Wat je even kwijt wil #42

Action: 4 euro voor 10 stuks.

Ik ben nog even aan het bijlezen dus wellicht te laat haha.

1 like

Ik heb zo’n leuk iets gezien voor m’n vriend en wacht nu op een mailtje terug maar duurt zo lang en diegene heeft het al gelezen. Heb geen geduld haha

Ik ook, meestal ben ik heel principieel en wacht ik tot oktober, maar ik heb heel de dag met de ramen open lesgegeven dus ik heb het wel verdiend vind ik.

Ik heb net een leg day workout voor morgen gemaakt en nu heb ik zin om te gaan sporten

1 like

Ik heb een stressgevoel dat ik iets vergeet of ergens mee achter loop of nog iets zou doen voor iemand. Maar ik zou niet weten wat. Voel me een beetje zo’n remembrall, waar je precies niks aan hebt.

2 likes

Wij moesten een keer zsm naar het ziekenhuis ivm een ernstig ziek familielid en toen zijn we zo de auto in gesprongen en zo’n 3 uur later, toen m’n schoonbroer zei: jullie waren er wel snel - dacht ik: fuck de oven was aan het voorverwarmen!!! :sob::exploding_head: Maar er lag alleen bakpapier in, dat was aardig zwart, maar verder geen rook of brand of een gesmolten keuken ofzo. :crazy_face::innocent:

7 likes

Ja leuk dit maar heb nog steeds geen pizza :confounded:
Waar ik besteld heb lijkt van de aardbodem verdwenen dus heb nu alsnog ergens anders besteld en die is nu onderweg, binnen 20 minuten :two_hearts:
Gelukkig lag ik nog niet in bad, dat zou wel flink afgekoeld zijn inmiddels zeg

1 like

Wow kan de rijdende rechter echt niet zonder ondertiteling bekijken :joy:

5 likes

Heel onverwachts allemaal.
Hij zei dat hij me zelf niet had durven sturen omdat hij bang was om alle emoties uit de periode terug op te rakelen en hij niet goed wist of dat dat wel zo’n goed idee was. Verder dat hij me gemist had en veel aan me gedacht had. Hij heeft ook zoveel lieve dingen gezegd.
Ik weet nu ook waarom hij voor een ander gaat. Hij wil echt nú een kind en wil mij er niet in dwingen en ook omdat ik nog zo jong ben (plus ik studeer nog 2 jaar). En dat kind gaat blijkbaar voor alles. Hij vindt zijn vriendin wel leuk maar ik ben leuker. Als het aan hem had gelegen, hadden we seks gehad en elkaar blijven zien. Maar ik zei dat ik dat emotioneel niet opnieuw aankon. Ofwel kies je volledig voor mij ofwel niet.
Hij denkt dat een kind hem meer doel in zijn leven gaat geven en hem gelukkig gaat maken. Ik heb hem gezegd dat hij over 10 jaar een gescheiden ouder is met co-ouderschap. Maargoed, hij is koppig en hij wil per se nu een kind. Ook vanuit de angst geen kans meer op kinderen te hebben en omdat al z’n vrienden kinderen hebben en in hun gezinsbubbel zitten en hij wil dat ook + voelt zich uit de boot vallen.

Het was best pijnlijk om te horen en te zien in zijn ogen dat hij nog gek op me was. Het voelde precies alsof die 9 maanden zonder elkaar er nooit geweest waren en we babbelden als vanouds. Het was heel erg gezellig.

Nuja, ik heb 100x gezegd dat ik hem niet begrijp, dat een kind geen oplossing is voor zijn problemen, en dat hij over 10 jaar wel zal inzien dat ik gelijk had. Meer dan dat kan ik niet doen. Als hij koppig wil zijn, dan moet hij dat maar zijn zonder mij. Ik ben uiteindelijk wel blij hem gezien te hebben. Is het nu pijnlijker om achter me te laten? Ja zeker, maar ik heb wel de duidelijkheid gekregen die ik wou en ik weet ook dat de deur tussen ons nu dicht is.

10 likes

Ik ga morgen drie uur lang olympische lifts oefenen tijdens een workshop en ik heb nu al zin om drie uur lang te doen alsof ik op de olympische spelen sta. :weight_lifting_man:t2:‍♀

3 likes

Hahaha uit dat dorp komt mijn man.
Die ouwetjes daar kennen nog een aardig woordje west-fries

2 likes

Ja ik ook. Paar maand samen en direct al aan kinderen beginnen omdat de biologische klok van haar (begin 30) tikt en hij voor zijn 40 vader wil zijn. Top combo :ok_hand: Heb hem gezegd dat ik het helemaal zie misgaan

4 likes

Ik ook.

1 like

Niet te verstaan dit haha. Echt een bijzondere aflevering :joy:

1 like

Ik kan mij trouwens voorstellen dat ondertiteling bij dat vrouwtje wel handig is

Fun fact, het is de buurman van boer Tom

2 likes

Haha fantastisch
Ik vind t altijd leuk om mensen westfries te horen praten op tv. Van de week ook opsporing verzocht in De Goorn, die man sprak ook aardig plat

1 like

En ook leuk als je dochter vaak te oppas is bij oma,
We binne d’r!!

Of, oma? Leg de schaar in de laat?

Haha is binne niet meer volendams?
Ik zag van de week dit op fb langskomen

Bij een foto van een baby met zo’n boerenkiel aan

4 likes

Heb ik net de pizza van m’n tweede bestelling op, staat die eerste ineens voor de deur, 2 uur en 45 minuten na bestellen :exploding_head: heb gezegd dat ik m niet meer hoef, duurde zo lang zonder bericht en niemand te bereiken, en toen zei de bezorger “zoek het lekker uit” en reed ie weg met m’n pizza
Arme jongen wel want hij was er duidelijk klaar mee en ik gaf ook aan dat ik hem niet de schuld geef

Ben wel benieuwd of ik nou m’n geld terug krijg want anders had ik die pizza alsnog aan kunnen nemen
En beter gooien ze m niet weg maar eten ze het dan zelf op (zal wel niet nee)

Dit was mijn pizza soap

6 likes

Thanks voor deze tip, nu kijk ik ook

1 like