Wat je even kwijt wil #42

Heel interessant! Had wel ooit een artikel gelezen vlg mij over een moeder die een bepaalde (overlijdens)uitkering van haar inmiddels overleden man niet kreeg omdat de DNA van het kindje in 1e instantie ook niet matchte.

Maar als dit een eeneiige tweeling was geweest, was dit nooit ontdekt toch? (Want zelfde DNA? Fyi mijn kennis hiervan is echt alleen gebaseerd op csi dus niet waterdicht)

Same. Morgen 6 u wekker. En ik lig te forummen en among us te spelen :sleepy:

Nee klopt, dat fenomeen van gemengd dna komt ook alleen voor bij twee-eiige tweelingen!

Oh dat is echt een leuk spelletje he!

Hopelijk kan je zo wel slapen haha :blush:

Zo ik kan niet slapen en de dode hersencel met dit filmpje kwam ineens in mij op:

En nu lig ik helemaal dubbel van het lachen omdat ik deze alweer helemaal vergeten was.

Hoe zielig voor die vrouw ook eigenlijk. Heb je een zwak moment tijdens je luddevedu en spreek je heel kwetsbaar zo’n voicemail in… Eindig je 5 jaar later nog steeds als internetgekkie met 1.6 miljoen views op een Nederlands forum.

30 likes

Ja echt tof! Zal morgen hier een code posten misschien willen anderen ook meespelen

1 like

Hahahahahahahahahahabahahababa dit maakt echt mijn dag

Ik mis mn vriend terwijl we gisteren nog samen waren. Ik heb een moeilijk gesprek over 7 uur en uiteraard kan ik niet slapen :clown_face:

ik had hier ook last van maar er bestaat een https://www.postfilter.nl website voor, sinds ik me daar heb aangemeld krijg ik alleen nog maar aan mij geadresseerde post.

Doe jalapeƱos op je cheddar als je een amateur quesedilla maakt #tip

1 like

Maar dit was een drieling die te vroeg geboren werd en waarvan er een is overleden na geboorte. Ze noemen die set ook triplins geloof ik omdat het eigenlijk drie waren.

Maar idd na de laatste zwangerschap 14 levende kinderen.

Ik was in mijn droom vannacht mijn auto kwijt en ben er nog steeds naar van. Voelde beetje alsof ik dement was in m’n droom, helemaal de weg kwijt. Bah.!

2 likes

Ik heb van 6 tot 7 liggen snoozen :sleepy: Nu lig ik al een uur achter op mijn planning haha

Oktober en er zat, een fucking mug die je weet ik het hoe vaak heeft gestoken en me wakker heeft gehouden want elke keer voelde ik weer een nieuwe steek. Had hem uiteindelijk pas 0545 en tering ben moe nu en dat was ik al.

Verander die tijdcapsule op Spotify elke dag? Die van gisteren en dag ervoor was fantastisch en nu staan er opeens andere nummers in en kan ik die andere niet meer vinden :sob:

Ik heb even gekeken en mijn lijst is ook anders haha. Vind mn lijst van vandaag leuker

1 like

Ik was op vakantie een dag wat verbrand, had een jurkje met V-hals aan en een tasje met een dun koordje om, met als gevolg een verbrande omgekeerde rode driehoek op m’n decolletĆ© inclusief een witte lijn van dat koord - alsof ik zo’n vreselijke Marlies Dekkers-beha aan had. :face_with_raised_eyebrow::confounded:

12 likes

Ik heb gisteren mijn ontslag ingediend ondanks dat ik nog geen nieuwe baan heb… ik zat er echt helemaal doorheen en trok het gewoon niet meer wetende dat ik anders in november nog zou moeten werken.

29 likes

Oh, wat verdrietig :frown:

Bij mij zijn er ook veel muggen! Ik zag hem net nog voorbij vliegen :unamused: