Haha oh god ik haaat mijn discalculie. Ik had om 15.45 bij iemand afgesproken en ik wou vragen of een kwartier eerder ook uitkwam anders kon ik wel later komen. Maar ipv 15.30 zeg ik half 3 … Want in mijn hoofd is 15.00 drie uur en een half uur half 3… ulg. Vond haar reactie al gek hahah.
Het ding is dat ik prima met tijden enzo kan omgaan maar als ik dan die tijden moet benoemen gaat het mis. ( Soms zeg ik ook om 15.00 dat het 5 uur is omdat er een 5 staat pff)
Jeetje wat naar, snap dat het heel veel stress geeft. Hopelijk vindt je vriend snel iets nieuws en komen jullie er snel uit. En kunnen jullie nu nog een klein beetje genieten van jullie huis.
Wat een rotweek voor jullie zeg, het leven is soms echt een pain in the ass. Ik hoop dat jullie nu jullie portie narigheid gehad hebben en er snel positieve dingen op jullie pad komen! Sterkte
Ik krijg dit ook als ik echt zit te stressen. Zo vervelend en het is zo lastig om die spieren te ontspannen.
Heb echt een mega hoge periodeafrekening voor het drinkwater gekregen. echt wtf kan gewoon niet geloven dat dit klopt. Dus ik ga maar eens bellen…
Ik klem haast niet meer doordat ik een knarsplaat aan heb laten meten! Het is wel wat ongemakkelijk, vooral in het begin
Komt het niet door medicatie die je slikt? Pas ophoging gehad? Bijwerking daarvan is ook regelmatig oorsuizen en dit kan stoppen als je stopt/medicatie verlaagt.
M’n vriend is waarschijnlijk opgelicht via Marktplaats en nu hebben we allemaal dingen uitgezocht en allemaal informatie over diegene gevonden. We weten alleen niet 100% zeker of het diegene is
He wat rot zeg hoop dat het snel beter wordt voor jullie. Heel naar om financiële zorgen te hebben en dit moment hadden jullie je natuurlijk heel anders voorgesteld.
Ik moet ook zo’n €35 bijbetalen terwijl het verbruik lager is dan vorig jaar, bij mijn ouders en zus is er ook zo’n bedrag dus vermoed dat de belasting ofzo omhoog is gegaan.
In mijn directe omgeving zijn twee mensen uit elkaar na een relatie van meer dan 10 jaar en ben er echt een beetje van slag van. Had dit nooooit verwacht en vind het zo sneu voor ze
Ah shit! Wat is er gebeurd?
Veel
Kut ik heb een doorbraakbloeding
Dit soort scenario’s zorgen er dus voor dat ik dus niet zo goed aan zo’n appje durf. Lijkt me echt zo naar dat je nergens meer in kunt!
Heb je de extensie? Hij slaat het niet automatisch op, hij zou een pop-up bij de extensie moeten geven van “naam en ww bij site x opslaan?”. Krijg je die pop-up?
@anon46493654 je bent niet helemaal buitengesloten als hij je ww niet opslaat, je altijd nog wachtwoord vergeten doen bij de site. Wel irritant natuurlijk maar je kan er nog in.
“Nieuw dagrecord corona besmettingen”
ok wil je nu een sticker ofzo?
Maar heb je die dan overdag ook in?
Ik was vergeten hoe chill mugcakes waren
Ik heb een mega paniekaanval… wil naar huis maar ik moet nog 1 uur.