sjezus haha straks is dat de drama van 2021 dus beter gaan die muggen niet neuken
Kan je niet even ergens (misschien op de wc) wat ademhalingsoefeningen doen? Of een rustgevend filmpje kijken? Sterkte.
even naar de wc inderdaad, wat @Swelgje zegt, en misschien helpt wat (koud) water over je polsen en gezicht ook wel? Kopje thee?
Ik heb gefixt dat ik nu weg kan en een andere dag een uurtje langer werk.
Nog betere oplossing, nu voor jezelf zorgen straks thuis. Sterkte.
Alweer een halfuur op station aan het wachten op vriend, waarom is die jongen zo slooooom
Oh dan weet ik het ook niet ik hoop dat het nog gaat lukken!
Thnx
Ik hoop dat dit niet vaker voorkomt en ik me morgen weer een beetje ok voel. Gaat echt niet lekker zo.
Nee, bij mij is dat een compleet andere lijst! Je hebt je meest beluisterde nummers, terugspoelen, maar ook je tijdscapsule. Daar staat veel rommel in, maar ook veel dingen die je jaren terug eens geluisterd hebt ofzo.
Haha, kut mijn collega meldt me nu even tussen neus en lippen door dat ik een presentatie mag gaan doen aan een of andere hoge directeur morgen. Ik wist dat ik de presentatie ging doen, maar niet dat hij erbij was. Weet niet of ik dat liever wel of niet geweten had
Rampeneren is bij mij het enige wat je als slecht zou kunnen beschouwen, en we weten allemaal dat dat een parel is. Dus ik ben tevreden
Zo zonde dat dat verdomd lekkere nummer van hem afkomtā¦
Ja die vorige tijdscapsule was top tijdens lange autoritten!
Maar ik moet zeggen dat ik deze ook wel waardeer hoor, veel nummers die ik ook alweer vergeten was, maar eigenlijk ook wel lekker vind om te luisteren.
De verkoper verkocht iets wat mijn vriend spaart en hij heeft het gekocht, ook via het marktplaats betaalding (verkoper heeft goede reviews en er staat ID gecontroleerd etc) Maar nu reageert diegene al sinds zaterdag niet meer maar is wel actief
Herkenbaar⦠net als getallen oplezen. Ik zeg meestal bijv āvijf negenā in mān hoofd als er 59 staat, want anders wil het nog wel eens omdraaien en er 95 van maken
Wat irritant! Vooral omdat hij dus wel actief is, maar niks van zich laat horen. Wel fijn dat hij in ieder geval goeie reviews heeft, hoop dat jullie snel wat horen!
Hahahaha neighbours know my name van Trey Songz. Typisch
Bah heb echt een baaldag⦠Op mijn werk wordt thuiswerken niet echt gestimuleerd, en ik wil eigenlijk liever de helft van de tijd wél thuiswerken. Maar dat durf ik niet aan mijn baas te vragen omdat ik bang ben dat ie dat irritant vindt (boeie, dan vindt ie dat maar, maar ik trek me daar echt te veel van aan) óf dat ie zegt dat dat met mijn functie niet mag/kan.
Ook zoiets: op mijn werk hebben ze een mail eruit gestuurd met dat je moet thuiswerken tenzij het niet anders kan. En als de wilt thuiswerken, moet je aan je leidinggevende vragen of het kan. Maar iedereen doet computerwerk en het is in de marketing, dus hangen er geen levens vanaf en eigenlijk vind ik het belachelijk dat ze niet iedereen gewoon naar huis sturen maar ja.
En daarnaast heeft mijn zusje een baan gevonden terwijl ze nog niet eens is afgestudeerd, en dat vind ik vet knap en fijn voor haar maar ik ben ook een beetje afgunstig. Ik verdien echt een hongerloontje en werk daar keihard voor, en zij heeft een appartement van mijn ouders in haar schoot geworpen, krijgt zo een dikke baan aangereikt en gaat veeeel meer dan ik verdienen en dus meteen een auto kopen. Tja dat is nu eenmaal het verschil in onze sectoren maar ik voel me echt een dikke mislukkeling en teleurstelling dat ik bijna 30 ben en gewoon nog niks voor elkaar heb. Dikke studieschuld, geen auto en dat ook niet kunnen betalen en nauwelijks inkomen om mee te sparen en ook niet echt zicht daarop. Blehhggggggg.
En nu voel ik me ook nog eens een zeikerd
Oh waar heb je die gevonden in de app? Zit te zoeken, dit klinkt als iets dat ik straks op de fiets wil luisteren.
Edit: gevonden! Via speciaal zoeken - dan drukken op speciaal voor jou - tijdscapsule, voor wie ook zocht.
Nee, niks van dat alles, het begon vanuit het niks! Oorsuizingen door spierspanning vanuit mān nek en rug heb ik al jaren, maar dit is heel anders/vervelender en de fysio hielp hier niet tegen. Dokter ging ervanuit dat mān buis van Eustachius verstopt zat en het geluid daarom anders werd, dus kreeg ik een neusspray. Als dat over een week nog niet helpt vraag ik wel om een verwijzing naar de KNO-arts, mān vader heeft namelijk vaak buisjes moeten krijgen, misschien moet ik ook wel.
En anders maar een kaakfysio proberen, wie weet
In het begin wel op de momenten dat het klemmen het ergst was, het voelt alsof ik het daardoor mezelf heb afgeleerd of zo? Het klemmen was zo hardnekkig geworden dat ik mezelf er letterlijk elke dertig seconden aan moest herinneren