Wat je even kwijt wil #42

Eer dat ik in deze regio een huis krijg, ben ik 50 denk ik :sob:

1 like

:heart: echt klote…

1 like

Super naar zeg :frowning: hoop heel erg voor je dat je steeds weer meer gaat kunnen en helemaal beter wordt!

1 like

Dit stel :heart:

1 like

Vind het echt heftig voor je. Vooral dat het herstel zo langzaam gaat en als het iets beter gaat, je vervolgens weer achteruit gaat. Lijkt me heel frustrerend

1 like

Ik heb 3 maanden geleden een kat uit het asiel geadopteerd, en ze spint constant :smiling_face_with_three_hearts: . Als ik haar aai of met haar speel, maar ook heel vaak random als ze gewoon door het huis wandelt. Betekent dit dat ze een heel gelukkige kat is, of is haar spin-functie ontregeld haha.

@fysicus weet jij hier meer over?

18 likes

Ah hier word ik blij van!

1 like

Vandaag zijn ineens Nick en Simon m’n spotify tijdcapsule binnen gesneakt. Ksst.

5 likes

Ik heb alleen ervaring met die van mij (crimson bellied conure) maar heb daarvoor eerst een jaar uit zitten pluizen wat het best bij me zou passen, je mag me altijd PMen! <3

1 like

Ik had de wekker 0830 gezet maar was voor zevenen al wakker dus ben eruit gegaan en toen had ik 0845 de boel al opgeruimd afgestoft en gestofzuigd :muscle:t4: Wil eigenlijk nu ook de keuken en badkamer doen maar ik zal maar eens gaan werken. :sweat_smile:

10 likes

Huh krijg net bericht van Dhl dat er een pakketje voor mij aankomt van ā€˜Oranje’. Ik heb niks besteld. Vind dit best eng, moet ik het wel aannemen?

Ik heb laatste maanden last van pijn in mijn schouder/bovenarm en het lijkt op zenuwpijn. Dat heeft een familielid ook en ik hoor dus van diegene dat het niet over gaat en op internet lees ik ook sombere verhalen. Heb al een afspraak bij de fysio gemaakt maar ik word toch zo gek van mijn lichaam he. Nu doen onderhand mijn achillespees, mijn zij, mijn rug, mijn schouder, arm en pols pijn. En dan nog altijd die stijve nek waardoor ik amper kan draaien of op mijn buik kan liggen. Voel me echt een oud gammel wijf. En ik was dus goed bezig met sporten maar door schouderpijn was ik gestopt met schouder/armen trainen maar ik geloof dat dat niet eens voor krachten zorgde.

Zo klaag klaag klaag. Wil met mijn arm in een mitella. Lastig typen wel.

Nee heb op de link geklikt (stom misschien) en kom echt op de site van dhl met bezorgstatus uit…

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe huis :tada:

1 like

Ok het ligt dus niet aan mij dat de nummers telkens wisselen

Ja daar ben ik ook bang voor! En ik weet dus niet van wie het is, er staat alleen ā€˜Oranje’. Zo raar! Maar thanks voor je tips :slight_smile: denk dat im het wel aanneem maar anders gewoom terugstuur? Ben toch te nieuwsgierig haha.

1 like

Afgelopen week zag ik heel vaak dat fragment voorbij komen van dat hardcore(?) feest waar de gasten allemaal keurig op een stoel zaten en alleen armbewegingen maakten op muziek. Kan ik nu nergens meer vinden!
Iemand die beter is in googlen dan ik? Ik weet ook niet precies waar het was, maakt het wat lastig :sweat_smile:

1 like

Omg ja dat is een goede! Dat vond ik toen ook zoooo kut. Maar wij hadden wel dat je drie boeken kon reserveren ofzo, die verzamelden zij dan en dan kon je een afspraak maken om het op te halen. Gok dat ze dat nu weer doen (en ik kan ook maar 10 boeken lenen, dus heb ook geen keuze, haha)

1 like

Haha ja ik zit echt te graven nu! Kan niks bedenken, vind het spannender dan ik zou moeten vinden… ik houd jullie op de hoogte!

1 like

Omg het is er! Vet mooi verpakt, ik blijk een bodycream te hebben gewonnen van Jetske Ultee. Had meegedaan met een prijsvraag van Koffietijd, wat leuk!
Mysterie opgelost dus :slight_smile:

63 likes