Wat je even kwijt wil #42

Ik heb een bril op sterkte met ook een blue light filter van CT, ben er erg blij mee. Vind het effect minder opvallend dan bijvoorbeeld mijn brillen van Ace & Tate.

1 like

Ik vraag me af waar mijn rusthartslag tzt op uitkomt. Ik heb overgewicht en na 2 weken werken aan een betere levensstijl is het al van 81 naar 66.

20 likes

Nee Ace & Tate

1 like

:scream::fearful:

@Ishq Bloemetje kan prima!

Edit : Succes natuurlijk :blush:

1 like

Wow volgens mij is 66 al super netjes! Die van mij schommelt steeds tussen de 68 en 73 ongeveer. (Ook overgewicht)

Ik merk trouwens bij mezelf dat die rusthartslag van zoveel dingen afhankelijk lijkt te zijn. Echt als ik een nacht slecht slaap, alcohol drink of me niet lekker voel is hij direct hoger dan normaal.

2 likes

Bijzonder om dat effect te zien hè.
Ik ben juist benieuwd wat gezonder leven nog voor effect gaat hebben. Niet dat ik ineens op 40 zit ofzo :joy:

1 like

Is het allemaal te doen in Italië? Wij hebben nu vakantie en willen donderdag -ergens- heen rijden maar tot nu toe geen plannen en m’n vriend is bang dat we in Italië als brandhaardbewoners uitgejouwd gaan worden.

Tip voor elke soep: altijd een bouillonblokje meer dan aangegeven

2 likes

Zo’n filter is niet wetenschappelijk bewezen dat het werkt. Daarom bieden ze het bij duurdere opticiens ook vaak niet aan. Ik denk dat je beter flux kan downloaden op je laptop en mobiel ipv zo’n filter op je bril

2 likes

Als ik stil zit dan zit ik meestal tussen de 57-65, desk levuh. Als ik ga sporten, echt cardio dan zit ik meestal tussen de 110 en 130 max.

1 like

Thanks voor de tip! Ik heb een tweede erbij besteld, ik heb geen sterkte maar alleen blue light filter en computer glazen en mij bevalt het prima.

1 like

Is prima te doen hier, wel overal mondkapjes op binnen, maar ben je na 1x ook aan gewend; die Italianen zijn blij dat er toeristen zijn hoor. Bij een restaurant kregen we zo’n huidthermometer op ons voorhoofd gericht, maar verder nergens controle ofzo. Voel me hier helemaal niet gestresst door de maatregelen ofzo. Enige wat kut is als landen echt grenzen dicht gaan doen en je dan “snel” naar huis moet.

Edit: en wel ff rekening mee houden dat Zwitserland ons niet wil hebben en grote delen van Frankrijk zijn rood, dus wij doen geen echte stops in Zwitserland (1x getankt op de heenweg), hebben in Zuid-Duitsland geslapen en doen we vanavond voor de terugreis ook.

1 like

Netjes.

1 like

Iemand vroeg in een lokale facebook groep van mijn dorp waar ze een cavalier hond konden kopen want ze hadden dat gezien op straat en was oh zo schattig etc.
Ik heb gewoon geantwoord: www.adopteereendier.be
Gaat niets uithalen maar ik word gek van al die mensen die plots de afgelopen maanden een puppy hebben gekocht.

7 likes

Ik heb niks met oploskoffie maar nu nescafe die vegan varianten heeft, vind ik ze wel te zuipen. (lagen in de afprijs bak dus kon ze mooi proberen)

1 like

Volgens mij gaat het om een nieuw apparaat, de Vertuo. Al heb ik die vorig jaar al in het buitenland gezien.

2 likes

@Merel Waarschijnlijk ken je het allang, maar de reiswijzer van de ANWB is een heel handig voor alle maatregelen per land.

Ik heb van CT en vind het wel wat schelen.
Ik gebruik het wel als pc of tv bril want de kleur van de glazen is beetje gelig.

1 like

Ahh ik moet korte digitale training verzorgen en vind het spannend! Nouja, opzich als het kut gaat mag ik hem later deze week nog 7x geven, dus tijd genoeg om te oefenen…

Oh en spotify is met een neiuwe tijdscapsule gekomen en ik vind hem zo leuk, ben de hele tijd mainstreet aan het luisteren. ‘Ze weet het niet, maar zij is beautiful!’

2 likes

We hebben gisteren een tweede bureau gekocht en omg wat ben ik hier blij mee. Hoefde geen volksverhuizing te doen met alle spullen naar de eettafel vanochtend, heb nu al super veel kunnen doen, zit zo veeeel beter achter het bureau dan de eettafel en het is zooo chill om gewoon in de woonkamer te kunnen chillen ipv te werken (al zit ik nu wel in een hoekje van de slaapkamer, maargoed alles beter dan de woonkamer i guess).

16 likes