Wat je even kwijt wil #42

Deze had ik on een andere kleur! Zo cool.

3 likes

Neee, die b&b die ik gisteren boekte na uren twijfelen gaat alleen vanaf 2 nachten en nu moe tik dus bedenken of ik 2 nachten wil of een andere zoeken. Ik heb geen zin meer om te twijfelen

Ik kan normaal ook nergens anders dan thuis , maar ik moest nodig . Dus ik dacht als ik nu niet ga laat ik straks tijdens de linker draai alles los.
Tip trouwens als je je oren dicht doet en alles er in een x uitgooid heeft niemand het door :innocent:

3 likes

Omg ik had precies deze! Laatst ook meegekregen van mijn ouders.

2 likes

Jaaa zo leuk! :blush:

1 like

Ik heb een nieuwe jas (wollen mantel) gekocht en vindt hem mooi, maar hij heeft geen knopen. Gaat met alleen een ceintuur dicht. En nu twijfel ik of ik hem moet houden…

Hier nog iemand die deze ook had :raising_hand_woman:t2:

1 like

Ohh hoop dat het niets ernstigs was, doet het ook pijn?
missch toch gewoon een puistje op een gekke plek

1 like

Kraantje of de douche aan tegen het geluid! En verder gewoon bedenken dat iedereen dit doet. Als collega’s na mij willen dan zeg ik ook gerust dat ik wel net gepoept heb en dat ze beter even kunnen wachten.

Ik moet nog salaris krijgen en ik had nog wat openstaande rekeningen die ik daarvan moest betalen, maar nu heb ik die rekening toch alvast maar betaald en dat voelt zo veel chiller

8 likes

Ik zou het niet doen als je dagelijks op een koud perron staat te blauwbekken. Als je leven voornamelijk auto in - auto uit is: lekker houden.

Ik heb echt een ellendige dag gehad inclusief mental breakdown op werk en ik ben er klaar mee. Ik ga naar bed en morgen de huisarts bellen. Hormones, I’m done. Ik stop met die pillentroep, geef me maar gewoon een spiraal.

8 likes

t/m eind nov sta ik nog op het perron, daarna nog geen nieuwe baan. Mogelijk dat dat met de auto wordt, maar kan ook trein worden :sweat_smile:

Oh gelukkig. Ben je opgelucht?

Haha dan is het een lastige!

Misschien stukje brood of crackers nemen (als je zoiets thuis hebt?)

1 like

Ik heb hem net teruggebracht en houd hem in de gaten voor als hij goed in de sale komt :innocent:

Ik heb zoveel gegeten pfff had andijvie stamppot gemaakt zo lekker

7 likes

Dat programma op tlc. Vrouw krijgt dochter. Vrouw krijgt zoon. Vrouw krijgt tweeling. Vrouw krijgt vijfling. Vrouw krijgt tweeling (eigenlijk drieling maar een overleden). Vrouw is zwanger van drieling.

Alleen natuurlijk, geen IVF. Hoe vruchtbaar kun je zijn!? Mijn goddddd wel gezellig al die babies en kinderen overal. Maar over een voetbalteam gesproken zeg pfff

1 like

Wie was dat hier die gepusht werd om iets op marktplaats te doen voor 1 cent? Mijn vrienden zijn nu opgelicht hierdoor :sleepy::sleepy::sleepy: Ook door iemand die heel betrouwbaar leek… Ff waarschuwing dus