Ik werd uitgenodigd op een fb groep…
En het zijn dus mensen die foto’s bewerken van honden
Ik zou zeggen Floating hair, maar gisteren plaatste ze een story dat ze de vraag niet meer aankan (te lange wachttijden) dus haar studenten-tarief eruit gooit, je zou een kijkje nemen op Treatwell (ik doe meestal deels verven)
Hoe kom jij toch elke keer aan de groepen
Ook al die ene met de aangeklede naakt katten
Ja en zelfs een paar van die old skool “the real world” edities, voordat het zuipfestijnen werden
Dismissed was ook leuk!
En ja die the Real worlds waren ook leuk. Heb de naam Ace altijd onthouden daarvan
Ik ben bang dat dat komt door mijn twijfelachtige smaak in dierenrassen
Maar dan ook The Hills, The City, The Osbournes, Newly Weds, en die real life show van Ashley Simpson, en Meet the Barkers. Echt heerlijk al die real life shows haha
Ugh Ik wil nog steeds zo’n time out kaart printen voor als iemand super irritant is, wat een briljant idee om iemand gewoon 15 minuten te laten oprotten.
Ik kreeg net de openings zin " HOi ‘mijn naam maar verkeerd geschreven’ mooie lippen werken ze ook"
Hahaaaaa nee.
Die zitten er alleen voor de sier
Salsa gaat de komende weken helaas niet door vanwege de nieuwe maatregelen (logisch). Nu maar samen oefenen met een leuk spotify lijstje
Vooruit, maar dan ook de leukste afl. van Diary (“you think you know, but you have no idea”), Punkd, mysweet16 en cribs (met jawel iedere x de standaard slaapkamer-grap)
Nu ik deze reacties lees met MTV programma’s, bedenk ik me weer dat die zender zowat non-stop aan stond bij mij! Nu kijk ik echt nooit meer MTV.
De afgelopen dagen waren heel mooi, heel intensief en ook heel verdrietig. Ben blij en dankbaar dat ik erbij mocht zijn. Heb veel te verwerken, maar ben dankbaar voor alle steun.
Liefs weer uit Nederland Vanochtend moest ik om 4:00 op, dus ik ga lekker vroeg slapen.
Eén van de laatste dingen die gebeurde voordat ze ging intreden, was dat ze zo hard moest lachen dat ze al haar water over haar habijt en mij heen spuugde. Fijn afscheid haha, niet eens sarcastisch
Het nieuwe Spinvis album
Ik zit te wachten bij de snackbar en er zijn dus echt mensen die raspatat bestellen??
Jaaa lekkor
Snackbar buddies Ik zit er ook terwijl ik dit lees
Wat slim! Ik ben ook niet de beste met geld, ik ga dit ook doen denk ik!
Raspatat, helemaal vergeten dat dat bestaat!