Wat je even kwijt wil #42

Is bij heel veel bedrijven :slight_smile: meer gedoe om het terug te halen, en fiscaal juist verrekenen dan door te laten lopen. Zijn ook afspraken over gemaakt met de fiscus tot einde jaar begreep ik

Edit: nu met linkje https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/coronavirus/content/vaste-vergoedingen

1 like

Ah nou dat is ook goed vooruitgedacht van je.
Tijdje geleden heeft de fiscus hier echter zekerheid in geschapen voor alle betrokkenen, vooralsnog t/m 31/12 - als gevolg van alle vragen. Dus zowel richting bedrijven als mdws. De reiskostenvergoeding is terecht gegeven ook al wordt er deze periode thuisgewerkt en ook dus gerechtvaardigd ontvangen. Geeft dus veel duidelijkheid. Momenteel zijn ze ah nadenken over de situatie vanaf 1/1 maar nog geen officiële berichtgeving.
Heeft je werkgever niets hierover aangegeven toevallig?

1 like

Ik snap nooit zo goed waarom mensen truien kopen waar heel groot superdry op staat. Je zal toch ook niet rondlopen met iets waarop ‘zeer droog’ op prijkt. :kissing_closed_eyes:

16 likes

Zelfde op mijn werk. Ze nemen van die meiden aan die ze lekker vinden maar ze zijn echt niet goed. En komen overal mee weg.

1 like

Wat lief.
Ja, het gaat zijn gangetje wel; bezig met hardlopen en wandelen hond en balans zoeken.

Ik heb net dimsum besteld. En friet met mayo. :ok_hand:

17 likes

waarom is chips zo lekker

17 likes

Waarom is bronvermelding het allerkutste dat er bestaaaaaaat

12 likes

Ik, kwart voor 5 “yes eindelijk klaar met deze werkweek fuck Zoom fuck video’s, het is weekend”
Ik, tien voor 5 klikt een YouTubevideo van meer dan een uur aan

12 likes

Bij ons is de standaard reiskostenvergoeding in per mei stopgezet en kun je handmatig in het systeem de keren dat je wel naar kantoor mag kilometers invoeren die je dan vergoed krijgt.

Ik ben echt een ambtenaar geworden. Ik werk nu al twee weken regelmatig en heb echt medelijden met al mijn collega’s die doorzwoegen in de nacht en met idiote ochtenddiensten.

En ondertussen kom ik fluitend iedere dag om 8.00 uur binnen, doe mijn ding en ga uiterlijk om 15.00 weer naar huis.

En ik heb vandaag gewoon salaris gekregen, hoezo betalen ze mij hiervoor?!?!?!

23 likes

Ik heb het al de hele dag ijskoud (ook met warme kleding aan) en de thee is niet aan te slepen hier. Ik hou heus waar van de herfst maar ik moet er nog even aan wennen, geloof ik. Kan wel janken als ik nu naar buiten kijk! :grimacing:

1 like

Ik had een foto in mijn verhaal gezet en mijn allereerste tinderjongen van 5(!!!) jaar geleden stuurt me ineens een bericht op messenger met de vraag hoe het gaat. Echt geen zin om te reageren. Ben ook echt in staat om te zeggen van : ‘Ik ben nog steeds dik, en nog steeds bloedirritant om mee te praten. Ben je eigenlijk al ontmaagd? Daarom wilde je natuurlijk met me omgaan destijds, benieuwd of het je al is gelukt?’

Hij dumpte me destijds met die argumenten, dus ben benieuwd waarom hij nu ineens wel wil appen :roll_eyes:

2 likes

ik zou dat sturen

42 likes

Ik krijg €11 met belasting :joy: Echt een aanfluiting, daar betaal ik mn gas toch niet mee

2 likes

Hahaha ik wou dat ik de guts er voor had!

1 like

Gewoon doen! Fuck hem haha

2 likes

Het zou kunnen dat ze nog dieper gaat raken, maar misschien ook wel niet. Heb zelf een paar keer zo’n soortgelijk gesprek heel fijn en verhelderend gevonden waardoor ik het erna kon afsluiten.

1 like

Je bent hem dan geen uitleg verschuldigd. In het ergste geval blokkeert hij je :woman_shrugging:

2 likes

Jaaaaa :grin: zit ik hier toch niet zo anoniem als ik dacht. Hahaha