Wat je even kwijt wil #42

Ik heb nooit een 21 dinner meegemaakt whaha “in mijn tijd” was dat niet, maar ik zou denk ik gewoon even kort wat voorbereiden en als niet iedereen wat doet dan kan je het ook niet doen maar als het wel zo is heb je in ieder geval iets.

2 likes

Ligt denk ik aan de mensen, bij de 21 diners waar ik was, hoefde dat helemaal niet. Kan je dat meisje dat jou een berichtje stuurde niet vragen of dat gebruikelijk is?

1 like

Oooh nee, ik wist al heel lang dat jij dit was haha. :smirk::zipper_mouth_face:

Maar jij liep net voor mij de winkel uit. Ik stond ook echt achteruit te kijken en zou je bijna roepen, maar ik heb mezelf iets te vaak voor lul gezet daarmee als diegene het niet was hahaha. :joy:

2 likes

De trein zit vol dus ik zit in de gang bij de wc. Maar vind het eigenlijk wel grappig hoe ongemakkelijk mensen kijken waneer ze binnen komen om naar de wc te gaan want ik zit echt als een soort wacht bij de deur. (ga wel gelijk verhuizen waneer mensen uit de trein gaanw ant het ruikt wel)

Hahaha maakt helemaaaal niet uit. Ik wist ook wel dat jij dit was :smirk: Maar jij had op egf ook dezelfde naam toch?

Snel maar weer eens bij DE bijkletsen met taart! :kissing_heart:

Ik heb ook pizza besteld en heb ook een bad, wat een goed idee :exploding_head: wijn erbij, kaarsen aan, rot weer buiten :two_hearts:

11 likes

Oh moeten we doen, leuk! :grimacing:

En ja, ik had deze naam ook op EGF, maar ik wil wat anders (minder herkenbaar) haha. Ben al een jaar aan het bedenken wat het moet worden. :joy:

1 like

Ik heb geen zin om mijn paniek-post van gisteren terug te zoeken maar de wasmachine staat :pray::pray:

Denk wel dat de bezorgers me haten en het verhaal dat ze een wasmachine naar twee hoog moesten slepen in een niet geventileerde trappengang lang zullen vertellen.

8 likes

Oh nou prima toch! Als jij je niet fijn voelt bij speechen moet je dat lekker niet doen. Super leuk al dat je een persoonlijk cadeau geregeld hebt :blush:

1 like

Ik raakte net bijna in paniek in de supermarkt en het was niet eens zo druk, maar gewoon die paar mensen, het geluid en het licht was te veel :neutral_face:
Gelukkig schoot het op bij de kassa dus kon vlug naar buiten toe

1 like

Mijn avondeten was een half zak chips en druiven

7 likes

Ik heb een paar maanden terug een salontafel besteld en een bijpassende bijzettafel. Maar alleen de salontafel is gekomen. Veel gedoe en de webshop heeft ook slechte reviews. Ik heb pas net het geld terug maar nu ben ik in dubio.

Ik wil hem wel graag want staat het mooist bij de salontafel.Maar als hij weer niet komt heb ik geen zin om weer 100 keer te mailen voor mijn geld.

Buiten dat het best kut was. Was je je bewust van je gewicht op je 6e?
My fat ass zou denken jeeej 10 kilo aan boeken hutsss ( of hoeveel je dan ook weegt op je 6e haha)

2 likes

Soms krijg je gewoon cadeautjes; ik zag net een ree met hardlopen :heartpulse:

32 likes

Ja oké, er zit dus schade aan de onderkant dus misschien heeft dit een deel twee met hopelijk andere bezorgers

Zo blij om lekker binnen te zitten met de regen en wind buiten :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Je moet dat wel even aanklikken bij dat apparaat maar dat kan meteen

1 like

Ik heb de verwarming aan gezet :disappointed: rip zomer

Ik zit me ineens af te vragen of ik de oven wel uit heb gezet terwijl ik al bijna met de trein in de stad van mijn ouders ben… Thanks brein.

1 like

De brandweer blust vanzelf wel

Nee grapje, dat is echt kut als je zo’n gedachte hebt. Is er iemand die het kan checken?

1 like