Waarom is bronvermelding het allerkutste dat er bestaaaaaaat
Ik, kwart voor 5 âyes eindelijk klaar met deze werkweek fuck Zoom fuck videoâs, het is weekendâ
Ik, tien voor 5 klikt een YouTubevideo van meer dan een uur aan
Bij ons is de standaard reiskostenvergoeding in per mei stopgezet en kun je handmatig in het systeem de keren dat je wel naar kantoor mag kilometers invoeren die je dan vergoed krijgt.
Ik ben echt een ambtenaar geworden. Ik werk nu al twee weken regelmatig en heb echt medelijden met al mijn collegaâs die doorzwoegen in de nacht en met idiote ochtenddiensten.
En ondertussen kom ik fluitend iedere dag om 8.00 uur binnen, doe mijn ding en ga uiterlijk om 15.00 weer naar huis.
En ik heb vandaag gewoon salaris gekregen, hoezo betalen ze mij hiervoor?!?!?!
Ik heb het al de hele dag ijskoud (ook met warme kleding aan) en de thee is niet aan te slepen hier. Ik hou heus waar van de herfst maar ik moet er nog even aan wennen, geloof ik. Kan wel janken als ik nu naar buiten kijk!
Ik had een foto in mijn verhaal gezet en mijn allereerste tinderjongen van 5(!!!) jaar geleden stuurt me ineens een bericht op messenger met de vraag hoe het gaat. Echt geen zin om te reageren. Ben ook echt in staat om te zeggen van : âIk ben nog steeds dik, en nog steeds bloedirritant om mee te praten. Ben je eigenlijk al ontmaagd? Daarom wilde je natuurlijk met me omgaan destijds, benieuwd of het je al is gelukt?â
Hij dumpte me destijds met die argumenten, dus ben benieuwd waarom hij nu ineens wel wil appen
ik zou dat sturen
Ik krijg âŹ11 met belasting Echt een aanfluiting, daar betaal ik mn gas toch niet mee
Hahaha ik wou dat ik de guts er voor had!
Gewoon doen! Fuck hem haha
Het zou kunnen dat ze nog dieper gaat raken, maar misschien ook wel niet. Heb zelf een paar keer zoân soortgelijk gesprek heel fijn en verhelderend gevonden waardoor ik het erna kon afsluiten.
Je bent hem dan geen uitleg verschuldigd. In het ergste geval blokkeert hij je
Jaaaaa zit ik hier toch niet zo anoniem als ik dacht. Hahaha
Haha heb je een linkje, dit wil ik zien
Hallo hoe houden andere mensen hun haar zo sleek naar achter in een knot, bij mij blijft dat letterlijk 1 uur zo en dan komt mijn babyhaar aan alle kanten eruit gesprongen
Zelfs al gebruik ik gel
Nou ik heb helemaal zin in het weekend jongens. Superproductief geweest op werk vandaag dus ik zit nu vet voldaan in de trein, en ik ben vandaag 8 jaar samen met mân vriend dus vanavond lekker koken en film kijken en morgen uit eten! Zondag heb ik een werkdag van 10 uur maar kan me er echt nog niet druk om maken
Is wel gebruikelijk volgens mij. Ik heb er maar één meegemaakt en dat was vooral een parodie op een 21 diner (was wel vet leuk), maar toen heb ik met een paar anderen een quiz gemaakt over de jarige persoon, dat vond iedereen leuk toen! Aanrader als je niet zo van de speeches bent
Je kan ook gewoon iets uit je hoofd doen hoor. Soms zijn er ook quizzen of spelletjes.
Hmm ja nouja het hoeft niet maar ik weet natuurlijk niet hoe opvallend het is als je niks doet
Got2be freezeblast gebruiken ( gele spray te koop bij drogist) en met een klein borsteltje of oude tandborstel naar achter kammen. Je kan een fly away tamer kopen dat is in stick vorm.