Godverdegodver ik heb zo’n fucking spierpijn aahhhh kaput
Wat doen ze bij Miljoenenjacht als iemand al bij zijn eerste of tweede koffer akkoord gaat met het bod? Om het programma vol te maken
Twee weken en ik moet nu een fysiologische zoutoplossing gebruiken van de dokter maar merk geen verschil. Het lijkt alleen maar erger te worden.
Ben je bij je vriend?! Hopelijk!
Ik zag gisteren een soort van de Italiaanse versie van mijn voor- plus achternaam en nu voer ik overal waar ik kan die naam in, bijv bij registratie voor de wifi van ons hotel.
Zullen we een keer internationaal gezien een dag en tijd afspreken waarop we allemaal tegelijk in ons eigen kussen gillen? Lijkt me passend voor dit jaar
Ja nu is het gewoon gekomen toen ik rustig op de bank zat haha. Ja ik moet dit twee weken proberen (1 week is al voorbij) en daarna terugkomen als het niet voorbij is. Mijn vader heeft het ook gehad en hij had toen vocht achter zijn trommelvlies wat toen is verwijderd, dus ik hoop dat dat het is. Want om dit voor altijd te hebben… Daar wil ik nog even niet aan denken haha.
Katers worden echt steeds heftiger, het is bijna 21.30 en heb nog steeds een kater
Omy yessss. Nieuw seizoen van Jane the Virgin staat er al op?? Ik dacht vanaf 1 oktober.
Heel begrijpelijk dat deze plotselinge beslissing hard bij je binnenkomt, zeker omdat je veel met elkaar optrok en haar oorspronkelijk toekomstperspectief veel minder radicaal was (als in nog contact kunnen onderhouden naar helemaal geen contact meer). Ik hoop nog dat andere mensen die dichtbij je staan je op dit moment steunen. Wat je dit jaar allemaal hebt moeten doorstaan en dan toch nog zo veel hebt bereikt is ontzettend knap.
En niet alleen gillen in kussens. Gooien is nog veel fijner. Kussengevecht met anderhalve meter afstand is alleen minder effectief.
Edit: en top dat je even naar Italië gaat om haar te zien intreden.
Vandaag was een bezoeker zo vals aan het doen tegen mijn collega, inclusief: I waNt TO spEa@K To a mANAger. Gelukkig hebben we haar goed kunnen opvangen en helpen met deze tang van een mens. Wordt er woest van, laat me collega met rust
Ja!! Iets meer dan een maand nu
Hahahahahaha ik vond het ook mega grappig
Oh yes, had ik gemist! Ben blij voor je, geniet er van…!
De finalist moet dan alsnog de overige koffers open maken om te zien wat het uiteindelijke bedrag in zijn eigen koffer is. Het spel wordt na de deal eigenlijk gewoon in 1x afgemaakt.
Omg ik heb een Nintendo Switch gekregen voor m’n verjaardag van m’n vriend
Normaal geven we elkaar cadeaus van ongeveer 100 euro max dus had dit echt niet verwacht. Ben er wel superblij mee. Hij had ook mijn ouders en broertje laten weten dat ie dit ging geven dus ik heb van m’n ouders nog Mario Kart gekregen en van m’n broertje een beschermhoes om hem in mee te nemen
fantastisch
Ik heb ze ook gekocht, echt een weeige smaak. Stond ook terwijl ik met een cactusvijg in mn handpalm stond een filmpje te kijken hoe ik het moest slachten: “pas op er zitten hele kleine stekeltjes aan”. Hele klauw vol stekeltjes. Stond uiteraard ook op de verpakking, maar zag met het blote oog zo snel geen stekels😂
Mn hele gezin had ook mini stekels daarvan
Ik hun uitlachen
1 dag later valt mn cactus om en die ving ik met mn hand