Wat je even kwijt wil #42

Plus het is Deens

Niemand die het hoort als je het verkeerd mompelt

8 likes

Gatver wat naar zeg. Echt precies de reden waarom je nooit overdreven loyaal moet zijn aan je werkgever, je krijgt het nooit in dezelfde mate terug. Als er stront aan de knikker is sta je moeiteloos weer op straat. Kut voor je moeder maar hopelijk vindt ze een veel fijnere plek.

9 likes

Jaa of alleen loyaal als in kont likken en klikken wat een ander fout doet. Maar verder geen moer uitvoeren. Aka al haar ex collegas haha.

Werkte ze in een sector waar het denkbaar is dat ze snel een leukere baan kan vinden?

Aah mijn vrienden zijn echt tof. Tussen mij en de buurvrouw zit geen tuinhek en naja haar gras is ook altijd wel hoog dus net kwam iemand mijn grasmaaien en toen heeft hij meteen van de buurvrouw ook gedaan. Ze kan slecht Nederlands dus hulp vragen ofzo is lastig (denk ik) maar ze was echt superblij, konden haar niet vragen dus hebben het maar gewoon gedaan.

En we deden het ook een beetje voor de 2 nieuwe bovenburen zodat hun beetje chill uit het raam kunnen kijken zonder een hoop onkruid en gras te zien.

12 likes

Ik denk dat alles leuker is dan waar ze werkte haha. Maar ik hoop dat ze door dr leeftijd nog een baan kan vinden.

1 like

Wij betalen 40 euro per keer! Ze komen met z’n tweeën en blijven dan meestal 1,5 - 2 uur. Maar ben wel van plan iets meer te gaan betalen, want we zijn erg tevreden.

2 likes

Haha zo leuk! Ineens loopt dit door mijn straat

8 likes

Mijn darmen zijn altijd zo fucked up als ik ongesteld ben. Dacht dat double jeopardy verboden was maar vrouwen trekken weer aan het kortste eind natuurlijk

1 like

dit is dan wel weer fijn

58 likes

Sterkte deze dagen :heart:

1 like

Gelukkig, hoop dat je er snel van op knapt :heart:

1 like

Als ik dat doe, kom ik ALTIJD met van alles en nog wat thuis behalve met toiletpapier.

Kan ik voor een tweede keer gaan. Straf.

3 likes

Ik heb mijn rijbewijs kunnen traceren met behulp van de postnl app :clap:t3: Morgen ophalen

4 likes

Geen idee of het fruitvliegjes of grasvliegjes oid zijn maar ze zitten buiten en echt met duizenden! Mijn vriend heeft zojuist 2 bussen gif leeg gespoten waardoor het er al een stuk minder zijn maar het wemelt nog steeds.

1 like

Haha normaal ben ik vet vroeg op mn dansschool maar vandaag iets later. Dus mn dansleraar " je bent laat". Ik heb maar niet verteld dat ik boven zat te schijten :slightly_smiling_face:

5 likes

Oh ik weet echt even niet wat ik met mezelf aan moet. Ik ben ziek en heb de hele dag geslapen, en dus niks gedronken. Nu ben ik dus helemaal uitgedroogd, maar tegelijkertijd ook super misselijk. Ik heb al water met bruistabletjes met vitamines gedronken, vruchtensap, gewoon water en ik wil nu bouillon gaan maken, maar ik word er zoooo misselijk van. Zou willen dat ik een infuus kon aanleggen

Ik heb nooit veel met kaarsen gehad maar in het topic van show je laatste aankopen komen er regelmatig kaarsen voorbij en nu heb ik eens een kaars gekocht (oke 4) en nu vraag ik me af waarom ik dit nooit eerder gekocht heb. Ik vind het wel fijn. Heb nu 2 geurkaarsen maar ik vind de geuren niet zo bijzonder dus na deze twee ga ik gewoon normale gebruiken :grin:

3 likes

Door te kijken op welk pakketpunt ik voor het laatst heb moeten tekenen voor het pakketje :joy: en daar heb ik hem laten liggen

8 likes

Awh mijn moeder appte dat ze mijn vriendschapsboekje vond vroeger heeft gevonden.

47 likes