Wat je even kwijt wil #42

Ik wil gvd opstap mann :sob::sob:

2 likes

Ik heb nieuwe docs besteld die ik heel graag wil hebben maar dat is dan mn 3e paar. Op zich al onzin. En het is ook nog een soort die ik waarschijnlijk echt niet ingelopen krijg.

2 likes

Politie doet daar niet altijd uitspraak over ivm de mogelijke zaak.

Ah oke, ben benieuwd…

ik heb vier paar if it makes you feel any better

1 like

Beetje wel. Maar ik heb nu drie paar die zo op elkaar lijken. Hoewel, ik vind van niet natuurlijk.

Samenvatting

Deze heb ik al

Deze heb ik nu besteld

En idealiter wil ik deze ook nog

:disappointed:

1 like

Aan de aaaaaaaaaaandere kant, je hebt nu wel schoenen waar je heel lang mee kunt doen. Dan praat ik het zelf altijd goed door het te zien als een investering :stuck_out_tongue: En als jij het nu leuk vind, lekker boeiend dat je dan drie paar hebt? (Of vier)

1 like

Holy shit er staat gewoon een dikke rij. Is dit sinds Corona of omdat ik er stipt om 10u ben :joy:

Als er geen file staat is het er nog rustig

Nee geen file! Alleen dikke rij buiten, beide nog nooit meegemaakt.

Hihi skoftig mooi.

Ik denk dat veel dialecten wel zelfde uitspraken hebben. Maar mijn schoonmoeder zegt het wel zo altijd, waardoor mijn dochter ook.

Laatst ontdekte ik ook zo’n pareltje

Hai heb ‘t niet an z’n geefklier :joy:

hij is niet zo gul

3 likes

Kan ook komen omdat je niet tegelijk die draaideur door mag nu. Dus dat duurt best lang

2 likes

Ik wilde stemmen, maar ik zie niet hoe :thinking: Of moet je dan een account hebben?

1 like

Mijn vader is zo sneaky maar wel op een leuke manier. Met kerst kreeg ik ineens geld op mijn rekening gestort van hem maar hij zei niks en gisteren dus weer met mijn verjaardag. :rofl: Geen alsjeblieft of heb je het? Nee ik moet er zelf maar achterkomen haha. Wel leuke verrassingen. :ok_hand:t2:

Alleen wel jammer dat hij niet even langskomt dan maar ja. Ja zei hij want had nog geen snert gemaakt (zou hij ook meenemen). Uh oke? Dan kun je alsnog langskomen toch maar zal wel haha.

3 likes

Op het duimpje omhoog! Je moet wel inloggen met iets, ze geven verschillende keuzes daarbij!
Alvast bedankt!

Omg Rail Away Nederland 1924, cool

18 likes

Ik hoorde de heli vanochtend ook

Deze gif :pleading_face:

1 like

Welke

Dalijk met mijn schoonmoeder naar de kerstshow die sinds vandaag geopend is! Hopelijk is het niet al te druk