Ik zit echt als een gek die sites af te gaan om maar wat te vinden om te kopen. Maar ik vind niks leuks. Ja wel voor mijn man een mooie jas van Mango via zalando besteld. Maar het doet toch wat met je FOMO dit. Terwijl ik niks echt nodig heb.
Ik vind dat dus zo niet boeiend, glamourday, woohoo 20%, dat vind ik zo net niks. Ieder jaar weer een hele happening voor die gierige 20%
Ja haha ik snap er ook niks van, er is 2-4x per jaar sale tot 50-70% korting en daarbuiten ook bijna nonstop wel kortingscodes te vinden voor 20%. What’s the fuss about?
@Croky hoe is het met je rat-situatie? Ik heb er deze week nog over gedroomd, dat ik er zelf een had thuis, de horror
Hey aardig dat je dat vraagt.
Er is woensdag gif gebracht door de gemeente, maar dat duurt even voor dat werkt. In de tussentijd gelukkig geen ratten meer in huis gehad omdat we alle openingen hebben gedicht, maar hoor ze nog wel lopen, piepen en knagen enzo. Dus je zit toch niet heel relaxed op de bank savonds.
Binnenkort ook even kijken of we gaas voor de luchtgaten van de kruipruimte kunnen maken zodat ze daar ook niet meer makkelijk in kunnen.
@boemboem ik vind het bij zalando wel fijn want die heeft niet vaak zulke acties. In de sale vind je ook niet altijd je maat meer, en soms vind je nu dingen leuk die nieuwe collectie zijn.
Elke keer als ik met de bus ga, stap ik zo ongeveer als laatste in. En elke keer ben ik weer bang dat de buschauffeur mij over het hoofd ziet en ik tussen deur vast kom te zitten. Is me al twee keer over komen bij de voordeur en hier ben ik helemaal onopvallend.
Oh en mondkapjes zijn echt funest voor small talk in de bus. Je bent gewoon niet te verstaan, wat een gekut.
Haha het valt zo tegen inderdaad. Ik heb wel gewacht met schoenen bestellen die ik eigenlijk vorige week al wilde kopen, dan is nu die 20% extra wel een meevaller.
Ik erger me rot aan Sjon de stofzuiger. ‘willekeurige route’ my ass, hij maakt de hele tijd dezelfde hoek schoon. De rest van m’n huis is ook vies ja.
Haha ik wilde hem ook al delen!
Ik ben net gevallen met skeeleren . Op mijn kont, eigenlijk iets erboven. Gelukkig ook weer niet mijn stuitje maar pijn doet het wel. En ik stond gewoon stil. Gelukkig ga ik zo sushi eten en wijn drinken met vriendinnen
Schone badkamer fijn dat je daar zo lang van kan genieten. Morgen weer onder de vlekken
oh well leuk voor nu.
Ik ben echt precies het tegenovergestelde, dat is ongeveer net zo awkward. Ik weet altijd na 100 jaar nog steeds waar ik iemand ben tegengekomen, wat diegene aan had, waar we het over gehad hebben en ik zeg dat ook tegen mensen. Achteraf denk ik dan altijd omg die zal wel gedacht hebben wat een freak dat ze dat allemaal nog wist
Mijn vader stond net ineens voor de deur met 2 porties lasagne en 2 blikjes cola light
Ik heb me echt al vaker gehad dat ik maar gewoon mee deed alsof we elkaar nooit hadden ontmoet. En dan mezelf dus weer voorstellen :’)
Voel me zo’n nietszeggend persoon dan altijd. En vooral stom om dat ik dan wel nog de kleinste details over de ander weet
Haha ja dat is soms wel de meest verstandige tactiek. Ik heb nu een collega die 15 jaar geleden ook mijn collega was toen ik voor het eerst van mn leven stage liep. Ik heb me tot nu toe tegen al mn andere collega’s weten in te houden dat ik dat nog weet
ooh god, ik word echt gek van mezelf. Ik vind mijn werk niet meer leuk en ben nu ook aan het solliciteren. Maar omdat ik nu zo’n negatieve mindset heb is het zo moeilijk om uberhaupt iets producties te doen voor werk, moet natuurlijk nog wel mijn baan houden totdat ik iets nieuws gevonden heb.
Ja ik onthoud ook altijd alles en moet hierdoor juist ah omgekeerde denken;
het is ook lang niet altijd omdat diegene of de ontmoeting zelf nou zo boeiend was.
Krijg dan van vrienden/familie vaak te horen; oh jij gaat echt alles lopen onthouden!?
Euh nee het is - helaas - geen bewust iets of via een knopje maar gaat automatisch. Ga ook heus niet iedere avond in my dear diary opschrijven wie ik tegenkwam en wat diegene aanhad
Ik wil naar tenet, maar als ik nu nog ga is die pas 0:50 klaar maar heb morgen ochtend gewoon werr vrijwilligerswerk
Tennet als in - de energieleverancier?! Geven zij een wild feestje ofzo