Wat je even kwijt wil #42

Ik heb perongeluk de oven aangezet terwijl er nog een plastic dekseltje in lag (ik heb een combi oven)
Heb het uitgezet en kon 2 stukken er zo uitpakken toen het afgekoeld was maar er zit nog een heel stuk aan de achterkant wat ik er niet af krijg :weary:

Ik heb een nieuw matras en het voelt als een wolkje

En een nieuw* dekbed en kussen en andere saaie dingen dus vanavond wordt een 10/10 slaapervring hoop ik

10 likes

Brie?
Cheese?

3 likes

Brie_01

lekker zacht

7 likes

en altijd eten bij de hand

2 likes

Lekker met een slaapmutsje

2 likes

Even een appreciation post, hij kijkt zo cute

https://www.ad.nl/binnenland/rat-vindt-39-landmijnen-en-krijgt-nu-de-hoogste-dapperheidsonderscheiding~a43866d4/

9 likes

Ja in huis met clues, hij moest echt hard nadenken en het hele huis door. Toen heb ik er 2 buiten verstopt, gewoon in m’n fietsmandje en in de schuur, maar nu ga ik ook bevriende buren en de kroeg op de hoek er in betrekken. Zo’n zin in!

2 likes

Ik had in de Zara sale een spijkerbroek gekocht voor 13!!! euro en hij zit zo lekker dat hij nu onderdeel is van mijn chill outfit :heart_eyes:

2 likes

Super leuk!! Mijn vriend is binnenkort ook jarig, dus dit is goede inspiratie haha.

1 like

Wat schattig.

Ik wist niet dat ratten zo groot konden worden
1,2 kg!

Voor jouw beeldvorming, bij mij vriend krijgen medewerkers €75,- bruto dacht ik sinds ze fulltime thuiswerken. Reiskosten zijn wel stopgezet bij iedereen maar die had hij sowieso niet.

Dat lijkt mij inderdaad meer kostendekkend.
Het NS abonnement waar hij ook privé gebruik van kon maken is ook stop gezet. Hij moest dan wel voor de gemaakte kosten betalen, maar hij kreeg wel korting. Dus ook dat moeten we nu betalen. En zo zijn er natuurlijk duizend kleine dingen.
Als het slecht ging met het bedrijf had ik het gesnapt, en ik weet ook dat we duizenden bedrijven zijn die niks geven, maar 12 euro per maand vind ik echt een belediging.

Is bij heel veel bedrijven :slight_smile: meer gedoe om het terug te halen, en fiscaal juist verrekenen dan door te laten lopen. Zijn ook afspraken over gemaakt met de fiscus tot einde jaar begreep ik

Edit: nu met linkje https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/coronavirus/content/vaste-vergoedingen

1 like

Ah nou dat is ook goed vooruitgedacht van je.
Tijdje geleden heeft de fiscus hier echter zekerheid in geschapen voor alle betrokkenen, vooralsnog t/m 31/12 - als gevolg van alle vragen. Dus zowel richting bedrijven als mdws. De reiskostenvergoeding is terecht gegeven ook al wordt er deze periode thuisgewerkt en ook dus gerechtvaardigd ontvangen. Geeft dus veel duidelijkheid. Momenteel zijn ze ah nadenken over de situatie vanaf 1/1 maar nog geen officiële berichtgeving.
Heeft je werkgever niets hierover aangegeven toevallig?

1 like

Ik snap nooit zo goed waarom mensen truien kopen waar heel groot superdry op staat. Je zal toch ook niet rondlopen met iets waarop ‘zeer droog’ op prijkt. :kissing_closed_eyes:

16 likes

Zelfde op mijn werk. Ze nemen van die meiden aan die ze lekker vinden maar ze zijn echt niet goed. En komen overal mee weg.

1 like

Wat lief.
Ja, het gaat zijn gangetje wel; bezig met hardlopen en wandelen hond en balans zoeken.

Ik heb net dimsum besteld. En friet met mayo. :ok_hand:

17 likes

waarom is chips zo lekker

17 likes