Wat je even kwijt wil #42

Die tekening maakte Lize Korpershoek voor me in 2013 op twitter waar ze dingen ging tekenen wat mensen vroegen. En deze pen zag ik vandaag in de hema. KAN GEEN TOEVAL ZIJN!! De roverheid houd me in de gaten.

Samenvatting

45 likes

Nee, me soep is te pittig maar ik heb twee liter gemaakt :unamused::disappointed_relieved: en ja ik heb er limoensap en room doorhrrn gedaan… en in het recept stond twee keer hoe geweldig het is en na dit wil je niks anders keer, maar de smaak is doorsnee.

1 like

Ik heb gister in een restaurant Italiaanse liedjes zitten Shazammen voor m’n Italië-vakantie-stories. :it: Vond ik echt heel slim van mezelf.

Voor de mensen op Insta die me volgen en me helemaal beu zijn: we gaan morgen richting Nederland. :sob:

8 likes

O godver had hier nog niet eens aan gedacht. Durf ik eindelijk die apparaten te doen en met losse gewichten op een bank enzo komt dit weer.

1 like

Ik ging het nog even wat boodschappen halen, onder andere wc-papier want dat is op. Nou wat denk je: alles gehamsterd.

Nooit eerder voelde ik zo’n vurige haat voor mijn stadsgenoten :thumbsdown:

2 likes

Echt serieus dit ook weer? Maart all over again.

1 like

Hahaha wat zijn we toch ook een stel idioten met zijn allen hee. Dit wordt over 100 jaar echt zo’n leuke wist-je-dat die eens in de zoveel tijd opduikt.

‘Wist je dat mensen tijdens de coronapandemie van 2019 massaal toiletpapier kochten, tot de schappen leeg waren? Tot de dag van vandaag weet niemand waarom.’

5 likes

@ellegirltalk ja :thumbsdown: een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, maar mensen blijkbaar wel

@KipTokTok haha ja nu al zin om dit aan mijn kleinkinderen uit te leggen

Ik stel voor dat de NOS dit voortaan dit filmpje voor en na elk journaal uitzendt:

15 likes

Haha ja deze man verdient een lintje

5 likes

Plan B: dit briefje in mijn supermarkt ophangen

10 likes

Was het maar nog 2019 :’(

4 likes

Nou liever niet, dan zouden we weer helemaal van voren af aan moeten beginnen met corona. Was het maar 2022.

14 likes

Ja tijd voor bed wel :sweat_smile:

1 like

Dat is waar, maar soms denk ik echt weemoedig terug aan oud en nieuw toen ik dronken dacht dat het hele jaar nog voor me lag.

Wie weet ligt die ellende in 2022 nog niet eens achter ons.

6 likes

Of wie weet hebben we nog wel iets veel ergers voor de boeg als corona voorbij is. Klimaatramp, China die de hele wereld in strafkampen stopt, Trump die alle vrouwen, homo’s en poc uitroeit, Poetin die ons te paard komt binnenvallen met kernwapens. Of allemaal tegelijk. Misschien was 2019 toch wel het beste dan ja.

11 likes

Misschien begon de wereld in 2012 wel met vergaan, maar is dit jaar de climax… of volgend jaar.

5 likes

eh Putin rijdt geen paard

16 likes

Oh sorry Vlad, foutje moet kunnen baas.

Ik heb sollicitaties lopen die online zullen zijn, nu vraag ik mij af wel of geen bloemetje op de achtergrond zetten? Mijn man vond dat juist fleurig maar twijfel of ik niet beter voor een witte muur kan zitten?
Het zijn overigens sollicitaties voor overheidsfuncties.

Je ziet de blauwe schijn in de glazen, daarom heb ik het niet gedaan

1 like