Wat je even kwijt wil #42

Omg wat ongemakkelijk. Jan de hoop op het ontbijtnieuws tegen die weervrouw, over warme chocolademelk met een toefje slagroom. Zegt hij over dat laatste ‘oh nee dat mag jij niet’.

Ik heb het vannacht zo koud gehad, sliep in joggingbroek en t-shirt, daarna maar een dikke fleecebadjas erover gedaan en nog een extra deken over het dekbed gegooid. Hoe moet dit in de winter dan, in skipak gaan slapen pff.

Elektrische deken! :pray:

6 likes

Wel eindelijk een bak koffie van formaat zo te zien dan haha

Oh fijn! Wij zijn vorig jaar via de westkust naar Rome gereden (vond ik echt prachtig), en hebben toen de oostkant een beetje overgeslagen op de terugweg omdat we het te warm vonden, dus we hadden nu in gedachten om via Oostenrijk Venetië tot Bologna en misschien Florence te gaan bekijken.
@Huismus bedankt voor de tip!

1 like

Ik mag het misschien niet zeggen, maar het is wel lekker zonder de Amerikaanse en Aziatische toeristen overal hoor… :grimacing::zipper_mouth_face:

15 likes

Ik ben echt zooo blind zonder lenzen/bril, ik was net tegen de kat aan het praten dacht ik maar het bleek een handdoek te zijn

85 likes

Wij waren eind juni in Berlijn, genieten! Nergens wachten, nergens drukte, geen meutes met gids en iPad voor de snoet in de musea.

1 like

Attractieparken zijn ook veel leuker, maximum 15 min wachten. Attracties meerdere keren kunnen doen :grimacing:

3 likes

Ik denk dan altijd dat je lichaam niet meer goed kan opwarmen als je in een ander bed slaapt. Maar normaal heb ik het ook niet zooo koud. Denk dat mn lichaam een beetje moeite heeft met het snelle verschil in temperatuur van laatst.

Ik heb een nieuwe job!!! (Nu nog de opzegtermijn overleven op mijn huidige werk)

66 likes

Ik leef thuis echt in de outfit: oversized shirt, kort broekje en een hoodie voor als ik het koud krijg. Ik wisselde alleen iets van 3 shirts continu af dus nu heb ik mezelf op glamour day getreat op een paar oversized shirts, hoodie en nog een kort broekje van h&m. Nu al zin om helemaal gedoucht, geschoren en gemoisturized in m’n nieuwe chill pakkie op de bank te gaan zitten :v:t3:

16 likes

Hmm meestal vind ik binnen de combi kort broekje + hoodie een goede balans qua temperatuur, maar soms krijg ik het wel koud en dan ga ik lekker met m’n blote benen onder een dekentje haha :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

ik heb echt een obsessie met man man man de podcast, ik vind het echt zo grappig, ik kan het ook niet luisteren als ik op straat loop want ik zit dan echt aan een stuk door te lachen. en ik wist niet hoe die mannen eruit zagen (behalve domien) dus toen ben ik helemaal verliefd geworden op iemand zijn stem en verhalen en nu heb ik hem opgezocht en denk ik mehhh

oke goed verhaal lekker kort

13 likes

Ik heb besloten dat iedereen die ik vanaf vandaag ontmoet op voorhand een kutwijf of klootzak is tot het tegendeel bewezen is. :weary:

Ik ben veel te lief geweest voor collega’s hogerop waardoor ik gewoon gebruikt word en alles wordt voor mij bepaald.

Edit: en een cursus “Nee zeggen” ga doen. Niet van de Sint.

9 likes

Haha ben nu wel benieuwd op wie je verliefd was geworden :stuck_out_tongue: Bas of Chris?

7 likes

ahaha op Chris! Ik vind zijn stem ook heel fijn, beetje dat rasperige… oke ik stop hahah

5 likes

Ik voel me echt zo meh vandaag ugh

De vloer in de keuken wordt herlegd omdat er een lek was, dolle pret. Ik zit nu sinds gisteren opgesloten met mijn kat in m’n slaapkamer, dat arme beest heeft geen idee wat er gebeurt en ik kom ook gek van dat lawaai. En het stof ligt ooooooooooveral jezus, ik ga veel schoonmaakwerk hebben.

Maar, gisteren werd gezegd dat ze er vandaag om 10u zouden zijn. M’n wekker gaat af om 5 voor 9, lig nog met m’n blote kut in bed, wordt er opeens meerdere keren gebeld aan de deur. Ik al stuntelend m’n onderbroek proberen aan te krijgen, lukte niet hahaha. Terwijl zit ik te roepen ‘WACHT WACHT WACHT EEN MOMENT’ want blijkbaar hadden ze een sleutel en probeerden ze al naar binnen te gaan. Uiteindelijk in pyjama de deur open gedaan en me daarna snel klaargemaakt. Nu zit ik te genieten van al het lawaai, laat dit maar snel voorbij zijn.

3 likes

Haha ik vind hem ook de leukste idd! Maar had van tevoren ook een heel ander beeld in mijn hoofd bij die stem, echt een mindfuck als je dan ziet hoe iemand er echt uitziet idd

2 likes

:heart: weet je hoe het komt?