Wat je even kwijt wil #42

Hallo dit is muziek voor alle mid-90s mensen. Die scene dat hij een telefoon tussen zijn benen vandaan haalt is i-co-nic

1 like

@Jeg Liever jullie dan ik :sweat_smile:

@Junebug85 ik wou zeggen geniet ervan maar dat is te laat nu natuurlijk haha, hoop dat het lekker was! Dat van mij in ieder geval wel :blush:

1 like

Ik ging pasta koken, loop naar het washok en ondertussen vliegt een rieten mandje in de fik. Het was dat ik de weerspiegeling van vlammen in het raam zag :sweat_smile:. Nu stinkt mijn huis enorm, 1 kat is doodsbang, de andere vindt de plek des onheils heel interessant en ik vraag me af hoe ik mezelf al zo lang in leven weet te houden.

9 likes

Jaaaaaa :heart:
Wij gaan verhuizen en dan kan ik eindelijk een katje :heart::heart::heart::heart:

16 likes

Ah ja, naar ook voor jou. We zitten er middenin, hij woont ook nog hier met mij en onze dochter. Over het algemeen gaat dat goed, gelukkig. Maar doet wel zeer zeg, bah.

2 likes

Eh oke, Instagram denkt; yo je bent 28 en je baarmoeder heb je nog niet gebruikt want we zien geen baby activiteiten. Hier heb je ads voor zaad donors.

:skull_and_crossbones: No ty I don’t want a wombmonster.

–

Oh en ik heb een week verlof, iedereen: fijne vakantieee. Nee, het is een week vrij. Dat is geen vakantie.

9 likes

Oh, geef eens een voorbeeld? :stuck_out_tongue:
Ik namelijk alleen gedurende werk tijd(nee grapje ik gebruik het nooit)

1 like

ik heb een gerecht gemaakt wat ik al heel lang wilde maken en het was zo vies :unamused: ik moest het gewoon weggooien. Ik heb nog wat over voor morgen, dus heb daar alvast de saus maar uit gehaald.

En er zat ook nog een specerij in waardoor mn lippen en mond helemaal tintelen??

Maaarrr: wat was het?

1 like

Dan dan mian!
Mijne was ook minder rood(had een versie Chili gebruikt ipv chilipeper, maar de rest heb ik precies gevolgd! Ik lees nu wel dat dat tintelende gevoel hoort bij die sechuan peper.

ik ben sinds kort begonnen met boulderen en ben echt blij dat ik sinds 4 jaar weer een nieuwe fatsoenlijke sport/hobby uitoefenšŸ˜‚

8 likes

Ja o.a. in dossiers tijdens werk
En heb ff gezocht op Whatsapp en kreeg iets van 20 hits de afgelopen 5 maanden haha

4 likes

Ik zeg best wel vaak ā€œgedurende de dagā€ ofzo

4 likes

Ik heb het even gecheckt en heb het 2 keer gezegd in mijn whatsapp geschiedenis haha. Maar idd gedurende de dag

Klinkt eigenlijk wel heel lekker! Stom dat het dan zo tegenvalt.

Ja vond ik ook! Stond al weken op mijn lijst om te maken en ik maak ook best vaak dingen van haar.

1 like

Ik op kantoor meestal

Ik krijg loonsverhoging, aanpassing cao dus niet omdat ik goed presteer ofzo, en ik weet nog niet eens hoeveel precies maar ik reken mezelf helemaal rijk en zit nu te kijken wat voor auto ik dan wil kopen.

15 likes

Ik had al teveel avondeten. En nu vond ik een goed idee om nog ff een appel, een peer EN een chai te drinken. Jeeeeeezus ik ontplof

1 like

Maak jij chai in je dg?