf ik dat ding meteen niet meer aan te raken, straks leeft er een hele familie in mijn toetsenbord, gadverdamme.
Heb zin om de man die nu al 3 dagen zn schuurtje aan het schuren is te meppen
Ah is het anders geen mogelijkheid je werkspullen aan het eind van de dag op te ruimen? Dat het in ieder geval in je vrije tijd uit het zicht is. Je bent er wel eventjes mee bezig, maar zo vind ik thuiswerken echt een stuk beter te pruimen. Werd ook gek van steeds dat stomme scherm op mijn tafel, in het weekend.
Ik ben weer niet aangenomen want ze denken dat ik niet genoeg uitdaging in de functie zal hebben. Dat weet ik zelf ook wel maar de functies waar ik wel uitdaging in zou kunnen vinden heb ik geen diploma’s voor dus daar word ik bij voorbaat al niet voor uitgenodigd. Lekker cirkeltje dit
Gefeliciteerd