Dat de Sittardse carnavals vereningen geen activiteiten zullen organiseren mbt carnaval. Dat betekend dat onder andere het prinsen gala bal, het kanon van 't balkon, de kinderoptocht en de grote optocht, en de kruiwagen optocht komend seizoen niet zullen plaatsvinden.
Omg ik krijg dubbel salaris deze maand. Hoe fucking chilllllll. En ik heb nieuwe oorwarmers en heb ze al de hele tijd op. Ik zit gewoon op de bank.
Ik ging mân favoriete first dates koppel googlen en ze zijn nu verloofd omg ik word zo blij van dit nieuws :â)
Hier kun je hun fragment zien, ik smelt elke keer als ik het kijk
Bij helpt altijd een romig drankje ook wel. Een chai of gewone thee met melk, of decafe koffie
Ik lig al in bed met chateau meiland ole
Deze Gelderse kon het gewoon helemaal lezen
Wauw dit is zo lief!!
The grinch staat op Videoland dus die ga ik NU bekijken!
Neeee echt! Ik heb eigenlijk alleen aan meiden van het forum verkocht, dus: WIE WAS HET!
Ik moest vandaag iemand uit 1998 bellen en ik had me ingesteld op het aan de telefoon krijgen van een moeder of in ieder geval een jong jongetje.
Maar mensen uit 1998 zijn geen 12, maar 22. Ik was echt even in de war toen ik een volwassen stem aan de lijn kreeg.
Als een woning op woningnet wordt aangeboden is het een sociale huurwoning neem ik aan? Dan wordt de huurprijs gebaseerd op punten. Die punten zijn gebaseerd op de WOZ waarde van de woning. Weet niet of jullie de term oplichterij serieus bedoelen, maar dat is het dus niet echt, want dat kan niet met dit systeem.
Ook @Jeg
Mijn vogeltje is nu een weekje dood en het is zo stil in huisâŠ
Ga volgende week denk ik toch voor een nieuwe vogel kijken maar ik twijfel nu nog heel erg wat voor vogeltje ik wil.
mocht iemand eigen ervaringen hebben over een specifieke vogelsoort hoor ik het graag!
Ik vind het programma âvan onschatbare waardeâ zo leuk. Jammer dat het weer is afgelopen
Nouja, je kunt het hele puntensysteem oplichterij vinden natuurlijk. Dat de WOZ waarde van een woning zou moeten meetellen voor de maximale huurprijs is ook niet iets dat per se zo hoeft maar in 2015 zo is besloten (en wmb super problematisch).
Ja dat kan je zeker vinden. Ik bedoel meer dat het vanuit de verhuurder iig niet perse zo is âoh de vorige huurder is eruit, laat ik de huur ff lekker omhoog gooienâ zonder dat dat ergens op gebaseerd is. Want met dat systeem kan er niet meer huur gevraagd worden dan wettelijk is toegestaan.
@Jeg vind ik ook megaveel geld, dat ben ik helemaal met je eens!
Ah zo, ja klopt! Ik heb zelf op een financieel wanhopig moment een keer mn keukenblok en het oppervlak van de gang gemeten in de hoop dat de wooncorporatie ooit een fout had gemaakt met het toekennen van de punten en de huur omlaag zou gaan, maar helaas haha.
Ah jammer dat er geen foutje in zat haha! als je twijfelt moet je dat ook gewoon doen, dat opmeten en als je bijv je woningwaardering wilt hebben kan je dat ook gewoon opvragen, kijkt niemand bij de woningbouw gek van op.
Nouja je hĂłeft natuurlijk niet mee te gaan met het maximale wat mag van het puntensysteem toch?
Nee true, je hoeft zeker niet gelijk het maximale te vragen wanneer je een woning opnieuw aanbiedt.
het ging op mijn nieuwe werk vanochtend over fillers en botox ging en ik dacht dat dat gewoon toevallig was.
Maar nu lig ik in bed en bedenk ik me dat het ook gewoon sneaky steken onder water kunnen zijn terwijl ik zelf in de veronderstelling was dat het mooi onopvallend was in mijn gezicht
Oeh word ik jouw nieuwe buur?