Oh echt? Veel geld kwijt? Hadden ze diegenen ook via andere kanalen gesproken of andere gegevens? Ik haal wel altijd iemand eerst helemaal door Google voor ik geld overmaak. Andersom gezien blijf ik zelf liever anoniem en vind ik het kut dat mijn rekeningnummer en achternaam bekend wordt
Ik heb dat ook als iemand live gaat. Dan krijg ik bovenin van âMieek is een live gestartâ als ik die melding weg doe is dat bolletje ook weg.
Maar misschien heb je een dm maar dan van iemand die je nog nier hebt geaccepteerd.
Kunnen ze niet ook een keer een ander concept verzinnen voor op TLC?
Gaat alleen maar over families met zoveel mogelijk kinderen en trouwjurken.
Ja ze hebben elkaar via whatsapp en via bellen gesproken, meerdere advertenties had die man interesse in, dus ook over de spulletjes gepraat enz. En dan t verhaal van 1 cent zodat het betrouwbaar is. Die persoon kon hun hele rekening inzien. Dus dat er 1800 euro salaris binnen kwam, dat er voor 60 euro getankt is, maar ook ehm de extra rekeningen die je kan inzien, spaarrekening in de bankieren app zegmaar. Heeel eng. Volgens mij is er een paar honderd weg maar ze zijn bang dat er meer gedaan kan worden doordat die persoon echt de rekening in kon. Wordt door de politie onderzocht over een paar dagen. Maar ze vertrouwden die persoon 100%. Echt heel sneu, ze zijn normaal heel voorzichtig en gewoon âonzeâ leeftijd, geen boomers ofzoâŠ
Ah zo raar wel! Hopelijk kan politie iets doen. Klinkt echt raar en naar dat ze nu toegang tot alles hebben. I
Jaa⊠hopelijk lezen veel mensen dit soort waarschuwingen
Ok gelukkig. En klinkt lekker, geniet ervan
Ik moest op mân handen tellen om dit bij te houden lol. 14 kids (+ 1 vanishing twin dus eigenlijk 15). Damnnnn
Ik heb dit ook altijd maar geen meldingen en ook op mijn andere account geen meldingen of dmâs
Nog geen vijftien minuten in Italië of een vliegveldbeveiliger vraagt mn nummer en mn insta.
Bij mij gaat het weg als ik al mn meldingen wegklik maar ik heb 8 accounts (trollercoaster) dus doe dat 1x per maand ofzo
Waar blijft mijn ophaalnon??
Alles oke daar?
We hadden 493 dagen geen regering, 49 dagen te weinig voor een nieuw record (541). So close
Elke keer als ik een sirene hoor zit ik bijna rechtop in bed, bang dat er iets met familie is gebeurd. Zo irritant want ik woon om de hoek van een politiebureau.
Ah noem je dat zo? Vanishing twin. Nooit geweten
Ja hangt er een beetje vanaf, ook niet altijd! Als een zwangerschap als tweelingzwangerschap begint maar er vrij vroeg een embryo afsterft en âverdwijntâ (nog voor het echt is ontwikkeld) heet het zo. Als het later in de zwangerschap gebeurt en het echt al een ontwikkeld kindje is, is het wel âgewoonâ een overlijden in de buik.
Dat vanishing twin fenomeen levert soms nog wel interessante situaties op, waarbij het overlevende kindje wat stukjes dna van de overleden embryo overneemt en het dus eigenlijk twee soorten dna heeft. Dat is wel eens fout gegaan met een vaderschapstest die negatief was terwijl de vader wel echt de vader was, dat bleek dus resultaat van een vanishing twin te zijn. Heel fascinerend.