Wat je even kwijt wil #42

Ik ben echt precies het tegenovergestelde, dat is ongeveer net zo awkward. Ik weet altijd na 100 jaar nog steeds waar ik iemand ben tegengekomen, wat diegene aan had, waar we het over gehad hebben en ik zeg dat ook tegen mensen. Achteraf denk ik dan altijd omg die zal wel gedacht hebben wat een freak dat ze dat allemaal nog wist

36 likes

Mijn vader stond net ineens voor de deur met 2 porties lasagne en 2 blikjes cola light :pleading_face::heart:

89 likes

Ik heb me echt al vaker gehad dat ik maar gewoon mee deed alsof we elkaar nooit hadden ontmoet. En dan mezelf dus weer voorstellen :’)
Voel me zo’n nietszeggend persoon dan altijd. En vooral stom om dat ik dan wel nog de kleinste details over de ander weet :sweat_smile:

2 likes

Haha ja dat is soms wel de meest verstandige tactiek. Ik heb nu een collega die 15 jaar geleden ook mijn collega was toen ik voor het eerst van mn leven stage liep. Ik heb me tot nu toe tegen al mn andere collega’s weten in te houden dat ik dat nog weet :nerd_face:

3 likes

ooh god, ik word echt gek van mezelf. Ik vind mijn werk niet meer leuk en ben nu ook aan het solliciteren. Maar omdat ik nu zo’n negatieve mindset heb is het zo moeilijk om uberhaupt iets producties te doen voor werk, moet natuurlijk nog wel mijn baan houden totdat ik iets nieuws gevonden heb.

Ja ik onthoud ook altijd alles en moet hierdoor juist ah omgekeerde denken;
het is ook lang niet altijd omdat diegene of de ontmoeting zelf nou zo boeiend was.

Krijg dan van vrienden/familie vaak te horen; oh jij gaat echt alles lopen onthouden!?
Euh nee het is - helaas - geen bewust iets of via een knopje maar gaat automatisch. Ga ook heus niet iedere avond in my dear diary opschrijven wie ik tegenkwam en wat diegene aanhad

2 likes

Ik wil naar tenet, maar als ik nu nog ga is die pas 0:50 klaar maar heb morgen ochtend gewoon werr vrijwilligerswerk :sleepy:

Tennet als in - de energieleverancier?! Geven zij een wild feestje ofzo

7 likes

Hahah tenet de bioscoopfilm

7 likes

haha wie? Maar sorry, ja luzarl heeft gelijk, ik zal die n weghalen, wil geen verwachtingen scheppen dat ik op mijn zaterdagavond naar een energieleverancier toe ga.

3 likes

Haha ik dacht al, wat een extra n toch teweeg kan brengen,
dacht zij doen een of andere coronaproof LAN-party (!?)
opgezocht en lijkt me spannende film. love Christopher Nolan

1 like

Haha ja mensen zeggen ook vaak tegen mij oh luipaard dat weet jij nog wel, wie zei dat toen ook alweer? Of wanneer was dat ook alweer? Ja dat soort onzin onthou ik. Maar leren voor toetsen, nee dat bleef nooit hangen

1 like

Je kan hier je verhaal kwijt. Hier is altijd iemand.

9 likes

Ah idd het ff forum :slight_smile: en anders even een voicememo naar iemand bij wie je je prettig voelt? Kun je tenminste even je verhaal kwijt

1 like

Gadver ik moet naar huis met de bus maar het elektronische bord doet het niet dus ik weet niet zo goed hoe lang het nog duurt. En er staat alleen een gekkie bij me die net vroeg om een aansteker maarja heb ik niet. Pff hopelijk komt ie zo

Je hoeft je niet schuldig te voelen omdat je vraagt of iemand een heel klein beetje rekening met je bestaan wil houden. Dus nee. Is een heel redelijk verzoek. Hij reageerde ook gewoon chill toch, dus geen probleem lijkt me.

26 likes

Nee joh, helemaal niet raar! Hij mag blij zijn dat je het normaal tolereert. Hopelijk houdt ie nu ook vaker rekening met je. En fijn dat ze weggaan!

1 like

Ha ik heb de schimmeltrui gratis gekregen en code voor 15% korting op volgende bestelling

8 likes

Waarom zie ik nu alwéér een ratten nieuwsitem :face_vomiting: (hiervoor 1 over een mijnen-opsporings-rat)
Link

eng plaatje

6 likes

Ben net thuis en m’n broertje appte of hij bij mij kon slapen, nouja prima en nu is hij onderweg hierheen met patat, snacks en milkshakes. Diner numero twee mja lifeeeee

26 likes