Wat je even kwijt wil #42

Ik haal voor mijzelf nooit iets van de spaarrekening af, alleen voor gezamenlijke dingen als ons huis. Er komt alleen niks bij de spaarrekening…

1 like

Mijn scharrel gebruikte het woord “gedurende” in een appje en ik moet er al 2 dagen aan denken. Zegt iemand dit wordt wel eens hardop??

1 like

Ik ben vandaag een beetje emotioneel omdat ik ga scheiden. Het is ‘goed’ maar doet soms toch pijn. En ik wil ff lekker goed huilen maar het huilt net niet lekker omdat ik vorige week botox in m’n fronsrimpel heb laten spuiten. Ik heb nu hetzelfde huilhoofd als Kim:

78 likes

Ja ik probeer m’n omgeving ook zo veel mogelijk aan te raden om een katje uit het asiel te halen! Als je uitrekent hoeveel een chip, vaccinatie en sterilisatie kost, hoeft het asiel niet eens duurder te zijn. En er zijn zo veel katjes die een thuis zoeken :disappointed_relieved:

katten foto's

Kijk dan :smiling_face_with_three_hearts:

49 likes

Mijn vriend zei net heel zielig: ‘Mijn vriendin verstaat me nooit’, toen zei ik ‘Wat?’ (verstond hem echt niet). Toen was hij nog zieliger. Ik wijt het aan het brabantse accent van hem.

39 likes

Oooow wat een schatje :two_hearts:

1 like

ik gebruik het iig regelmatig :stuck_out_tongue:

3 likes

Wij hebben eentje in de buurt waar je een zilvervliesrijst mix krijgt en ik hou super veel van witte rijst maar dit is amazing. Je kan daar ook alle toppings en saus kiezen, ook saus apart. Zelf maken is natuurlijk super goed maar misschien heb je ook eentje in de buurt met gezonde opties. Ik kies overigens vaak voor tempura erop dus niet perse gezond maar het kan wel haha

1 like

Godver ik moet om al die reclames van een tegen de eenzaamheid janken

7 likes

Mijn spaartactiek is periodieke overboeking naar mn spaarrekening zodra salaris gestort wordt. En op dit moment bedenk ik me bij alle kleding dat ik het toch (bijna) niet draag, omdat ik elke dag in mn trainingsbroek loop met thuiswerken. Als jij ook thuis werkt dan helpt dat bedenken miss ook voor jou?

1 like

Ja dat zou ik inderdaad ook moeten denken. Maar ben het me nu echt bewust en besef ook echt dat het nu anders moet. :crossed_fingers:

1 like

Goedzo, je kan het :muscle:

1 like

Ik loop altijd naar mijn (kleding)kasten, om even te kijken hoeveel ik heb en dan vaak denk ik waarom wou ik dat nieuwe ding ook alweer. Maar meestal is de conclusie dat ik 't alleen koop om 't kopen, vooral met corona heb je dan wat om naar uit te kijken. Zo onnodig.

5 likes

Herkenbaar. Ik ben al bijna een jaar gescheiden en soms voel ik nog steeds van: waarom moest het?
Maar het is wel wat ik wilde maar toch kan ik er nog verdrietig om zijn.

7 likes

Ik denk dat spotify mij perongeluk de tijdcapsule van @Krabsalade heeft gegeven. Want ik heb nooit vrijwillig naar one direction geluisterd.

6 likes

Bij mij stond er niets van 1D in, maar snap dat Spotify ook niet verwacht dat een vrouw van 53 daar goed op gaat.

11 likes

This echt koud man, zit trillend een peuk te roken. Misschien maar eens stoppen met roken :joy:🤦🏼

5 likes

Spotify denkt vgm dat ik ergens mid 2000 ben geboren. ( Lof biebs wel )

4 likes

Pfooeee zo’n emotionele week weer. Ik ben net thuis van de begrafenis van mijn moeders beste vriendin. Ga lekker blind getrouwd Australië kijken in bed.

Ja handig! Hier (roffa) kun je ook met bruine rijst bestellen of half-om-half, met sla ( bij wit/bruin rijst)

1 like