@BuzzLightyear ik kijk altijd, heb het seizoen van dit jaar via internet al gekeken
Dat kan ook komen als de deur te zwaar beladen is. Bij mij gaat de deur dan een millimeter scheef hangen en dan gaat ie vanzelf op een kier open.
Ik dacht om 05:00 lekker op te kunnen staan om nog wat lessen voor te bereiden. Gaat die kut Windows pc beginnen aan zijn updates en ik heb niet alle bestanden op mijn mac paraat.
Dan wordt het zo alsnog een race tegen de klok grrrr
Pfff wat een nacht, mijn man maakte me om 3 uur wakker omdat ik aan het snurken was, dus ben in het logeerbed gaan liggen en heb daarna niet meer geslapen Moet altijd om half 6 op om te gaan werken, kan niet wachten tot ik vanavond (ook pas weer rond half 7 ofzo) thuis ben en ga dan echt om 8 uur naar bed denk ik. Niet te doen dit
Mooi ja! âinsalata di granchioâ
Nov vijf werkdagen overleven en dan heb ik een weekje vrij. Het is echt nodig om mijn hoofd leeg te maken. Hoop dat die week ook genoeg is om alle stress van de laatste tijd er uit te krijgen. Ben benieuwd of mijn manager ook gaat luisteren na mijn duidelijke signalen van vrijdag.
Dadelijk even mân standby sheet inleveren en dan krijg ik bij het volgende loon gewoon drie maanden aan over uren uit betaald (foutje bedankt) ik kan mân ipad al ruiken
EDIT: tien minuten aan het werk en ben er alweer helemaal klaar mee. so far the positive vibes
Bah ik ben ziek en kan mijn baas en collegaâs niet bereiken omdat ik geen privĂ© nummer ofzo van iemand heb⊠dus nu kan ik het pas heel laat doorgeven en daar krijg ik anxiety van
Ik bel mijn teamleider ook altijd pas rond de tijd dat ze al op werk is hoor! Ik heb van haar ook geen privĂ© nummer. Wel van collegaâs maarja daar kan ik me niet officieel ziekmelden. Dus het komt vast goed! Beterschap!
Misschien kun je hem/haar alvast mailen? En dan zsm bellen als hij/ze er is. Dan heb jij er echt alles aan gedaan hoor. Beterschap!
Ik ben zo moe terwijl ik echt lekker geslapen heb. En het enige waar ik de hele tijd aan kan denken is de broek die ik dit weekend aan gepast heb maar niet heb gekocht
Top begin van de dag met een super saaie course over money laundering and terrorist financing.
Ben ook een beetje bang dat het zo donker blijft zo lang het bewolkt is en regent (oftewel de rest van de week).
Onderwerp klinkt wel heel interessant!
Misschien vallen ze echt mee, in iedergeval veel plezier met je nieuwe doelgroep.
Rennen voor de trein in de regen en dan uitgeput een mondkapje op moeten doen en spontaan een loopneus krijgen
En op weg naar de kaakchirurg. Allemaal topppppppp
Sterkte!
Ik zit lekker cozy met een dekentje op schoot en een geur kaarsje aan al te werken. Ik heb een mega lange to do lijst vooral met shit oplossen die ik zelf heb veroorzaakt. Dus ik wil dat zoveel mogelijk vandaag al oplossen/ afronden.
Ik ben hier ook bang voor. Vanmorgen begonnen met mn daglichtlamp en gelijk een klein rondje gewandeld, dus hopelijk een beetje een actief gevoel creëren!
Ja zou best interessant kunnen zijn hoor. Maar in praktijk is Bedrijf waar ik werk volgt in dit land deze wet en dat houdt in blablabla, in ander land werkt het net anders en doen we blablabla.
Bedankt!!