Wat je even kwijt wil #42

Ik heb met lintjes die je vastmaakt (dus maak ik niet achter oren vast maar achterhoofd oid) das denk ook wel fijn met bril. Beter verstelbaar ook

Je mag je zelf aanmelden voor zo’n dienst, gaat dat dan ook op?

Ahw ik moet er ineens aan denken dat ik gisteren tegen m’n moeder heb gezegd dat ik haar jas zo lelijk vond. Floepte er zo uit. Normaal heeft ze altijd van die mooie wollen lange jassen en dit was net zo’n ding wat oververmoeide moeders van 4 jonge kinderen op de fiets dragen op weg naar het schoolplein. Zo’n kort jasje met een beetje van die ribbels. Maar nu ik eraan denk vind ik het ineens heel zielig voor haar. Maar de jas is nog steeds lellik.

5 likes

Heb vandaag al 3 verschillende jassen ergens opgehangen in het huis om te drogen omdat ik te koppig ben om een regen- of outdoorjas te dragen. :joy:

1 like

Ik ben 1.80 en draag deze ook met veel plezier. Op dag één van de lockdown in maart gekocht :grin:

1 like

Ik heb mijne via most cutest. leuke patronen en ze vallen fijn onder mijn bril

1 like

Pfff hele dag verhuisd en eindelijk zijn al m’n spullen in m’n nieuwe huis! Ik woon nu zooo mooi dat ik het liefst 100 foto’s van m’n nieuwe straat en huis wil posten haha alleen ben ik dan niet bepaald anoniem meer, maar echt één van de mooiste straten die ik ken :smiling_face_with_three_hearts: kan nog niet echt geloven dat ik hier nu woon!

52 likes

Ik snap je helemaal :joy: gelukkig word ik zo opgewarmd gehehehe

2 likes

Heb de hele dag in de rechtbank gezeten. En nu ben ik gesloopt.

Is dit een acceptabele bedtijd? :joy:

Ja.

1 like

Ben je moe
…|
…|
Heb je gegeten?
ja … |
| … nee eerst eten
|
ga naar bed

16 likes

Hahaha to be continue :joy:

Zit in quarantaine. Huisgenoot heeft Corona. Dag 4 nu en ik word echt gek. Ben nu maar een fles wijn in bed aan het drinken in de hoop dat ik heel laat wakker word en de dag niet zo lang gaat duren morgen. Ik verveel me echt kapot. Heb ook een nieuwe guy ontmoet en ik wil met hem afspreken maar dat gaat niet.
Niet aan te raden zo’n quarantaine.

11 likes

Mijn hond ging vandaag voor het eerst naar de puppy opvang en ik heb wel 40 foto’s gekregen :joy::flushed: hoop dat dat was omdat het voor het eerst was. Maargoed hij had het naar zijn zin

40 likes

Heb je computer glazen / blauwlichtfilter? Dan hoort dat er een beetje bij!

@Oprah :sob::sob::sob::sob::sob::sob:

1 like

Krijg nog minder foto’s van 't kinderdagverblijf :joy:

Problemen met de quiz. Komt iets later. Sorry. Krijg steeds foutmeldingen!

Edit: gelukt! Sorry beetje dom dit. Maar succes met invullen!

Hahaha ik dacht dat je reageerde op @Jumpsuit over de lillike jas

1 like

Jeetje wat staat hier :joy:

5 likes