Haha jij ook! Ik vind het nu al leuk
@Spaarlamp @desecretaris Ik weet uiteindelijk toch wel vrij zeker dat ik hem uitgezet heb, ik herinner me de handeling in elk geval. Maar voor de zekerheid toch maar even mijn huisgenoot een appje gestuurd.
@Krabsalade Er ligt sowieso niets meer in, gelukkig. Ik ben ook echt zondag pas terugâŠ
Dankjewel! Komt morgen binnen dus vertel het morgen hier wel.
Ik heb aankomende week een privé etentje gelijk na mijn werk (kantoor met veel mannelijke monteurs) en ik kan mij dan tussendoor niet omkleden.
Ik wil graag mijn nieuwe leren kokerrok aan, maar vinden jullie dat kunnen of is dat een beetje tĂ©? Het zijn een beetje âboerenâ en ze zijn weinig gewend qua zulke kleding. Ik draag wel vaker jurkjes en daar krijg ik nooit reacties op ofzo, maar doordat het leerlook is twijfel ik.
Gewoon met een shirtje erin, zwarte dunne panty en hakken eronder.
Mijn vorige ex is zoân mannetje wat geen âeigenâ persoon is en wilde de ene keer rapkleding aan, dan wilde hij moslim worden omdat mensen dat bij hem vonden passen? En een week later vond hij zich een typisch engelse man (is hij niet, gewoon Nederlands) Hij wilde zo graag âandersâ gevonden worden en ik heb hele nare vibes daar aan over gehouden. Ook omdat ik er een soort van in mee werd getrokken en idk. Maargoed nu is hij dus helemaal into de yoga en ik zit echt zo van
Zo blij dat het uit is. Niet omdat ik iets tegen yoga heb oid, maar deze persoon is al zeker 20 keer van persoonlijkheid veranderd en dat vind ik echt bizar. Ik zeg ook echt persoonlijkheid, omdat hij zich daar dan ook echt helemaal naar gaat kleden/gedragen zodat mensen zeggen : âWow jij bent echt zweverigâ en daar krijgt hij een harde van.
Zo einde ergernis/rant. Moest het even kwijt hahaha
Ik vraag me altijd af of zulke mensen een keer ~zichzelf vinden~ of dat ze op hun 50ste nog steeds met alle trends mee doen.
Wel goede rant, zulke mensen zijn echt irritant.
Mijn borsten zijn te slap/groot/zwaar waardoor ze op mijn borstbeen drukt tijdens slapen en dat voelt kut.
Bralettes gekocht en dat werkt niet.
Iemand een andere idee?
Ik denk het niet. Echter wil hij dus absoluut niet met de trends mee doen, dat âhaatâ hij. #lekkeranders. Maar hij is het ergst?
Maar inderdaad, zulke mensen blijven denk ik altijd zoekende naar de juiste âikâ
Nu niet gericht naar jou maar ik vind het zo jammer dat wij onze kleding moeten aanpassen naar mannen.
Als jij dit wil dragen dan moet je dat doen. Krijg je opmerkingen, dan ligt dat volledig aan hen.
Ik heb vanavond anderhalf uur getraind en daarna gepoetst en mijn bed verschoond. Who dis?!
En nu heb ik opeens heel veel zin in gore Patatje Joppie chips, wat ik natuurlijk niet in huis heb, dus ik ga maar slapen.
Daar heb je helemaal gelijk in! Het voelt ook een beetje stom dat ik dit vraag haha, maar anderzijds wil ik me toch een beetje kleden op een manier die aansluit bij het bedrijf ofzo.
Ik zou ervoor gaan en direct de toon zetten. Hoe gaan de andere vrouwen gekleed of ben jij echt de enige?
Er werken 2 andere vrouwen in heel Nederland en die zijn 50+ en kleden zich 70+ . En de lengte van de rok kan opzich prima toch?
Dat ik me ĂŒberhaupt hier druk om maak. Ik zit waarschijnlijk 7u lang onder mijn bureau ermee.
ik ga dit weekend verhuizen en heb nu opeens lekkage in mân oude huis. mij niet bellen
De hele dag komt mijn kat op me liggen en nog net niet recht op mijn gezicht maar het js wel lekker warm, nu lig ik in bed te rillen van de kou en waar denk je dat dat beest te vinden is. Ănder het bed, hallo ik lig hier hoor.
Lengte is meer dan oké voor een leren rok.
Het enige waar ik hierbij aan kon denken was: Het is gebeurd.
https://www.gelderlander.nl/duiven/fietser-gespietst-op-tuinhek-na-stuurfout-in-groessen~a9649265/
Er vliegt echt al een kwartier een politiehelikopter boven onze wijk en ik kan nergens vinden waarom? (Utrecht H)
Misschien een sportbeha? Die zitten ook lekker maar wel wat strakker en steviger dan een bralette
Ik ga straks naar IKEA en Loods5 heeerlijk in mn eentje door die winkels struinen.