Oh ik zou zo met Chris trouwen
Eén van mijn pesters van de middelbare school is nu life coach geworden?? Ik hoop dat dit een teken is dat hij zijn leven heeft omgegooid, als dat zo is, is dit heel positief! Zo niet, dan niet. Hmja
Ik zou zelf denk ik gaan voor het werk dat ik leuker vind, als je met plezier naar je werk gaat voelt het gewoon veel minder als een verplichting en kost het je minder energie. Na een tijdje wordt dat wel echt heel vermoeiend. Tenzij je heel krap zit qua geld en het hogere loon echt nodig hebt/heel goed kan gebruiken, maar dat moet je zelf inschatten.
Ik dénk stukje hormonen en stukje tijd van het jaar voelt dan echt alsof ik er geen grip op heb
Ah ja dat laatste herken ik helemaal! Heb je iets gevonden wat je er een beetje doorheen helpt? Ik ben nu toevallig een paar daagjes vrij maar ga binnenkort weer ontbijten naast mijn daglichtlamp
En ik moet gewoon meer naar buiten
Nu weer een weekje ongeveer de half uur rondjes aan het lopen in de ochtend en tussen de middag, en ik merk dat ik er een beetje van op begin te knappen. Even wakker worden van de frisse lucht in de ochtend en niet met mijn neus in een serie. tussen de middag even weg van mijn plek en ook een frisse neus. Heb het idee dat de dag daardoor ook een stuk sneller gaat.
En voor de rest ben ik sad dat ik een no buy heb en geen pakjes meer krijg. slaat nergens op. :") (Al is het voor een goed doel en ook lekker rustig op de rekening. Problem gevonden, its me)
Ugh ik heb al jaren oorsuizingen en daar ben ik wel aan gewend, maar nu is sinds een paar weken de toon ineens veranderd. Lijk nu drie verschillende geluiden tegelijk te hebben, heel luid, en het is ZO kut, ik word helemaal gek. Heb van de dokter een neusspray gekregen vorige week, maar het haalt tot nu toe weinig uit en ik hou dit echt niet lang uit zo
Heb je er 1 van Max 150 nu aangeschaft? Meestal zijn die redelijk ruk.
Bahhh vanaf morgen moeten alle filialen van mijn werk weer streng deurbeleid en alle mandjes en karren zelf weer desinfecteren voor alle klanten
Oh wat enig. Het plafond op mijn werk is zojuist ingestort. En natuurlijk is er niemand te bereiken om het te fiksen.
Mijn vogeltje begint woordjes te leren dus nu hoor ik de hele tijd “Good Boy. Beaky Good Boy” omdat hij van mening is dat ie wat lekkers verdient. Leuk bedacht slimmerik, blijf maar proberen.
Ja hoor, heb weer stress dus kaak krampen door het klemmen.
Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom
Ik wil hier voor het eerst online boodschappen bestellen dus heb in Google Chrome automatisch vertalen aangezet en krijg nu dus dit soort dingen:
Wat is dit
Zeer duistere producten
Wat ontzettend naar, kan mij goed voorstellen dat je hier gek van wordt. Heel rot om hier niet de controle over te hebben, heel veel sterkte . Ik duim voor je dat de neusspray toch gaat aanslaan.
Mehhhh, nee loop de deur al plat bij de fysio voor mijn nek. Het is echt in fases. Zo irritant…
Ik ben een total newb met make up en had mijn concealer&bb cream handen aan mijn deken afgeveegd en nu is het in de was chocolade bruin geworden omg.
Ik dacht oh dat gaat er toch wel uit??? Oeps.
Ik voel me nu echt een domme puber.
Probeer ossengalzeep! Werkt bij mij altijd heel goed
En @Florence dank je! Wie weet heeft het tijd nodig idd, ik hoop het maar.
Ah wat kut! Iemand in mijn omgeving heeft dit ook, en sindsdien zie ik pas hoe erg je daaronder kunt lijden Kan het feit dat de toon veranderlijk is positief zijn en betekenen dat het dus ook kan verbeteren? Heel veel sterkte in ieder geval!
Ik heb echt een rare kutweek. Ik heb al amper werk meer door corona, en nu heeft mijn vriend gehoord dat hij ontslagen wordt. En deze week hebben de overdracht van ons eerste koophuis, maar in plaats van een feeststemming zijn we allebei gestresst en verdrietig.
Ik vier deze week mijn 2 jarig hardloop jubileum.
Voor iemand die niks kan, alles snel opgeeft (zeker als de fiep voorbij is), is dit best een prestatie!
Het lopen brengt me ook heel veel; mentaal en fysiek. Lopen is therapie en lopen is liefde.
Ik vier het met een lange duurloop zondag