Wat je even kwijt wil #42

Hahaaa ik ga zaterdag naar een dans feest van 16.00 tot 22.00. Als dat niet wild word weet ik het ook niet meer.

8 likes

Aww gezellig naar een kinderpartijtje :heart:

3 likes

Ik hoop dat ze cakejes hebben die ik kan versieren

1 like

En een t-shirt zelf inkleuren

2 likes

Nou, daar ga ik dan. Op naar Italiƫ

65 likes

Gatverdamme wat een smerige schijtdag is ie al voorbij?

9 likes

Ik heb ook absoluut geen zin meer

1 like

misschien word je daarna wel thuisgebracht!!

1 like

Zucht :wilted_flower: :wilted_flower:

Nog ff volhouden

1 like

Hahaha ik krijg na deze reacties gewoon zin in een kinderfeestje.

1 like

Ik moet ongesteld worden en ik heb koppijn en ben misselijk en ik voel me helemaal lelijk, terwijl ik mezelf er gisteren nog top uit vond zien. Kuthormonen

Ik schoof net tijdens een Teams-meeting met een houten stoel over een harde vloer en al snel bedacht ik me dat dat een beetje als een luide scheet klonk. Daarna heb ik maar nog een paar keer met de stoel geschoven zodat het hopelijk meer als een woonkamergeluid klonk :confused:

34 likes

Ik heb straks mijn 1e personaltraining in de sportschool en heb echt zin om af te bellen. Ik ren alrijd weg voor afspraken en moet nu echt eens doorzetten

1 like

Droog gebleven :grin:

Nee doe het niet! Achteraf ben je altijd blij als je bent geweest, hoe weinig zin je van tevoren ook had. Was jij dat ook trouwens die zou gaan boksen tijdje geleden, heb je dat nog gedaan?

2 likes

Goede reis en sterkte daar!

1 like

Neeee joh, watvoor werk dat hij dan dat ze dat nu al tot de zomer vastleggen?

Gvd geadresseerde post van Lotto kan je niet stopzetten als het van de vorige bewoner is. :expressionless: Krijg ik eindelijk geen brieven meer van tmobile voor hem… krijg ik nu steeds shit van de lotto. :expressionless::expressionless:

ik was een beetje boos op mijn opticien want hij had me steeds verkeerde proeflenzen gegeven en toen ben ik gister express niet op een meetafspraak gekomen zonder af te bellen maar toen smiddags waren mijn lenzen binnen dus toen moest ik er wel langs, en toen deed hij zooo aardig en nu voel ik me echt een kleuter

2 likes

ā€˜Retour afzender, geadresseerde overleden’

12 likes