Ik heb deze nu aan en hij is inderdaad de hype waard!!
Je moet hem alleen niet te vaak wassen dan wordt hij namelijk rap minder zacht
Ik word helemaal para. Ik zit met iemand van de NS te chatten omdat ik het idee heb dat mijn factuur niet klopt. Zegt ie dat ik voor 47 euro met de metro heb gereisd. Maar er is in Tilburg geen metro…
Ja inderdaad, ga ik doen! Zo zuur anders.
Succes vandaag! <3 Hopelijk valt het mee of krijgen jullie in ieder geval wat duidelijkheid.
Tsss, ze kunnen hier ook niks deftig he!
Huh, misschien is het systeem op hol geslagen. Ik had 1x iets geks dat 1 van de poortjes van een ander regionaal netwerk was (regio Utrecht) en dat ik zo onbewust heel ver was gereisd - vet vaag. Gewoon specificatie opvragen!?
dan krijg ik gewoon die van augustus de chat is ineens weg dus ik hang maar aan de lijn
Haha nou ik had het gehoopt, maar ik heb tot vandaag nog steeds niks van haar gehoord dus ik verwacht er niks meer van. Ik zit te twijfelen of ze misschien op mij zit te wachten ofzo, en dat ze misschien denkt dat ik te ziek ben, maar dan juist vraag je toch even hoe het gaat? Juist dan zou ik me persoonlijk zorgen maken om iemand Nou ja ik heb al echt heeel veel met haar meegemaakt in deze trant (en ook vaak hier op het forum over geklaagd haha) en ik weet niet, maar een keer is het echt genoeg. Ik zat uberhaupt al te twijfelen of ik haar moest vertellen dat ik Corona had, maar ik dacht dat het wel zo netjes zou zijn om dat even te doen ,mocht er ineens iets gebeuren ofzo, gezien we vroeger best wel close waren. Maar ja dit heeft nou weer mijn beeld van haar geen goed gedaan
Wow sorry voor deze super lange reactie hahaha
Nieuwe serie beginnen? Ik ben weer helemaal verslaafd aan Jane the virgin.
Vond Now they see us ook heel goed op netflix. (4 uur duurt t in totaal)
Umbrella academy ook aanrader!
Of spelletje op je telefoon? Among us, heel grappig simpel spel.
Of nog simpeler; kaasje. Hahha echt dom maar beetje verslavend, flappy bird idee.
Of je kunt iets lekkers komen met je voorraadkast oid.
(Al is jouw idee poetsen natuurlijk wel nuttiger)
Deze review Jij ook tot de volgende keer John!!
Ook blij om te zien dat er ook nog boomers zijn die wel in corona geloven
sterkte!!
Ik las ik wil je wel ophalon hahaha
Er zitten bij nummers tussen die ik niet eens ken?!
Ik was een cracker aan het eten en ineens uit het niet echt een stekende pijn in m’n oog, alsof er een crackerkruimel onder m’n lens was geschoten of zo. Tering, dit deed pijn. En natuurlijk direct keihard tranen en nu zit m’n neus vol, maar ik durf m’n niet eens te snuiten want dat klinkt natuurlijk alsof ik verkouden ben.
In welke culturen is het gebruikelijk om foto’s te maken van/bij een uitvaart/sterfgeval?
Wat is de context van deze vraag? Wij maakten wel foto’s maar geen idee of dat eigenlijk normaal is. En bij mijn vriend in zijn familie ook. Maar weet niet hoe dat in andere families met dezelfde culturen is.
Mn feestje van zaterdag gaat uiteindelijk toch niet door en stiekem ben ik daar wel blij mee haha.
Ik had net een overstap op Schiphol en er komen dus nog steeds toeristen aan op dit moment??? Onder welke steen heb je dan geleefd
In indonesië is dit gebruikelijk, ik schrik altijd als een familielid besluit die foto’s op Facebook te delen
Ik ben echt zen van mijn yoga les