ik doe altijd oregano/tijm/basilicum (kan gewoon gedroogd/uit potje) erbij als kruiden. Een rode paprika (desnoods geroosterd uit potje) geeft het ook iets meer power.
En om het vullend te maken doe ik altijd rode linzen erin, maar das heel persoonlijk.
Hoor je achtergrondgeluid iig wel zachter met de ruisstand? Ik heb een voorloper van jouwe vgm en je hoort nog wel wat dingen maar wordt wel gefilterd
nou ik vind dat echt moeilijk te testen, ik zit nu in mn kamer een beetje te typen en te chillen maar ik merk in de normale geluiden die ik maak amper verschil?
Mensen hebben vaak ook een beetje te utopisch beeld bij noise cancelling en denken dat je niks meer hoort. De meeste kunnen alleen de constante geluiden op de achtergrond zachter filteren, zoals geruis van de weg ofzo. Plotselinge geluiden worden sowieso niet tegengehouden, dat herkent ie niet. En daarbij zijn de meeste noise cancelingsystemen op de beste na nog niet zo goed. Maar dat met die ruis zal bij jou wss met noise canceling aan zijn.
mijn vorige koptelefoon was veel beter dan hoorde ik mensen niet eens meer praten. Maar nu hoor ik gewoon letterlijk alles nog
Je krijgt de soep meer smaakvol door de tomaten van tevoren onder de grill te leggen!
Veel tijm gebruiken! Dan krijgt ie echt een wat diepere smaak.
Ik gebruik:
Tomaten (vleestomaten en romatomaten)
Winterpeen
Ui
Knoflook
Tomatenpuree
(Verse) Tijm
Oregano
Basilicum
Bouillonblokjes
En soms nog maggi smaakmaker voor tomatensoep. Dat is gewoon een soort kruidenmix⦠dan geen extra zout gebruiken.
Ik vind het altijd zo stom als ik de verwarming weer aan āmoetā zetten. Het is zo duur pff haha maar ja heb het met dekentje nu koud dus toch maar even aan.
Ik ga straks uit eten met een vriendin van vroeger die ik zoān 4 jaar niet meer gezien heb. Vind het wel een beetje spannend, ben benieuwd of het nog klikt. Maar ook veel zin in!
Dit ga ik binnenkort ook doen en ben nu al ook nerveus. Net een eerste date maar dan erger haha. Maar het zal zeker meevallen! En anders dan gewoon niet nog eens afspreken, in het Ć”llerergste gevalā¦
Ja zal inderdaad wel meevallen! Hopelijk wordt het gezellig en kunnen we elkaar weer vaker gaan zien. En als het niet meer klikt jammer dan, dan inderdaad gewoon niet nog een keer afspreken
Sinds ik thuiswerk gebruik ik thuis meer koffie, goh wat een verassing! En nu vind ik dat met de Dolce Gusto Cups te duur worden (die goedkope van Jumbo vind ik niet lekker en een Lidl heb ik niet). Dus ik heb een koffiezetapparaat uit de kast gehaald, met filters. Vet old Skool. Eens kijken of ik er uit ga komen⦠Of dat ik morgen stuiter. Bespaart een hoop plastic⦠en geld.
Tomaten uit blik!
Ik dacht een fijne werk rugzak gevonden te hebben. Ik heb hem vandaag binnen gekregen, maar hij is niet groot genoeg. Mān grote laptop gaat prima, maar mān broodtrommel past niet echt goed Dat wordt nog even door zoeken, dit wordt lastiger dan ik dacht.
Herschel little america
15 inch laptop + driegangenmenu voor een weeshuis mee naar werk
Ik ben in een supermarkt zonder servicebalie dus sta nu echt 10 minuten in de rij voor een pakje sigaretten. Tijd om te stoppen hahahaha
Love de vegan knakworsten van de Hema.
Pinqponq zijn ook hele fijne rugtassen met heel veel vakjes! En verschillende formaten.
Ga ik zometeen na de persconferentie naar de supermarkt wandelden voor pepernoten?
De kans is groot. Ik moet nl ook nog mn dagelijkse beweging hebben, win win.