Denk dat als ik dat hier doe dat die boeren dat niet aan kunnen hoor. xD
(En ik zweet ook echt heeeeeul veel, dus een shirt is dan wel gewoon fijn)
Hahaha ja ik ook, alleen al als ik aan sporten denk zweet ik. Maar vind het minder âgoorâ als er dan kleding tussenzit? Dan druppelt het iig niet. Maar dat is ook echt gewoon een persoonlijke voorkeur. Had vandaag voor het eerst weer een lange legging aan, maar viel niet tegen. Leef nog.
Ik reed gister over de snelweg en toen reed er een vrachtwagen de oprit naar een tankstation af⊠dus als spookrijder. Moest 3x kijken of ik het goed zag maar het was echt zo.
Ik heb kaarten gekocht voor Hans Zimmer als kado voor mn vriend in februari 2021. Hoop zooo dat het doorgaat want denk dat hij het echt geweldig gaat vinden
Hahaha hakuna matata komt voorbij in mn time capsule, mega gezellig
Oh man wat heftig en raar moet dat zijn geweest voor je vader! Dan krijg je echt een error
Dat lijkt me zo eng! Is alles goed gekomen? In de zin geen ongelukken verder en alleen maar schrik?
Geld (be) spaarplan is van start: we eten bijna de hele week kliekjes, dus de week boodschappen waren âŹ15,00.
Ik was de zolder aan het opruimen en wilde meteen al naar de action rennen voor wasmanden om te sorteren. Maar nee ik heb het eerst geprobeerd op te lossen met 3 grote boodschappen tassen.
Misschien maar een mini victory, maar voor mij al heel wat.
Jaaa en volgens mij komt hij zelf echt! Vorig jaar moesten we het doen met filmpjes en commentaar vanaf een groot scherm
Ik heb mijn dekentje voor op de bank na 2 jaar maar eens gewassen
Idd de superieure versie, maar die clip is zo typisch.
Alle nsyncers met een witte chick (en Lance die heel Awkward doet of ie straight is) en dan Nelly als enige met een niet witte chick.
Ik krijg straks 2 collegaâs te eten (ik zou koken) en ik ga om 5 uur pasta halen ergens en om 5 voor 7 ga ik die in een pan doen en opwarmen.
Topchef
De vriendin van mn huisgenoot is al 3 uur in de keuken bezig, ik wil gewoon een ei maken maar ik kan er niet bij⊠ik heb ook nog niks gegeten, ben kei hangry
Mijn moeheid van de afgelopen week/weken heeft vandaag echt een bizare vorm aangenomen, geslapen van 0:45 tot 12:00, echt normaal slaap ik echt niet zo lang. Maar denk ook echt dat het komt door stress op mijn werk, hierdoor kon ik de afgelopen dagen echt niet goed slapen, waardoor ik 's ochtends minder scherp was en minder gedaan kreeg, waardoor ik weer meer stress kreeg omdat ik nog veel moest doen en 's avonds ging werken waardoor mijn hoofd nog vol zat als ik naar bed ging. En nu is het kernprobleem nog niet opgelost en loop ik nog steeds achter op schema, dus denk dat ik zo maar weer aan de slag ga (nadeel van thuiswerken, dat het die mogelijkheid biedt om altijd maar door te gaan). En verder hoor ik vaak 'dit (âs avonds en in het weekend werken) hoort bij het vak, wen er maar aanâ .
Ook in deze Corona-periode? Bijzonder.
Binnen veel bedrijven zijn er juist campagnes gericht op het vroeg âafschakelenâ en gezonde werk/privĂ© balans ipv continu doorgaan.
Ik zou deze middag juist je rust pakken! Als je veel bewust/onbewust met werk bezig bent geweest. De boog kan niet altijd gespannen zijn, jouw motor moet ook weleens uit â> als je fit bent, kun je meer verzetten op lange termijn. Juist niet goed slapen is een belangrijk signaal dat ik serieus zou nemen.
goeie zondag self-care, lekker eten en vanavond vroeg slapen zodat je morgen kan knallen!
Woah ik zit me de hele dag al op te vreten omdat ik een collega/vriendin heb beloofd bij haar hockeywedstrijd te kijken. Maar het is zo koud en had echt weinig zin. Maaaaar dat mag natuurlijk helemaal niet meer thanks Rutte
Gister hadden we als avondeten nachos, maar het was echt veel te veel. Dus net nachoslunch gegeten
Haha het is echt dekentjes-was-dag, heb ook maar weer eens alles incl kussenslopen is de was gegooid.
Huh echt, wat lame! Hoop dat ie echt komt want kaartjes waren duur zat haha
Sorry als ik mensen mis met deze update, weet nooit hoe ik handig iedereen kan taggen?
Maaaar het gaat weer helemaal goed gelukkig! Na een paar uurtjes ging het over in een normale menstruatie. Ga dit wel even bespreken met mijn huisarts en/of gynaecoloog want het was ff flinke paniek joh.