Wat je even kwijt wil #42

@Sjern Ja nu weet ik het voor de volgende keer, had het ook niet door​:joy: na het eten pas voelde ik de splinters. Wist niet eens dat het een cactusvijg was, echt een barbaar :face_with_hand_over_mouth:

@Soy.peor Hij was wel echt heel zoet en verfrissend! Gelukkig geen dissapointment :smile:

1 like

Oh wat naar, ik kon het echt wel uitgillen de laatste keer en ik kreeg een of andere kinder antibiotica. Dat kwam door een bacterie die ik een meer had opgelopen? Heel rot. Maar als je pijn bijv. Niet te houden is zou ik iig bellen. Wie is ze? Je huisarts?

Ik pas ook een keer in de week op op een scheet van een chihuahua
De andere drie dagen gaat het hondje naar een echte hondenoppas.
Maar ik krijg betaald in knuffels en veel liefde van die kleine :sparkling_heart:

Donderdag komt hij weer!

24 likes

Ah ja superrot, hoop dat de pijn snel afneemt!

Hangxiety inderdaad.

Ik heb hier standaard elke maand wel een aanval. Vandaag uiteraard ook weer!

1 like

Ik heb last van oorsuizen in mijn rechter oor en ik word echt helemaal gek. Ben echt bang dat het nooit meer weggaat.

I feel you, echt zooo kut. En alleen maar extra als je je er steeds bewust van bent

Hier is het een hondenpension die ook dagopvang biedt. Wij betalen 10,50 euro per dag, brengen tussen 8 en 9, halen tussen 16.30 en 18.00 uur.
Dit is wel buiten de randstad

Ik heb me laten verleiden tot het kopen van zo’n ding wat meeeters wegzuigt. Eindstand: niks geholpen en een soort zuigzoen op mijn kin :upside_down_face:

4 likes

Hahahahah

Bij die ik steeds kocht zat zelf een handleiding, hoe te snijden :sweat_smile: je bent nier de enige

Hm ja ik woon ook niet in de randstad! Vond al beetje duur namelijk :joy: maargoed als mn zoon het maar naar zijn zin heeft

4 likes

Mijn diner vanavond bestaat uit kokospepernoten en bolognese chips en love it dat niemand daar iets van kan vinden of zeggen

32 likes

Ik had een hele doos kinderreepjes als lunch :heart_eyes:

8 likes

Oh heerlijk​:heart::heart: Wat is het toch fijn om volwassen te zijn

2 likes

Ik ben die schijtreclame van plus heeeeeelemaal zat.

Ik ben voor het eerst ooit aan het vasten (het is een belangrijke feestdag hier) en het is zoveel moeilijker dan ik had verwacht :flushed: 25 uur niet eten of drinken en het is 3,5 uur geleden begonnen. Ik stik nu al van de dorst en kan alleen maar aan chocola denken, dacht dat vooral de eerste uren makkelijk zouden zijn maar niet dus :sweat_smile:

4 likes

Het valt me nu pas op hoeveel junkfood ze eten in gilmore girls. Ben niet jaloers hooor.

3 likes

Haha daar maken ze ook heel vaak grapjes over. Dat loralai niet kan koken.

1 like

Haha ja dat is ook zo. Maar damn, al die chips, ijs etc. Zou ook wel eens zo willen bunkeren.