Wat je even kwijt wil #42

Yoooo een van de truien die ik besteld heb is net bezorgd maar hij stinkt zo erg naar schimmel! Echt wtf, naar van die aardse fluff schimmel wat op brood zit.

2 likes

Ja, ik snap ook niet dat ik het zo ver heb uitgesteld :joy:. Gister waaide het te hard om te fietsen, goed excuus. Nu moet ik wel want wcpapier is op, zucht

1 like

Ik lig nog steeds in bed maar moet er echt uit en boodschappen doen. Ik haat het zo om elke dag weer iets. te moeten verzinnen om te eten.

Haha ah thanks!

1 like

Dit weekend hier op het menu:
vandaag: volkoren penne met linzen bolognese saus met champignons
zondag: Dahl met zoete aardappel, linzen, spinazie en een naanbroodje

1 like

Heel herkenbaar en het eindigt met schuldgevoelens omdat ik toch teveel heb uitgegeven, zit nu al op dat punt getver. En heb nu het voornemen om in ieder geval de komende weken niets meer te kopen, dat is ook een jaarlijks terugkerende gedachte haha

1 like

Echt zonder pil ben ik gewoon 1,5 week ongesteld, maar nu met pil alsnog een week. Had na 2x de pil extra doorslikken weer een doorbraak bloeding. Feeeeest. Dus nu maar weer een stop week. Fijn joh. Lekker creperen.

Kut kut waarom laat ik me door dat glamourday verleiden.

Edit: oh ik zie nu die posts hierboven haha

1 like

Ik zit echt als een gek die sites af te gaan om maar wat te vinden om te kopen. Maar ik vind niks leuks. Ja wel voor mijn man een mooie jas van Mango via zalando besteld. Maar het doet toch wat met je FOMO dit. Terwijl ik niks echt nodig heb.

2 likes

Ik vind dat dus zo niet boeiend, glamourday, woohoo 20%, dat vind ik zo net niks. Ieder jaar weer een hele happening voor die gierige 20% :joy:

29 likes

Ja haha ik snap er ook niks van, er is 2-4x per jaar sale tot 50-70% korting en daarbuiten ook bijna nonstop wel kortingscodes te vinden voor 20%. What’s the fuss about?

9 likes

@Croky hoe is het met je rat-situatie? Ik heb er deze week nog over gedroomd, dat ik er zelf een had thuis, de horror

Hey aardig dat je dat vraagt.
Er is woensdag gif gebracht door de gemeente, maar dat duurt even voor dat werkt. In de tussentijd gelukkig geen ratten meer in huis gehad omdat we alle openingen hebben gedicht, maar hoor ze nog wel lopen, piepen en knagen enzo. Dus je zit toch niet heel relaxed op de bank savonds.
Binnenkort ook even kijken of we gaas voor de luchtgaten van de kruipruimte kunnen maken zodat ze daar ook niet meer makkelijk in kunnen.

@boemboem ik vind het bij zalando wel fijn want die heeft niet vaak zulke acties. In de sale vind je ook niet altijd je maat meer, en soms vind je nu dingen leuk die nieuwe collectie zijn.

3 likes

Elke keer als ik met de bus ga, stap ik zo ongeveer als laatste in. En elke keer ben ik weer bang dat de buschauffeur mij over het hoofd ziet en ik tussen deur vast kom te zitten. Is me al twee keer over komen bij de voordeur en hier ben ik helemaal onopvallend.

Oh en mondkapjes zijn echt funest voor small talk in de bus. Je bent gewoon niet te verstaan, wat een gekut.

1 like

Haha het valt zo tegen inderdaad. Ik heb wel gewacht met schoenen bestellen die ik eigenlijk vorige week al wilde kopen, dan is nu die 20% extra wel een meevaller.

Ik erger me rot aan Sjon de stofzuiger. ‘willekeurige route’ my ass, hij maakt de hele tijd dezelfde hoek schoon. De rest van m’n huis is ook vies ja.

1 like

Haha ik wilde hem ook al delen!

Ik ben net gevallen met skeeleren :roll_eyes:. Op mijn kont, eigenlijk iets erboven. Gelukkig ook weer niet mijn stuitje maar pijn doet het wel. En ik stond gewoon stil. Gelukkig ga ik zo sushi eten en wijn drinken met vriendinnen

Dit ben ik 100%

13 likes

Schone badkamer :smiling_face_with_three_hearts: fijn dat je daar zo lang van kan genieten. Morgen weer onder de vlekken :joy: oh well leuk voor nu.

3 likes