Wat je even kwijt wil #42

Ja mensen kunnen het terugsturen. Maar hoezo pakt ie je postcode niet? Ik koop en verkoop veel via vinted, kan in dm wel met je meekijken

1 like

Hahahah wat is dat dan! Heb je wel weer je gasfornuis terug gehad?

Iemand voegt me toe op linked.in en zegt dat diegene graag met me in contact komt. Maar deze persoon is helemaal niet actief in de branche waarin ik werk? Wat moet ik hier nou op reageren :sweat_smile:

Ja misschien ook serverkosten en dat soort dingen. Ze willen trouwens wel investeringen die je hebt gedaan voor een betere werkplek terugbetalen en waren heel loyaal door iedereens gehele werkplek exclusief bureau langs te brengen. Maar daar heeft hij geen gebruik van gemaakt. Hij is nu alsnog aan het bedenken of hij nog iets kan kopen, zoals een ding voor zijn monitoren.

1 like

Ik kan die hele kut school wel in de fik steken.
Komen nu ineens met een extra examen die weer in juni al hadden moeten doen.
Ik zou in januari klaar moeten zijn.
Dit gaat zo echt nooit gebeuren met mijn hele klas

Het was geen goede beslissing om weer eens mijn donkerrode lipstick op te doen, vlak voordat ik ergens laksa ging eten. Lekker noodles slurpen en nu is mijn lipstick zo ver buiten de lijntjes gevlekt :joy:

Ik ga die pannenkoekenverhalen echt missen als je verhuisd bent, was altijd gewoon zo’n thema wat eens in de zoveel tijd terugkwam, end of an era

22 likes

ik merk ook bij onze hospiteeravonden dat (gegeneraliseerd) de jongens zooo focussen op welke meisjes ze knap/lekkere tieten vinden hebben ipv wat een leuke huisgenoot zou zijn
heb het idee dat m’n vrouwelijke huisgenoten allemaal veel beter zijn in beoordelen wie gezellig is

Ik had net een jas gekocht via zalando. Bij het afrekenproces mij ingelogd met mijn acount. Blijkbaar zaten er nog spullen in mijn mandje van een vorige ā€˜window’ shopping sessie. Hier kwam ik alleen pas achter toen ik al afgerekend had en mijn laatste scherm van de ING app had. Ik zat echt van huh sjit, waar komt dit bedrag vandaanšŸ˜‚

7 likes

Wat een leuk idee! Hoe heb je dat vorig jaar gedaan? Gewoon in huis?

Fijn vooruitzicht! Zou je alleen afraden vandaag naar de Ikea te gaan, bij de eerste ben ik doorgereden want de rij was echt veel te lang, bij de tweede viel de rij mee maar heb ik bij de kassa’s ook echt lang staan wachten. Vrouw achter de kassa zei dat iedereen het salaris aan het uitgeven was :upside_down_face:

En ik ga er gewoon even vanuit dat je naar de Ikea gaat haha. Sorry

1 like

ik voel me moe en ongesteld dus heb maccie besteld voor lunch :+1:

5 likes

Succes straks!!

Ik denk dat het goed is om er geen verwachtingen van te hebben. Niet dat het gesprek je nou per se ā€œclosureā€ biedt, integendeel zelfs…hou er maar rekening mee dat misschien meer vragen of frustratie oproept!?

Ik snap het echter wel heel goed. Heb bij mijn 2 break ups van lange relaties ook een nasleep gehad, in de sfeer van aantal x afspreken = ā€œafsluitingā€œ (lees: analyseren, doorvragen/delen.

Objectief gezien denk ik nu, netto ben ik er echt niets mee opgeschoten. De ander ook niet, onnodig zelfs…om weer in die wond te peuren en open te rijgen.

Een nasleep van zoiets - waar je lief en leed hebt gedeeld - is ook begrijpelijk en heftig. Gaat niet lineair, en iedereen gaat er anders mee om. Zit je dan, na al die leuke herinneringen een beetje elkaar awkward aan te kijken en te vissen naar antwoorden en (h)erkenning.

Ik raad het vriendinnen tegenwoordig af, maar hoop dat het jou brengt waar je naar op zoek bent, dat het je vrede geeft zodat je het hoofdstuk definitief kunt afsluiten!

2 likes

Nibud had laatst berekend dat thuiswerken 2 euro per dag gaat kosten. Weet niet of die berekening enkel op de zomermaanden is gebaseerd, en of zijn werk hierbij heeft aangeknoopt en of iedereen 100% fulltime blijft thuiswerken. Vaste vergoeding neem ik aan

Misschien voor Amerikaanse begrippen licht?

Die combinatie lijkt me echt niet lekker trouwens.

Ja, eigenlijk moet het wel zo Ć©, ik ontzie het alleen nogal, haha, want dan moet het in het Frans en ik heb sowieso al een hekel aan dit soort confrontaties :sweat_smile:.

De bel ging net, waren twee jongens die vroegen of mijn ouders thuis waren??? Dus ik zeg nee m’n ouders zijn niet thuis. Ok doeiiiiiiii, nog nooit zo makkelijk van deurverkopers afgekomen :thumbsup:

25 likes

Enkel glas merk je zo snel hĆØ :pensive: ik heb ook vandaag voor t eerst m’n verwarming weer aangezet, het was 16 graden vanmorgen

Wow vergoeding voor het thuiswerken? Dat is de eerste keer dat ik het hoor :open_mouth: Voor mijn storingsdiensten heb ik wel internetvergoeding omdat ik altijd internet moet hebben. Al moet ik wel zeggen dat ze hier gewoon de reiskosten blijven door betalen. (Al drie keer aangegeven dat dat niet moet). hmh.

1 like

Als ik iets favoriet krijg ik wel eens een berichtje met hoi, als je iets wil kopen blabla maar dat vind ik eigenlijk heel erg irritant, want dat weet ik. Ik zet iets in mijn favorieten omdat ik het leuk vind maar nu nog niet wil of kan kopen, niet omdat ik niet weet hoe het werkt, haha.

Retouren kan trouwens alleen met een geldige reden en met akkoord van vinted, bijvoorbeeld als het kapot is. Als je iets koopt dan houdt vinted je geld vast tot jij aangeeft dat het goed is. Als het niet goed is omdat het kapot is ofzo kan je dat aangeven en krijg je je geld terug. Maar dat het gewoon niet past is geen geldige reden, dus je hoeft niet bang te zijn dat er continu wordt geretourneerd.

1 like