Beste vriend! Absoluut géén benefits. De ontvanger heeft niks gezegd. Hopelijk dus niks gehoord. Ik wil het niet terug luisteren.
Boven een x bedrag betaald je wel weer gewoon 22%, dacht vanaf de 50.000. Anders had ik ook wel een Tesla model S gewild, maar uiteindelijk toch nog veel te duur
Yes Grease is eruit!
Wel jammer dat ik Pitbull, Chris Brown en LMFAO ervoor terugkrijg
Bleh net mn telefoon laten vallen hele scherm aan het flippen, echt kut.
nu m’n oude er maar weer even bij gepakt, die werkt gelukkig nog. En zo naar een reparatie winkel. Ben vrij vandaag maar had liever iets leuks gedaan.
Hahaha deze wanhoop.
Ik hoop dat ze nieuwe woorden leren in die nieuwe kolonies. Maar als ze het grove taalgebruik aan de rest doorgeven en ik met 250 vloekende vogels zit, dan weet ik het ook niet meer.
Ik dacht dat dit de speld was maar is echt!!!
Dus mn moeder is ineens na 25 jaar dienst ontslagen. Ze zijn echt aan het zoeken geweest om haar eruit te kicken. Heb zin om heel die hut in de fik te steken.
Kunnen we niet met een grote groep tomaten gaan gooien?
Waar moet ik zijn met m’n lucifers, heb opgekropte agressie
@Paardenmeisje Shit, da’s niet fijn. Succes bij de dokter en ik hoop heel erg dat het niks ergs is!
@Soy.peor Jeetje wat kut. Door corona?
Ik woon in Nederland. Kerkgemeenschap is hier bij mij niet erg actief, ik ga even kijken hoe dat een dorp verder is. Dank je
Die zoeken zelf ook! Haha. Geen Amsterdam helaas, ben wel benieuwd hoeveel jij betaalt?
Kom na 2 nachten weg te zijn geweest thuis en nu zitten er ineens ook duizenden kleine vliegjes aan de voorkant van mijn appartement! De raam en ventilatie zijn gewoon dicht geweest maar ze zijn alsnog binnen gekomen en heb nu best wat vliegjes in mijn keuken.
Omdat dit al 2 weken aan de gang is en ze nu ook binnen komen, toch maar ongediertebestrijding gebeld en die komen morgen kijken maar wat is dit kut zeg…
Ah gelukkig heeft de ontvanger niks gehoord!
het was een vet goed idee want het waren allemaal echte boomers die qua niveau misschien wel onder mij zitten en de simpelste opdrachten niet snappen
Eerste dag weer thuiswerken en heb geen flikker uitgevoerd. Nice, wordt nog wat de komende weken
Wat een ELLENDIGE KUTDAG zeg. Laatste werkdag op mn afdeling, ben kapot moe en nu kom ik er ook nog achter dat ik mijn rijbewijs kwijt ben. Hoe dan???
Nee door dat ze 3 jaar geleden ziek is geweest en daardoor targets enzo niet haalden. En sindsdien zijn ze al vanalles aan het zoeken om haar dr uit te wippen.
Ik vind het ergens wel fijn dat ze nu niet meer zoveel stress heeft. Maar de manier waarop het is gegaan makes me want to kill some people