Wat je even kwijt wil #42

Een beetje vooruit plannen of budgetteren kan geen kwaad :wink: toch

1 like

Wat een goed plan. Ik ga die van mij direct uit de berging halen!

1 like

Ja, of ze hebben het dan over ā€˜2023 de twaalfde golf’.

9 likes

:clap: dankjewel

1 like

Vriend en ik willen graag iemand die ons helpt met schoonmaken, maar waar vind je zo iemand? Ik heb al in een Facebookgroep gekeken. Ook met iemand gesproken maar die reageert ineens niet meer. Iemand tips?

hahaha, mijn ouders maakten zich zorgen omdat ik nog niet beneden was geweest en ze me nog niet hadden gehoord. Ze dachten dat ik nu definitief gebroken was door het nieuws van die vriendin.
Maar ik zit gewoon nog lekker stinkend in mijn pyjama in bed pannenlappen te haken terwijl ik pepernoten eet als elke maaltijd

37 likes

Gewoon azijn met een drupje afwasmiddel werkt echt heel goed. Op de plek zetten waar ze veel zitten en al snel zullen er een heleboel in de azijn drijven.

Heb je geen vrienden die in hetzelfde dorp/dezelfde stad wonen met (een) schoonmaker(s)? Zo hebben wij onze schoonmakers gevonden! En als je toevallig in Amsterdam woont, raad ik die van mij graag aan. Zijn echt toppers! :blush:

1 like

Ik weet niet of je in NL woont of in Belgiƫ? Maar als je in Belgiƫ woont kan je misschien een briefje met een oproep ophangen in een studentenresidentie? In Nederland misschien ook zoiets?
Verder weet ik dat kerken altijd wel vrij goed zicht hebben op wie dit soort werk doet en wie er geld nodig heeft. Misschien kan je hen contacteren? Daarover wil ik ook wel meedenken.

1 like

Gefeliciteerd! En 40 is nog hartstikke jong. Fijne dag! :cupcake:

1 like

Gefeliciteerd!

Welke azijn gebruik je? Appel- of wijnazijn werkt bij mij het beste. Toen die op was heb ik balsamico gebruikt, maar dat deed niets.

Helemaal uitgekeken om met iets lekkers op de bank te kruipen en Jane the virgin te kijken, mcflurry en frappƩ gehaald, is het ijskoud op mn kamerje :rofl::rofl:

Heeft iemand tips voor de lekkerste herfstachtige yankee candle geur?

Zijn het geen rouwvliegjes dan?

Ik heb helemaal maart vibes all over again

8 likes

Nou ik heb de lamp maar aangedaan

:expressionless:

9 lessen geven op een dag is echt niet te doen en nauwelijks tijd om te lunchen. Les op locatie en daarna weer tig etages omhoog met laptop en mondkapje om online in een gereserveerd hok les te geven en weer naar beneden.

Ben echt gebroken en moet nog tot half 5 en naar huis fietsen. :relieved:

2 likes

Ik maak deze meestal: https://uitpaulineskeuken.nl/2011/06/italiaanse-tomatensoep.html

1 like

Ik heb echt een superdomme vraag. Hoe herken je noise canceling op een JBL hoofdtelefoon? Ik hoor in ƩƩn stand een ruis en in de andere stand geen ruis, maar ik hoor wel gewoon de achtergrondgeluiden nog. Wat is nou noise canceling? Of moet ik hem retouren aangezien ik de achtergrondgeluiden nog hoor?