Wat je even kwijt wil #42

Ah wat cute. Er is in de literatuur nog een beetje discussie rond spinnen. Katten kunnen ook spinnen als ze pijn hebben, maar ik denk niet dat dat zo is als ik jouw kat zo hoor? Lijkt me een erg blije kat haha. En ook niet vergeten dat er altijd individuele verschillen tussen katten kunnen zijn. Bv. mijn kat zwiept áltijd met haar staart. Zelfs toen ze uit verdoving wakker werd, was het eerste dat bewoog, haar staart haha. Iedereen denkt altijd dat ze geïrriteerd is, maar het is letterlijk gewoon hoe ze is, dus ook niet de ‘standaard’. Als ik er nog eens iets over tegenkom, tag ik je!
Wat fijn trouwens dat je een katje uit het asiel gehaald hebt!!!

6 likes

Soms moet ik nog wel eens denken aan dat geflipte festival van Ja Rule en dan zie ik die witte wegwerpbakjes met daarin een boterham kaas voor me en dan moet ik weer grinniken.

33 likes

Haha ja die docu was ook erg juicy

5 likes

Thanks, heb m gevonden!

Ik heb tussen de middag bij de bakker gebakjes gehaald om vanavond met mijn vriend te gaan eten. Maar nu heb ik er tijdens het thuiswerken zoveel zin in. Moet me echt beheersen om nu niet beide gebakjes op te eten :sweat_smile:

4 likes

Gisteravond slecht nieuws gehad wat m’n scriptie voortgang mogelijk vertraagt. Na drie huilbuien heb ik besloten mezelf maar even te verwennen met een dekentje, kinderachtige films, zeebanket chocolade, Tony Chocolonely en snoep :+1:t2:

27 likes

Net afgesproken met een oud collega. Hij geniet heerlijk van zijn pensioen en is even langs gekomen. Heerlijk even lekker kletsen zoals we eerder delen.

9 likes

Gadver dit is al de zoveelste keer dat ik een kaascroissantje koop en er dan halverwege achterkom dat er ham tussenzit. Weggooien vind ik zonde en teruggaan is te veel moeite maar wel een dikke middelvinger naar PLUS :mad: :thumbsdown:

1 like

Oh en die events manager (oudere man) “take one for the team and suck it up”!
Als ik Evian water zie, moet ik aan hem denken

2 likes

Als ik aan Ja Rule denk, moet ik eraan denken dat in Run’s House op MTV de zoon van Run bezoek kreeg van de dochter van Ja Rule en Run ze wilde laten daten. En elke keer als dat meisje er was deed Run dan met die stem van Ja “WHAT WOULD I BE WITHOUT MY BAHHHHBAAAY”

Nouja, als je dat keek was dat heel grappig.

14 likes

Ik reed net achter een auto die een sticker op zijn auto had met: “98-99% overleeft corona!!! Stop de 1.5m regel!!! Viruswaanzin.nl”

Ik heb expres geen 1.5 meter afstand gehouden, hoop dat het hem lekker opfokte.

33 likes

Wowww zo lang niet aan die serie gedacht.
Wat een hoop tijd hebben we vroeger toch besteed (/verspild) aan MTV. Moest laatst ook denken aan Room raiders en Wanna come in. Die staaf UV licht :laughing:

5 likes

Ik zou vandaag best wel een mondkapje willen dragen met een passive aggressive note. Echt, de mensheid :face_with_symbols_over_mouth::rage:

1 like

Ik voel me als ik op de bank lig en een forumpost oid maak nog steeds 4ver rev run die in bad ligt

CM-zo53UkAAY4IT

39 likes

Ik heb echt behoefte aan snacks en/of wijn vanavond maar ik zit in quarantaine tot morgen en ik wil niemand vragen boodschappen te doen voor me voor alleen dat :")

Waarom niet? Mijn vriend heeft bier en sigaretten laten halen door de buurman :joy: je zit in quarantaine, is toch het minste wat iemand voor je kan doen!

3 likes

Zo irritant als je een geniaal plaatje/gif weet voor in een gesprek en je die niet terug kan vinden. Mocht iemand het weten, het gaat om die aflevering van totally spies waar ze bekende wetenschappers ontvoeren om al hun kennis in een jongen zijn hoofd te stoppen. En dat hoofd knapt dan bijna

2 likes

Nou ook omdat ik er morgen alweer uit ben! Dus ik kan morgen gewoon zelf naar de supermarkt haha

Ja vond al die kids van Run heel leuk!

1 like

Ga allemaal A Life On Our Planet zien aub. De nieuwe (en meest belangrijke) documentaire van David Attenborough.

Ben net terug van de bioscoop maar hij komt over een tijd volgens mij ook op Netflix. Echt ongelofelijk wat hij laat zien en wat we doen met de wereld. Heb echt een paar tranen gelaten tijdens sommige stukken. Ik vond altijd al dat de mens in principe het ergste is wat deze wereld overkomen is maar nu nog meer.

Tevens heb ik besloten om per direct over te stappen van grotendeels vega naar volledig vega. Mijn vriend staat er na het zien van de docu gelukkig ook voor open :partying_face::partying_face:

15 likes