Nibud had laatst berekend dat thuiswerken 2 euro per dag gaat kosten. Weet niet of die berekening enkel op de zomermaanden is gebaseerd, en of zijn werk hierbij heeft aangeknoopt en of iedereen 100% fulltime blijft thuiswerken. Vaste vergoeding neem ik aan
Misschien voor Amerikaanse begrippen licht?
Die combinatie lijkt me echt niet lekker trouwens.
Ja, eigenlijk moet het wel zo Ă©, ik ontzie het alleen nogal, haha, want dan moet het in het Frans en ik heb sowieso al een hekel aan dit soort confrontaties
.
De bel ging net, waren twee jongens die vroegen of mijn ouders thuis waren??? Dus ik zeg nee mân ouders zijn niet thuis. Ok doeiiiiiiii, nog nooit zo makkelijk van deurverkopers afgekomen 
Enkel glas merk je zo snel hĂš
ik heb ook vandaag voor t eerst mân verwarming weer aangezet, het was 16 graden vanmorgen
Wow vergoeding voor het thuiswerken? Dat is de eerste keer dat ik het hoor
Voor mijn storingsdiensten heb ik wel internetvergoeding omdat ik altijd internet moet hebben. Al moet ik wel zeggen dat ze hier gewoon de reiskosten blijven door betalen. (Al drie keer aangegeven dat dat niet moet). hmh.
Als ik iets favoriet krijg ik wel eens een berichtje met hoi, als je iets wil kopen blabla maar dat vind ik eigenlijk heel erg irritant, want dat weet ik. Ik zet iets in mijn favorieten omdat ik het leuk vind maar nu nog niet wil of kan kopen, niet omdat ik niet weet hoe het werkt, haha.
Retouren kan trouwens alleen met een geldige reden en met akkoord van vinted, bijvoorbeeld als het kapot is. Als je iets koopt dan houdt vinted je geld vast tot jij aangeeft dat het goed is. Als het niet goed is omdat het kapot is ofzo kan je dat aangeven en krijg je je geld terug. Maar dat het gewoon niet past is geen geldige reden, dus je hoeft niet bang te zijn dat er continu wordt geretourneerd.
Ik heb perongeluk de oven aangezet terwijl er nog een plastic dekseltje in lag (ik heb een combi oven)
Heb het uitgezet en kon 2 stukken er zo uitpakken toen het afgekoeld was maar er zit nog een heel stuk aan de achterkant wat ik er niet af krijg 
Ik heb een nieuw matras en het voelt als een wolkje
En een nieuw* dekbed en kussen en andere saaie dingen dus vanavond wordt een 10/10 slaapervring hoop ik
Brie?
Cheese?

lekker zacht
en altijd eten bij de hand
Lekker met een slaapmutsje
Even een appreciation post, hij kijkt zo cute
Ja in huis met clues, hij moest echt hard nadenken en het hele huis door. Toen heb ik er 2 buiten verstopt, gewoon in mân fietsmandje en in de schuur, maar nu ga ik ook bevriende buren en de kroeg op de hoek er in betrekken. Zoân zin in!
Ik had in de Zara sale een spijkerbroek gekocht voor 13!!! euro en hij zit zo lekker dat hij nu onderdeel is van mijn chill outfit 
Super leuk!! Mijn vriend is binnenkort ook jarig, dus dit is goede inspiratie haha.
Wat schattig.
Ik wist niet dat ratten zo groot konden worden
1,2 kg!
Voor jouw beeldvorming, bij mij vriend krijgen medewerkers âŹ75,- bruto dacht ik sinds ze fulltime thuiswerken. Reiskosten zijn wel stopgezet bij iedereen maar die had hij sowieso niet.
Dat lijkt mij inderdaad meer kostendekkend.
Het NS abonnement waar hij ook privé gebruik van kon maken is ook stop gezet. Hij moest dan wel voor de gemaakte kosten betalen, maar hij kreeg wel korting. Dus ook dat moeten we nu betalen. En zo zijn er natuurlijk duizend kleine dingen.
Als het slecht ging met het bedrijf had ik het gesnapt, en ik weet ook dat we duizenden bedrijven zijn die niks geven, maar 12 euro per maand vind ik echt een belediging.