Ik voel me zo lamlendig maar ik kan me deze dagen echt niet ziekmelden. Moet straks naar kantoor (ben niet verkouden en geen koorts) om dingen te verzenden en morgen ben ik verantwoordelijk voor een belangrijke zoom meeting waar ik geen hol van snap (digibeet ) Woensdag heb ik personal training en donderdag moet ik ook weer naar kantoor
Het komt gewoon niet uit maar ugh ik wil niet. Wilde net al een afspraak maken bij de HA vanwege een zwelling onder mijn oksel maar nu moet ik mijn temperatuur meten. Natuurlijk ben ik dat ding kwijt en lukt het niet dus ik moest keihard huilen net. Heb ook maar 3 uur geslapen vanwege die bult want hallo, hypochondrie in the house.
Dat klinkt wel heel logisch ja, dit heeft me wel gerust gesteld haha
Twee uur geslapen vanacht. Gaat een lange dag worden
ik heb heeeerlijk uitgeslapen tot half 10 en nu zit ik te wachten tot het stopt met regenen want moet naar de supermarkt voor zalm en snacks
Ah wat een narigheid allemaal. Sterkte
Vandaag start het proces tegen Jos Brech, ben echt zó benieuwd.
Nice! Ik heb ook al behoorlijk wat gezien. Vond het een leuk seizoen. Fijn dat ik toch niet alleen ben. Want in mijn omgeving kijkt niemand het. Zo jammer.
Eh… winterdip is that you?
Pff het was echt veel te druk in de sportschool. Gelukkig wel kunnen doen waarvoor ik kwam, maar mij wel dood geërgerd aan mensen die een apparaat 20 minuten bezet hielden terwijl ze gezellig aan het kletsen waren en niets deden met het apparaat
Ik heb nog steeds zo’n last van hooikoorts. Nog nooit zo laat in het jaar klachten gehad.
Jezus wat een slap gelul van 'm. Adem in, adem uit geez.
Ik volg Saskia Belleman op Twitter en ik word er ook zoooo boos van, en ook op die Roethof, en ja ik WEET dat ie zijn werk doet - maar toch.
Ja, ik ook.
Ja ik ook, zit me ook echt op te vreten.
Pfff heb gelukkig niet 3 uur gedaan over de course waar 30 minuten voor stond.
De tering zeg ik bedenk me net dat ik over twee maanden gewoon FOCKING 24 ben???
Had mn leven zooo anders voorgesteld “vroeger”
Is hij het echt zelf of heeft hij een nieuwe robotstofzuiger die om 8.00 ingesteld staat?
Ja echt niemand kijkt het idd in de omgeving. Ik volg het echt al 15 seizoenen oid . @Boommm volgt het ook altijd!
Meid nog 3x knipperen met je ogen en je bent 30 en dit gevoel gaat nooit meer weg. Gefeliciteerd alvast