Ik kan het niet laten, bij elke persconferentie probeer ik alle Snapchat filters weer uit op Rutte en Irma
Oooh ik kom er net achter dat ik wie is de mol nog moet terugkijken, zin in!!
Eind dit jaar loopt mijn contract af en ik besloot vandaag maar alvast te vragen wanneer we dit gingen bespreken en mijn leidinggevende heeft nu al aangegeven dat ik een vast contract ga krijgen! Natuurlijk moeten de details nog uitgewerkt worden maar toch fijn om alvast te weten dat ik niet opzoek moet naar iets nieuws
Ben er net achtergekomen dat Scooter 56 jaar oud is. Lekker feitje zo laat op de avond
Ik ging net lopend naar de supermarkt(duurt een kwartiertje ofzo), maar daar bleek ik mijn portemonnee vergeten te zijn, dus heb alles + tas in mijn mandje gedaan en het daar afgegeven en snel terug gelopen.
Wil ik net afrekenen hebben ze “net” allemaal terug gebracht "want, ja, gekoelde dingen en anders moesten ze die afschrijven " het enige gekoelde wat erin zat was een bosje koriander en ik was binnen een half uur terug.
Nouja ik ben nu een beetje boos en vond dat ik me aanstelde, maar als ik er over nadenk vind ik het van hun gewoon echt niet zo klantvriendelijk.
Haha via een AD dus ja, l.uxure
Geen aanrader
Vandaag ging mijn basic fit abo weer in en vanaf morgen mogen er maar 30 mensen trainen per keer. Dus niet lang plezier van gehad
Oh, wat fijn, zeker in deze tijd! (bij ons gaan alle tijdelijke contracten eruit). Gefeliciteerd!
Oh apart! Dat is dus niet overal gelijk. Hier (oke geen basic fit, lokale sportschool) is het sowieso de hele tijd 30 per 1,5 uur en aanmelden/afmelden via de app. Vind het wel fijn!
Dankje!
Ik hoopte al wel dat het verlengd zou worden aangezien ze de afgelopen maanden nog nieuwe mensen hebben aangenomen maar was ergens bang dat ze vonden dat ik niet goed functioneer ofzo en had ook niet verwacht dat het meteen onbepaalde tijd zou worden! Nu nog hopen dat ik er een loonsverhoging uit kan halen want ik kom nu maar net rond
Ik heb vandaag eindelijk een dekentje gekocht voor op de bank. Van de Action, met panterprint, 200x220 groot, voor maar €9.95. Dit had ik zoveel eerder moeten doen! Hoop echt dat ik deze simpele blijdschap elke korte, donkere dag kan volhouden
Nou dat snap ik. Dat mandje hadden ze ook gewoon even achter in de koeling kunnen zetten… uiteindelijk wel je boodschappen nogmaals bij elkaar gehaald dan?
Waar is de rel? Ik vlieg er al twee keer uit.
Ja ik heb gewoon opnieuw alles gepakt, maar ik had honger en het was laat, dus had er gewoon echt geen zin in… en ik vond het ook zielig om tegen 16jarige te gaan klagen, maar was echt chagrijnig
Die kokospepernoten gaan echt een probleem worden
Ik ben net nog naar de supermarkt geracet hiervoor.
Kat ligt in mijn oksel bovenop me ruften te laten. Is dit liefde?
Ja
Ziet er wel snoezig uit