Wat veel cactusvijgeters hier vandaag. Heeft iedereen boodschappen gedaan bij de Lidl haha
Ja maar dat gaat veel sneller. Ik bedoelde meer met wat ze met de rest van de uitzendtijd doen dan
Het is van te voren opgenomen dus met montage is een hele hoop te doen. Daarnaast lult Linda altijd veel en rekken ze dat laatste stukje bij mensen thuis
Ik heb ooit al mn instafoto’s gearchiveerd want ik had een aanval van allesisstommeritis, maar nu wil ik er toch een paar terugzetten zodat ik geen eerste-foto-angst krijg als ik weer eens wat wil posten. Maar niemand merkt er wat van als ik ze terugzet toch? Ja als ze op mn profiel kijken, maar geen melding oid toch?
Nee geen meldingen!
Heb je hier vaker last van? Ik merk bij mezelf dat soort klachten (ook wazig kijken bijv) opkomen wanneer ik moe/gestresst ben. En anders naar de huisarts gaan?
Kijkt iemand The Challenge op MTV?
Yess, thanks!
Ik vond ze indd ook melig. Dus melig met harde pitten. Nou lekker.
Ik heb zelf geen stekeltjes gevoeld! Zal wel morgen beter oppassen dan. Ik ga sap ervan maken denk ik.
Ik vind dit echt zo lief! Ik moet nog werken aan mijn netwerk in NL nadat ik vier jaar in België heb gewoond, dus dat helpt niet echt. Ik ben nu de contacten hier aan het oppakken, maar in de stad waar ik nu woon, heb ik nog niet echt contacten die goed genoeg zijn om even mijn ei bij kwijt te kunnen.
Ik ben nu bij mijn ouders, dus daar ken ik meer mensen, is ook lekker in het midden van het land. Bedankt voor je lieve woorden, ik ben er inderdaad ook trots op. En ik ben dankbaar dat ik genoeg liefde heb gekregen voor die vriendin zodat ik haar kan steunen in deze keuze die mij zoveel pijn doet. Dat zie ik zelf wel als iets bovennatuurlijks.
Wat betreft het kussengevecht… tja, misschien is dit het moment om een kussenkanon uit te vinden? Of pijl en boog met kussens? Ik zie mogelijkheden!
Wij vs. 2020
Ik wissel komende week van werk locatie omdat ik niet genoeg uitdagingen heb op mijn huidige plek maar mn collega’s waren wel een leuke uitdaging en ben er echt een beetje depri van.
Ohh dat snap ik wel, hopelijk heb je leuke nieuwe collega’s. Blijf je binnen de stichting of werk je niet meer binnen C?
Ja ik hoop het ook. Maar heb iedereen opgezocht op fb en lijkt me saahaaaaiiiii maar ik blijf gewoon in dezelfde stichting alleen nieuwe locatie en een doelgroep waar ik meer mee heb.
WE ZULLEN OVERWINNEN!!! Ik vibe echt met die kussenman
Is het langer dan een uur geleden? Nee dan kan dat helaas niet meer https://faq.whatsapp.com/android/chats/how-to-delete-messages/?lang=nl
Vind dat tijdsbestek ook wat random wel.
Heeft diegene het al gezien, en geen commentaar op gehad? Missch is het onopgemerkt gebleven. Je kunt alvast nadenken over wat te zeggen, mocht zij/hij er toch over beginnen (mijn foon is gehackt / he die Russen weer / update ging mis etc etc)
Haha tja als je daar gelegenheid voor hebt, zou dat heel handig zijn. Vergeet ‘m dan niet zowel uit WhatsApp als de film-rol te verwijderen
Heb zin om die extra vacht eraf te stofzuigen.
Gadverdamme. Word ik ineens wakker van gepiep, staat de deur van mijn koelkast ineens open (die gaat altijd piepen na zoveel seconden als ie open staat). Weet zeker dat ik hem gisteravond goed heb dicht gedaan, zoals ik al zei, ding begint na aantal seconden te piepen en ik val niet in 20 seconden in slaap :’). Lig hier nu met het licht aan