Niet te verstaan dit haha. Echt een bijzondere aflevering 
Ik kan mij trouwens voorstellen dat ondertiteling bij dat vrouwtje wel handig is
Fun fact, het is de buurman van boer Tom
Haha fantastisch
Ik vind t altijd leuk om mensen westfries te horen praten op tv. Van de week ook opsporing verzocht in De Goorn, die man sprak ook aardig plat
En ook leuk als je dochter vaak te oppas is bij oma,
We binne dâr!!
Of, oma? Leg de schaar in de laat?
Haha is binne niet meer volendams?
Ik zag van de week dit op fb langskomen
Bij een foto van een baby met zoân boerenkiel aan
Heb ik net de pizza van mân tweede bestelling op, staat die eerste ineens voor de deur, 2 uur en 45 minuten na bestellen
heb gezegd dat ik m niet meer hoef, duurde zo lang zonder bericht en niemand te bereiken, en toen zei de bezorger âzoek het lekker uitâ en reed ie weg met mân pizza
Arme jongen wel want hij was er duidelijk klaar mee en ik gaf ook aan dat ik hem niet de schuld geef
Ben wel benieuwd of ik nou mân geld terug krijg want anders had ik die pizza alsnog aan kunnen nemen
En beter gooien ze m niet weg maar eten ze het dan zelf op (zal wel niet nee)
Dit was mijn pizza soap
Thanks voor deze tip, nu kijk ik ook
Haha jij ook! Ik vind het nu al leuk 
@Spaarlamp @desecretaris Ik weet uiteindelijk toch wel vrij zeker dat ik hem uitgezet heb, ik herinner me de handeling in elk geval. Maar voor de zekerheid toch maar even mijn huisgenoot een appje gestuurd. 
@Krabsalade Er ligt sowieso niets meer in, gelukkig. Ik ben ook echt zondag pas terugâŠ
Dankjewel! Komt morgen binnen dus vertel het morgen hier wel. 
Ik heb aankomende week een privé etentje gelijk na mijn werk (kantoor met veel mannelijke monteurs) en ik kan mij dan tussendoor niet omkleden.
Ik wil graag mijn nieuwe leren kokerrok aan, maar vinden jullie dat kunnen of is dat een beetje tĂ©? Het zijn een beetje âboerenâ en ze zijn weinig gewend qua zulke kleding. Ik draag wel vaker jurkjes en daar krijg ik nooit reacties op ofzo, maar doordat het leerlook is twijfel ik.
Gewoon met een shirtje erin, zwarte dunne panty en hakken eronder.
Mijn vorige ex is zoân mannetje wat geen âeigenâ persoon is en wilde de ene keer rapkleding aan, dan wilde hij moslim worden omdat mensen dat bij hem vonden passen? En een week later vond hij zich een typisch engelse man (is hij niet, gewoon Nederlands)
Hij wilde zo graag âandersâ gevonden worden en ik heb hele nare vibes daar aan over gehouden. Ook omdat ik er een soort van in mee werd getrokken en idk. Maargoed nu is hij dus helemaal into de yoga en ik zit echt zo van
Zo blij dat het uit is. Niet omdat ik iets tegen yoga heb oid, maar deze persoon is al zeker 20 keer van persoonlijkheid veranderd en dat vind ik echt bizar. Ik zeg ook echt persoonlijkheid, omdat hij zich daar dan ook echt helemaal naar gaat kleden/gedragen zodat mensen zeggen : âWow jij bent echt zweverigâ en daar krijgt hij een harde van.
Zo einde ergernis/rant. Moest het even kwijt hahaha
Ik vraag me altijd af of zulke mensen een keer ~zichzelf vinden~ of dat ze op hun 50ste nog steeds met alle trends mee doen.
Wel goede rant, zulke mensen zijn echt irritant.
Mijn borsten zijn te slap/groot/zwaar waardoor ze op mijn borstbeen drukt tijdens slapen en dat voelt kut.
Bralettes gekocht en dat werkt niet.
Iemand een andere idee?
Ik denk het niet. Echter wil hij dus absoluut niet met de trends mee doen, dat âhaatâ hij. #lekkeranders. Maar hij is het ergst? 
Maar inderdaad, zulke mensen blijven denk ik altijd zoekende naar de juiste âikâ
Nu niet gericht naar jou maar ik vind het zo jammer dat wij onze kleding moeten aanpassen naar mannen.
Als jij dit wil dragen dan moet je dat doen. Krijg je opmerkingen, dan ligt dat volledig aan hen.
Ik heb vanavond anderhalf uur getraind en daarna gepoetst en mijn bed verschoond. Who dis?!
En nu heb ik opeens heel veel zin in gore Patatje Joppie chips, wat ik natuurlijk niet in huis heb, dus ik ga maar slapen.
Daar heb je helemaal gelijk in! Het voelt ook een beetje stom dat ik dit vraag haha, maar anderzijds wil ik me toch een beetje kleden op een manier die aansluit bij het bedrijf ofzo.
Ik zou ervoor gaan en direct de toon zetten. Hoe gaan de andere vrouwen gekleed of ben jij echt de enige?
Er werken 2 andere vrouwen in heel Nederland en die zijn 50+ en kleden zich 70+
. En de lengte van de rok kan opzich prima toch?
Dat ik me ĂŒberhaupt hier druk om maak. Ik zit waarschijnlijk 7u lang onder mijn bureau ermee.