Wat je even kwijt wil #42

Op basis van water? Die zijn prima en kun je steeds tussendoor corrigeren!
Plak/lijm spul is wel irri ivm luchtbelletjes en beperkte pogingen

Staat nu in het festival topic geloof ik! Weet ff niet hoe daarnaar te linken maar de meest recent post is t
Denk dat je die bedoelt?

1 like

Haha nee, blijkbaar verandert ie elke dag!

Tegen niemand schreeuwen in de lidl , tegen niemand schreeuwen in de lidl , tegen niemans schreeuwen in de lidl.

9 likes

Tegen iedereen schreeuwen in de lidl, tegen iedereen schreeuwen in de lidl, tegen iedereen schreeuwen in de lidl.

15 likes

IK HEB EEN HUIS!!! 47m2 studio nieuwbouw dichtbij werk in m’n eentje YAS :sob::partying_face:

138 likes

Oooeeeh gefeliciteerd! Niks zo lekker als alleen wonen!

2 likes

Dus eigenlijk ben je dan 4 dagen met werk/stage bezig en heb je 2 tentamens?

Het ligt er denk ik erg aan hoe veel je voor die tentamens moet doen, maar anders zou ik het denk ik wel haalbaar vinden hoor!

1 like

Wie heeft dé gouden tip om 2 maanden niet in de verleiding te komen om onnodig geld uit te geven.

Ik ben zo zwak :joy: heb alle shops al ontvolgd op insta, alle budget home tip accounts
 Moet echt streng boodschappen doen en even sparen.

Ik kijk een jeugdjournaal uit 2000, kinderen op een rijtje in Hellendoorn die hun mening geven over de achtbaan “Tof! Bruut! Mans! Cool! Stoer! Gaaf!”
Haha :rofl:

12 likes

Waarom hebben mensen een Apple sticker op hun auto? Ik snap dat echt niet. Ik gooi die dingen altijd meteen weg

Woon je op jezelf? Anders schijnt thuiswonen daar heel geschikt voor te zijn (heb ik hier gelezen).

16 likes

Hahaha ik woon (na 2,5 jaar wachten) nu bijna een jaar in ons nieuwbouwhuis. Not going back :joy: ever!

Als je een pakketje van een mede FF-er binnen krijgt :joy: @vuilnisglitter

Gelukkig zaten er levende stekjes in

45 likes

Ja mijn vriend en ik zijn allebei beetje laks. We komen elke keer wel uit, maar we houden niks over / als er straks is kapot gaat zijn we de lul.

Het is ook vette onzin. Makeup en kleding kopen terwijl ik thuis werk :joy: slaat allemaal helemaal nergens op, heb nu wel besef dat het anders moet. Twee maanden niks shoppen, moet gvd gewoon kunnen.

1 like

Oh! :frowning_face:
Ik denk wel dat ze het intussen gewend is, ze was ook pas een kitten (11 weken, en nu 5 maand oud). En ze spint nu juist vaker dan toen we haar pas hadden. Dus ik hoop dat het toch positief is, en niet dat ze plots angstig geworden is want die indruk krijg ik iig niet.

1 like

Wat is vrijdag middag toch altijd zwaar om te werken.
Vooral thuis.
Even tijdcapsule lijst van Spotify hard aan zetten.

1 like

Ik heb mijn spaarrekening bij een andere bank dan mijn betaalrekening en daar staat mijn meeste geld op, ik laat maar een redelijk klein bedrag op mijn betaalrekening staan wat ik gebruik voor boodschappen etc. Als ik dan geld er vanaf wil halen moet ik een dag wachten tot het op mijn lopende rekening staat, dat scheelt heel veel onnodige impulsaankopen haha.

Moet gewoon in mijn kop goed zitten :joy: heb nu dit gedaan:

• plan voor sparen / kosten besparen
  • reminder als ik mijn telefoon open
  • wekelijkse boodschappen (en daar aan houden)

En nu volhouden :muscle:

19 likes

Haha misschien overdreven maar ik las eens over iemand die z’n doelen als wachtwoord instelde voor z’n computer. Dus als ie ‘m dan opnieuw opstartte moest ie ‘voorvakantiesparen’ intypen bijv. En dan was ie er toch elke dag onbewust mee bezig (beetje zelfde idee als zo’n visionboard in je huis ophangen alleen dan minder werk)

25 likes