Wat je even kwijt wil #42

Ik ben aan het oppassen en die chickies moeten nog beetje aan me wennen enz dus die slapen heel slecht als ik er ben. Maar heb ze nu ten einde raad maar in de kinderwagen gegooid en ben gaan wandelen. 1,5 uur geleden. En ze slapen nog steeds :ok_hand:t2:

12 likes

Werkgerelateerd, meer details kan ik niet echt geven. En idd wat je zegt is per familie ook wel verschillend ja

Bij mij in de familie worden ook wel wat foto’s gemaakt, geen hele sessies of professionele fotografen maar vaak wel iets van de kist + bloemstukken bijv.

Ik moet als sleeper naar mn werk. Als er iemand last minute afmeldt of niet op komt dagen moet ik werken, anders mag ik terug naar huis (5 min) en krijg ik een tientje voor de moeite :face_with_hand_over_mouth: chill

Edit; iedereen was er dus ik ga thee drinken in bed

4 likes

Dacht even snel boodschappen te doen. Een van de drukste dagen op werk dus dacht dat het wel handig was zodat ik eventueel langer doorkan.

Breekt mn sleutel af in het slot. Nu dus al een tijdje aan het wachten op de sleutelmaker. Kan er gelukkig zelf wel om lachen haha. Kutste vind ik nog dat mn draadloze oortjes op zijn en ik mn oplaadcase niet bij me heb :sweat_smile:.

1 like

Lol belt mijn moeder me op.

Mam: ā€˜Antonio’s timeline is kapot’
Ik: ā€˜que’
Mam: ā€˜Ik probeer oom Antionio op FB te feliciteren maar zijn timeline is kapot’
Ik: ā€˜sorry snap er echt niks van’

Hahaha ga ik naar FB heeft mijn moeder zijn felicitatiebericht letterlijk 10 keer op haar eigen FB timeline gezet. Haha aawh mamsie

101 likes

Oh nou als ik in mn broek pies en iemand (wel die ik (goed) ken ofc) zit op de wc dan vraag ik wel hoe lang ze nog bezig zijn en of ze op kunnen schieten :joy:

Ik ben in de pauze van mijn werkcollege even op de bank gaan liggen, maar heb nu echt geen zin meer om zo weer op te staan. Slecht idee dit

Oeps ik heb een bak met alleen maar groene M&M’s gekocht voor 3 euro en er zit 750 gram in. :laughing: Ik heb voor de komende tijd genoeg M&M’s hahaha.

Samenvatting

27 likes

Daar heb ik ook gewerkt, zooo makkelijk en veel geld verdiend met zo weinig moeite

Ja chill man!

Altijd als er een blauwe brief van de belasting in de brievenbus zit heb ik een inwendig angst- en paniekmomentje, alsof ze er dan nu toch echt achterkomen dat ik per ongeluk gigantische fraude heb gepleegd met de €5 per uur die ik verdiende bij mijn eerste bijbaantje 10 jaar geleden ofzo. :joy:

Terwijl er eigenlijk altijd iets onbenulligs in staat als ā€œje aangifte is goed binnengekomenā€ of ā€œ je hoeft geen extra belasting te betalenā€ (dat weet ik want ik heb de aangifte recent zelf nog gedaan).

10 likes

Je hebt wettelijk altijd recht op minimaal 3 uur loon bij een oproepcontract, dus het is eigenlijk niet zo’n goeie deal @Denver. Maar goed kan me ook voorstellen dat je geen zin hebt om daar een ding van te maken, zeker niet als je er verder blij mee bent

Voor mij is het al een paar jaar geleden toen de wetgeving nog anders was, maar snap je punt wel, geen idee hoe ze dat nu geregeld hebben

Ik vind wasabi noten zo lekker. Die scherpte knalt helemaal mijn neus in om vervolgens met flink tranende ogen verder te eten, heerlijk
giphy (21)

16 likes

Doorweekt op de fiets part I is een feit. HeERlIjk DE hErfST :heart:

9 likes

Je mag mij wel een pb sturen

1 like

Boodschappen met mondkapje op was echt chill, nog beter dan ik had verwacht.
En lekker boos kijken naar ieder die me in de weg stond zonder dat ze het zagen, dat is echt winst.

12 likes

Ik vond het ook wel chill, lekker wegduiken achter je kapje. Ik was de enige in de supermarkt met een kapje op (centrum van een vrij grote stad in de randstad :thinking:) en iedereen liep met een boog van 3 meter om me heen alsof ik de persoonlijke brenger van de pest ben. Al met al succesvol dus :sunglasses:

22 likes

Nu we er toch aan moeten geloven, heeft iemand misschien tips waar ik fijne mondkapjes kan kopen die ook fijn zijn met een bril? Ik zie door de bomen het bos niet meer…