Ja snap wel wat je bedoelt! Vind het ook niet per se erg om 30+ te zijn, behalve dan dat het een stuk relaxter zou zijn om 25 te zijn met een kinderwens dan 30+ met een kinderwens en geen directe vooruitzichten
Blauwe zusters! Of eigenlijk, de Dienaressen van de Heer en de Maagd van Matarà
Waarom smaken die tompouche pepernoten naar anijs…
Vannacht voor het eerst met het winterdekbed geslapen en wat is dat lekker zeg. Ik heb geslapen als een roosje
Ideaal: stroomstoring in mijn straat die twee uur lijkt te gaan duren terwijl ik aan m’n scriptie moet werken en zo online college moet gaan volgen
Bij ons zit nog een klooster met blauwe zusters, maar ik had altijd het idee dat die nog wel buiten kwamen enzo! Er zitten ook roze en die mogen niks.
Ja klopt! Ze hebben twee takken, bij de eerste wilde ze eerst gaan, die komen nog wel buiten. De tweede, contemplatieve tak, niet
Weer wat geleerd! Heel fijn dat je haar toch nog gaat bezoeken. Maar er is dus ook geen kans dat ze ooit verhuisd naar een ander klooster zeg maar? Volgens mij is hier in het dorp genoeg plek, veel oude dames.
Ik werk natuurlijk thuis en heb een mooie afspeellijst van mijn favoriete Kinderen voor Kinderen-nummers opstaan (alle zielige nummers met dode vaders, naar bed moeten en kwaad zijn). En af en toe luister ik extra goed en denk ik: dit is misschien wel een beetje vreemd. Maar aan de andere kant - ben toch alleen.
Omg het stormt, ik heb een hotelkamer geboekt met ligbad en heb zojuist quesadilla’s en nacho’s besteld. Doei allemaal tot morgen
Jarig zijn maar het niet voelen… ik ben 40
Gefeliciteerd!
Ik dacht dat muggen bij zomers weer horen, maar aan mijn armen te zien dus niet. Zit weer helemaal onder de bulten
Ja ik ben vannacht ook goed lekgeprikt
Mijn werk is bezig met een plan t/m 2025. Ik sta in de negeerstand.
Ben ik helemaal naar kantoor gegaan om 65 pakketjes te versturen, zijn er maar 7 van binnen. De overige 58 zijn dus gewoon kwijt/ niet geleverd door DHL. Postkamer heeft het niet, en het bedrijf weet ook niks verder. Gaat lekker vandaag! Zit me rot te zweten ook van ellende. En mn havermout is ook niet te kanen.
wauw dat is deprimerend
Wat is het grauw vandaag, blijft ook super donker in huis