Wat je even kwijt wil #42

Veel :sweat_smile: :laughing: :+1:

1 like

Kut ik heb een doorbraakbloeding :tired_face:

Dit soort scenario’s zorgen er dus voor dat ik dus niet zo goed aan zo’n appje durf. Lijkt me echt zo naar dat je nergens meer in kunt!

Heb je de extensie? Hij slaat het niet automatisch op, hij zou een pop-up bij de extensie moeten geven van “naam en ww bij site x opslaan?”. Krijg je die pop-up?

@anon46493654 je bent niet helemaal buitengesloten als hij je ww niet opslaat, je altijd nog wachtwoord vergeten doen bij de site. Wel irritant natuurlijk maar je kan er nog in.

“Nieuw dagrecord corona besmettingen”
ok wil je nu een sticker ofzo?

1 like

Maar heb je die dan overdag ook in?

Ik was vergeten hoe chill mugcakes waren :yum:

Ik heb een mega paniekaanval… wil naar huis maar ik moet nog 1 uur. :tired_face:

sjezus haha straks is dat de drama van 2021 dus beter gaan die muggen niet neuken

2 likes

Kan je niet even ergens (misschien op de wc) wat ademhalingsoefeningen doen? Of een rustgevend filmpje kijken? Sterkte.

:revolving_hearts: even naar de wc inderdaad, wat @Swelgje zegt, en misschien helpt wat (koud) water over je polsen en gezicht ook wel? Kopje thee?

Ik heb gefixt dat ik nu weg kan en een andere dag een uurtje langer werk.

4 likes

Nog betere oplossing, nu voor jezelf zorgen straks thuis. Sterkte.

Alweer een halfuur op station aan het wachten op vriend, waarom is die jongen zo slooooom

Oh dan weet ik het ook niet :slightly_frowning_face: ik hoop dat het nog gaat lukken!

1 like

Thnx
Ik hoop dat dit niet vaker voorkomt en ik me morgen weer een beetje ok voel. Gaat echt niet lekker zo.

Nee, bij mij is dat een compleet andere lijst! Je hebt je meest beluisterde nummers, terugspoelen, maar ook je tijdscapsule. Daar staat veel rommel in, maar ook veel dingen die je jaren terug eens geluisterd hebt ofzo.

Haha, kut mijn collega meldt me nu even tussen neus en lippen door dat ik een presentatie mag gaan doen aan een of andere hoge directeur morgen. Ik wist dat ik de presentatie ging doen, maar niet dat hij erbij was. Weet niet of ik dat liever wel of niet geweten had :sweat_smile:

Rampeneren is bij mij het enige wat je als slecht zou kunnen beschouwen, en we weten allemaal dat dat een parel is. Dus ik ben tevreden

7 likes

Zo zonde dat dat verdomd lekkere nummer van hem afkomt…

4 likes

Ja die vorige tijdscapsule was top tijdens lange autoritten!

Maar ik moet zeggen dat ik deze ook wel waardeer hoor, veel nummers die ik ook alweer vergeten was, maar eigenlijk ook wel lekker vind om te luisteren.