Wat je even kwijt wil #42

Dit moest ik echt even kwijt, moet er al een paar dagen om glimlachen.

33 likes

Het lijkt wel reclame voor een apple event.

2 likes

Wat errug

1 like

Dit kan ook niet anders dan een enorme anti climax worden

1 like

“We hebben een nieuw koffie zet apparaat! Met 2 knopjes meer!1!1!. voor drie keer de prijs”

7 likes

Mijn vriend krijgt net een mail van zijn werk dat hij nog tot in ieder geval zomer 2021 thuiswerkt :sob: . Waarschijnlijk ik dan ook - mijn werk kan ook 100% thuis. Het punt is alleen dat wij op 36 vierkante meter wonen. Perfect als je beiden overdag weg bent, maar het afgelopen half jaar best pittig. Tijd voor een groter (en veeeeel duurder) appartement.

2 likes

Al 2x in de regen gestaan met de hond deze morgen en nu pas ochtendkoffie :upside_down_face:
en het is 30 tinten grijs buiten, de herfst is begonnen. :maple_leaf:

En ik weiger te starten met mijn herfst/winterdip, netjes mijn vitamine D geslikt en mandarijn gegeten en ga zo hersteltraining hardlopen doen. I got this. :ok_hand:

9 likes

Of een timer waarop je kunt instellen dat je op 6 oktober om 8:15 een kopje espresso wilt :sparkles:

8 likes

offffff een app bestuurbare koffie apparaat met robot armpjes om cupjes te pakken. Dan kun je vanuit je bed alvast de koffie klaar zetten, voor je gaat douchen

2 likes

Mijn rug doet zeer, mijn hand, en ik ben gesloopt.
Maar morgen weer vrij en denk even de orthopeed weer bellen :pensive:

Ja het is echt een beetje een deprimerend vooruitzicht. Fijn dat je iig nog af en toe het huis uit mag! Lijkt me echt heerlijk, even uit je eigen omgeving.

1 like

Ik weet niet wat het is maar ik denk dat ik er een wil.

2 likes

Felgroene tuinbroek er onder aan en je bent klaar voor carnaval 2021!! Haha

1 like

Half appelsap, half azijn en scheutje afwasmiddel werkte echt als een tiet bij mij!

Ik ook…

Mijn docente zei net al fijn weekend. Meit, het is maandagochtend

20 likes

Mood

9 likes

Ruilen? Ik word volgende maand al 25…

Wel via Ali hoop ik, en niet via een Insta-Ad?
Ik zeg hem op Facebook, bestelde hem via Ali.
Zelfde ervaring als jij, maar dan op m’n neus​:sweat_smile::clown_face:

Was ik nog maar 25 :crazy_face:

26 likes