Haha nu ben ik nieuwsgierig, heb je een link?
Twee wedstrijden getennist in de stromende regen⊠nu in bad en zo in pyjama op de bank.
Dat is zoo chill, lekker schoon na het sporten op de bank onder een dekentje terwijl het regent, een van de beste feelings ever!
Ik heb een koptelefoon gekocht, gewoon een simpele zonder noicecanceling van JBL, maar nu heb ik hem een uur ofzo op en beginnen mân oren echt pijn te doen? Echt een drukkende pijn, vooral rechts. Weet iemand of het nog gaat uitrekken of heb ik nu een miskoop gedaan?
Omg het is in mijn rug geschoten. Wil niet weer van die helse pijn als vorig jaar.
Jeetje als dit echt is, is het inderdaad echt echt niet oké
Lekker in de regen hardgelopen
en morgen mag ik weer (maar dan beetje langer)
Ik zit sinds 13:00 bij de kapper, ben helemaal gaar. Maar nog heel even en dan hopelijk klaar.
Yesss er komt een febo bestelling mijn kant op
De hamburgersaus (en grillburger zelf) vd FEBO - yum
Dus ik ga in mn chillpak naar beneden⊠val ik van de trap⊠jeeeeemig.
Gaat het oke met je?
Lief! Mn hand doet vooral pijn, dus even koelen. Zal morgen wel overal bont en blauw zijn. We hebben serieus sinds 2 weken trapleuningen dus heb me daar wel aan vast gegrepen wat de val misschien iets verzacht heeft, maar ben bijna van boven tot beneden gevallen pfff.
Wat een leuke dag! Sâochtends in de regen sporten (geen zin, toch gegaan), toen even bij een vriendin geklust, daarna zeker 2 uur in bad gelezen. Nu lekker onder een dekentje, met de kat erbij, gamen. Doei dagboek
Oh god we moesten nou al dingen ondertekenen. En we weten niet eens zeker of we die woning krijgen. Ik krijg hartkloppingen en ik zie mn vader al van alles in een paardentrailer stoppen. Zo verhuizen wij meubels enzo. Nouja verhuizen hoe vaak of hoe weinig je het hebt gedaan blijft denk ik voor iedereen altijd stressvol.
Wat een eind ook! Hopelijk valt de schade mee morgen
Wat naar! Hoe gaat het nu?
Hahaha die kwam ook bij mij voorbij! Die vriend van haar vader is overigens een enorme lul vind ik. Lotte wat naief.
We hebben dinsdag McDonaldâs gegeten, woensdag frietjes van de snackbar en vandaag weer friet, want: het is zaterdag en we hebben nog vakantie.
Ok eh ik moet ff wennen als ik er niet aan wen dan kan ik terug komen. Das wel nice