Hij werkt bij een bank. Het team waarin hij werkt wordt bestempeld als cruciaal, dus ze willen onder geen beding dat teamleden ziek worden doordat ze naar kantoor gaan.
De gemeente die gaat even fullload met 3 bladblazers en een soort machine de struiken snoeien. Ik ben thuis aan het werk en ik voel me heel even als een hond dat voor het raam staat te blaffen.
Ja helpt allemaal niet. Ik betwijfel ook of tmobile wel stopt nu met brieven sturen, die krijgen geld van hem en ik heb net de woningbouw gebeld en die zeggen ja gooi alles gewoon weg want na 2 jaar is het jouw probleem niet meer. En dat van Lotto is net een paar weken maar ja alsnog irritant.
Vooral Lotto doet moeilijk. Tmobile leek het wel te begrijpen (maar sturen alsnog 1x in de zoveel tijd een schuldbrief) maar Lotto zegt ja hij moet dat doen dus tot die tijd blijven we sturen. Ik weet ook wel dat die man uit huis is gezet hier enz dus waarschijnlijk kan niemand hem vinden.
Ja post van oud-bewoners krijgen is echt irritant, kan je zo maanden zoet mee zijn. Maar het advies van je woningbouw is niet zo handig - het is wettelijk niet toegestaan (nou is de kans dat je daar gedoe mee krijgt niet zo groot natuurlijk, maar goed) om andermans post weg te gooien. En ze houden echt eerder op als je stelselmatig alles retour afzender blijft sturen zodat er steeds weer een reminder komt dat degenen die ze zoeken niet te vinden is op dit adres dan dat er steeds geen reactie komt - de meeste mensen met schulden reageren niet op dat soort brieven namelijk dus dan lijkt het nog steeds alsof hij er woont. Na een paar maanden was ik er uiteindelijk wel vanaf. Maar goed het is echt irritant om dat elke keer te moeten doen.
Ik werd gek van post van postcode loterij enzo, kon ik ook niet zomaar veranderen. Dus heb gedaan aan de telefoon alsof ik die persoon was. Wist toch de achternaam enzo. Nooit meer last van gehad. Maar wat een ergenis mensen wonen hier al drie jaar niet meer.
Ik heb mij aangemeld voor de volkstuin vereniging bij mij op de hoek, kreeg ik een mail terug dat ik op de wachtlijst sta en dat de wachttijd circa 3 jaar bedraagt
Thanks voor de adviezen enz!
In mijn herinnering was dit tegelijk een hit met dit nummer met ook enge video-bewerkingen, die echt skills waren in 1998.
Edit: Manic Street Preachers met If You Tolerate this dan hebben nummers vanaf nu echt veel te lange titels.
Ah nee man mn bff en ik hebben een vrije dag, ik bleef slapen. Hij is dan altijd extreem lui. Anyway we praten altijd over van alles en nogwat. Ik was een voicememo net 14:00u aan het opnemen en zegt hij âik ga mn zak scheren(douchen) als er iets is de deur is wel openâ. Neee dit was niet de bedoeling dat dat ook op de voicememo kwam naar degene naar wie ik het stuurde. Kreeg echt een knoop in mn maag.
Edit: zie je het lukt me steeds niet meerderen te quoten. Dan zo:
@Paardenmeisje HĂ© dat is ook best even spannend. Sterkte straks bij de dokter
@Schattepatat Oh ja die clip! Elke dat op de Dag top 5 op TMF kijken.
Is het je beste vriend of een friend with bennefits? Haha ja ongemakkelijk. Heeft de ontvanger het gehoord?
Haha vooral heeeeeel veel lease denk ik hoor.
Jaaa denk ik ook altijd. Al krijgen veel hem denk ik wel via het werk?
Alsnog⊠dan heb je een chille baan
mijn moeder zegt dan altijd; de bank wacht ook geduldig op hun geld.
Over een half uur ga ik! Dus ik zet door, haha.
Boksen ben ik 1x geweest en daarna kwam de lockdown. Had betaald voor 8 weken maar toen sporten weer mogelijk was gingen ze fitnessen. Had ik dus geen zin in dus ben nooit meer geweest. Wellicht dat ik het kan gaan doen met de personal trainer ook.
Oh jammer, maar goed dat je gaat zo! Veel plezier (en sterkte haha).
Is waarschijnlijk heel veel lease, en je betaalt veel minder bijtelling omdat het een elektrische auto is (4% tegenover 22% bij een benzine auto uit mân hoofd). Op de lange termijn ben je soms zelfs goedkoper uit dan.
Mijn time capsule is ineens helemaal veranderd? Sinds gister ook echt, alsof spotify meegelezen heeft hier
Ja bij mij verandert het ook elke dag, sommige liedjes blijven erin en anderen worden vervangen