Wat je even kwijt wil #42

Heel interessant dit, had ik nog nooit van gehoord. Zou dit dan ook mee kunnen spelen in het stukje dat mensen altijd een soort gemis ervaren? Zelfs die mensen die pas heel laat weten dat ze tweeling waren.

ah jeejte wat dapper dan! Hoe voel je je nu? <3

ik heb sinds vanochtend dat 1 been een beetje vast zit qua spieren, denk gisteren verkeerd gelopen ofzo. straalt ook weer door naar mn knie, dus sporten er maar uitgehaald voor vandaag. met al dat lopen wat ik heb gedaan iedere dag voel ik me er ook niet slecht over. Heb ook het idee dat het lopen zowel voor mijn hoofd werk als ook voor mijn lichaam. In ieder geval blij dat ik het weer heb opgepakt.

Nog 1 dag werken en dan 4 dagen weekend jaaaa :partying_face:

6 likes

Onze auto staat sinds vorige week dinsdag bij de garage. Nu hadden we een leenauto meegekregen en op de parkeerplaats bij ons huis gezet. Dit kenteken dus aangemeld en ons eigen kenteken afgemeld.
Kwamen we er gisteren achter dat je er maar 8 dagen met een ander kenteken mag staan. Dus wij snel naar de auto en ja hoor EEN BON! 65 euro boete :sob: Een dag te laat, want vandaag halen we onze eigen auto weer op.

2 likes

Nou ene kant heel blij en opgelucht dat ik nu echt schijt aan alles kan hebben.Maar aan de andere kant ZOOOO bang dat ik niet snel een nieuwe baan vind en straks dus ja zonder werk/inkomen zit.

Ah ja dat laatste kan ik me echt heel goed voorstellen, dat is ook het eerste wat in mijn hoofd kroop bij je verhaal. Hoop dat je snel wat nieuws kan vinden, vind het echt echt dapper van je :heart:

1 like

Ja, ik heb wel sollicitaties lopen. Dus hopelijk komt daar iets uit.

Lief van je, thanks!

1 like

Finally, ik heb een doorverwijzing naar de gynaecoloog

3 likes

Wauw opvallend, bij een nieuwsartikel over dat seks zonder instemming strafbaar wordt (was dat het niet al) bijna alleen maar comments van mannen over dat dit niet kan en te handhaven is

5 likes

Mijn zwager wordt vandaag geopereerd en mijn vriend is zo bang. Vind het echt heel sneu. Hij is ook best wel ziek/zwak en heel veel afgevallen, dus dat lijkt me ook geen fijne manier om een operatie in te gaan.

1 like

Jeetje sterkte voor jullie beiden vandaag! Hoop dat er snel duidelijkheid komt

1 like

Weg ivm privacy

1 like

Bezwaar maken, lijkt me dat er voor dit soort situaties een uitzondering mogelijk moet zijn.

1 like

Ik vind het zo sneu voor mijn fiets dat hij nu de hele tijd in dit herfstige weer buiten zonder afdakje moet staan.

4 likes

Ik heb net hete koffie over m’n venusheuvel gegooid en ik kan het niemand aanraden

28 likes

Sterkte! :smiling_face_with_three_hearts: Hopelijk is die onzekerheid dan weg en het dan dus ““goed”” nieuws is… Wat lijkt het me verschrikkelijk 2 maanden zo! Heb je afleiding tot het zover is vanmiddag?

1 like

Huh hahaha tuuuurlijk ga je niet kloppen xd wtf zou iemand dat ooit doen!?

Pff wij moeten nu overal op het werk mondkapjes gaan dragen, dus ook in de aula’s en weet ik veel. Ja snap dat het allemaal voor een goed doel is, maar moet gewoon even klagen.

1 like

Ik doe dat altijd, maar ik heb ook geen slot op de wc (de hel) :joy:

1 like

Ben je er ook buiten mee geweest?
Voor binnen vond ik hem lekker warm, maar buiten waait de wind/kou er zo doorheen. Voelde bijna aan alsof ik niets aan had.