Wat je even kwijt wil #42

Mijn vader is zo sneaky maar wel op een leuke manier. Met kerst kreeg ik ineens geld op mijn rekening gestort van hem maar hij zei niks en gisteren dus weer met mijn verjaardag. :rofl: Geen alsjeblieft of heb je het? Nee ik moet er zelf maar achterkomen haha. Wel leuke verrassingen. :ok_hand:t2:

Alleen wel jammer dat hij niet even langskomt dan maar ja. Ja zei hij want had nog geen snert gemaakt (zou hij ook meenemen). Uh oke? Dan kun je alsnog langskomen toch maar zal wel haha.

3 likes

Op het duimpje omhoog! Je moet wel inloggen met iets, ze geven verschillende keuzes daarbij!
Alvast bedankt!

Omg Rail Away Nederland 1924, cool

18 likes

Ik hoorde de heli vanochtend ook

Deze gif :pleading_face:

1 like

Welke

Dalijk met mijn schoonmoeder naar de kerstshow die sinds vandaag geopend is! Hopelijk is het niet al te druk

Ik vind glamourday altijd een hele heftige dag met wisselende emoties. Ik probeer me zo hard in te houden :triumph:

19 likes

Ah shit. Ik loop daar vaak met de hond
 Voorlopig maar even niet dus

1 like

Heb ik toch al gepost jonge

Mijn moeder zei laatst dat ze zin had in appeltaart dus ik heb net appeltaart gebakken, nu nog zien hoe ik die heelhuids mee krijg op de fiets

9 likes

hallo had nog niet zo ver doorgelezen maat, maar leuk!! love them

1 like

Oh ik ben heel benieuwd! Mag ik je volgen?

Ik had gister een heel rustige dag op werk, met vrijwel geen patiĂ«nten. Dus toen zijn mijn collega en ik onderzoeken op elkaar gaan oefenen. Ik weet nu dat de zenuwen in mijn linkerarm heel goed hun werk doen + ik heb een registratie van mijn hersenactiviteit. Die laatste heb ik op een cd’tje gebrand en nu heb ik een filmpje met mijn hersenactiviteit erop en dat vind ik echt heel leuk. Ik heb bijna alleen maar hele snelle activiteit (past goed bij gestreste, perfectionistische mensen dus dat klopt wel haha) en ik reageer niet op provocatietesten voor epilepsie. Toch leuk om te weten!

38 likes

Ik heb sinds begin deze maand een nieuwe baan, maar ik werk verdeeld over bepaalde shifts (dus krijg per shift een bedrag en dat samen uitbetaald). Ik heb alleen nooit gevraagd wanneer ik uitbetaald krijg, omdat ik gewoon uitging van een datum om en nabij de 25e. Alleen nu heb ik dus niet gevangen gister dus ben nog een weekend blut :woman_shrugging:t3::roll_eyes:

Ik stel het al een paar uur uit om boodschappen te doen, heb daar echt nooit zin in.

5 likes

Helemaal in het weekend. Ik heb ook nog geen avondeten voor vanavond, maar ik vrees dat het een gebakken ei wordt. Trek de supermarkt in het weekend niet.

2 likes

Ik zit nog steeds in m’n pyjama inclusief vogelnest haar :woman_shrugging:t3:

5 likes

Yoooo een van de truien die ik besteld heb is net bezorgd maar hij stinkt zo erg naar schimmel! Echt wtf, naar van die aardse fluff schimmel wat op brood zit.

2 likes

Ja, ik snap ook niet dat ik het zo ver heb uitgesteld :joy:. Gister waaide het te hard om te fietsen, goed excuus. Nu moet ik wel want wcpapier is op, zucht

1 like